همه چیز درباره سئو و انواع سئو + 5 مزیت آن گنجه هاست

در سایت وبسیما مقاله ای با عنوان CDN چیست داریم ولی احتمالا نیازمند به روزرسانی و بازبینی مجدد است. سلام دوست عزیز
صفحه ای که نوایندکس باشد فارغ از اینکه چه محتوایی داشته باشد تا همیشه از دسترس گوگل خارج بوده و ایندکس نمیشود. سلام دوست عزیز
وقتی یک صفحه در بخش exclude قرار می‌گیرد دلیل آن نیز ذکر میشود. مثلا ممکن است نوشته باشد crawled currently not indexed یعنی صفحه توسط گوگل دیده شده ولی هنوز ایندکس نشده است. برای پیروزی در رقابت سئو؛ باید محتوایی کاربردی، دقیق، مرتبط و تازه تولید کنید. دانش سئو وابسته به زبان یا فرهنگ خاصی نیست ولی پیاده سازی تکنیک های آن در ارتباط مستقیم با تولید محتوا و تعامل با کاربر است.

  • هر میزان لینک وبسایت شما در کنار وبسایت های قدرتمند هم صنعت، توسط یک سایت سوم بیاید، قدرت هم استنادی برای سایت شما بیشتر شده و احتمال این که گوگل به وبسایت شما اهمیت بالاتری بدهد، بیشتر است.
  • به بیان دیگر، ایندکس کردن به جمع‌آوری محتوا‌هایی که در روند پروسه Crawling پیدا می‌شوند، گفته می‌شود.
  • ظرفیت نا‌محدود وب در زمینه تولید محتوا، باعث شده تا اینترنت به بهترین و غنی‌ترین منبع عظیم اطلاعاتی تبدیل شود.
  • یکی از مهم‌ترین بخش‌ها برای به‌کارگیری کلمات کلیدی، تگ عنوان صفحه است.

همه چیز درباره سئو و انواع سئو + 5 مزیت آن گنجه هاست

(بهبود تجربه کاربر) همچنین گوگل بر اهمیت پروتکل امن https تاکید داشت و امنیت وبسایت را یکی از فاکتور های رتبه بندی اعلام کرد. شاید اصلی ترین دلیل ایجاد مفهومی به نام سئو و برتری گوگل نسبت به سایر موتور های جستجو، بهبود تجربه کاربری باشد. در بخش تاریخچه موتور های جستجو به اهمیت تجربه کاربری و بهینه سازی وبسایت برای کاربر خواهیم پرداخت. البته ساخت بک لینک در سایت‌های دیگر امری مشکل است و نباید از روش‌های کلاه سیاه برای اینکار استفاده کرد. خرید بک لینک بصورت انبوه یکی از روش‌های کلاه سیاه لینک سازی در سئو است و ممکن است منجر به جریمه شدن وبسایت شما توسط گوگل و حذف آن از نتایج گوگل شود. در صورتی که محتوای منتشر شده در وبسایت مفید باشد سایر وبسایت‌ها به مطالب سایت ارجاع خواهند داد.

Reciprocal linking یا Link Exchange چیست و چه کاربردی در سئو دارد؟

در این فصل به بررسی پرتکرار ترین سوالات در زمینه سئو پرداخته ایم و در عین حال از طریق پاسخ ها مروری بر فصول قبلی هم داریم. برای توصیف همه ویژگی‌ها و گزارش‌هایی که Google Analytics ارائه می‌کند، به یک راهنمای کامل جداگانه نیاز داریم. یک گزینه جستجوی ساده در بالای هر جدول داده برای محدود کردن نتایج وجود دارد. انتخاب بازه زمانی مناسب اولین کاری است که باید هنگام کار با هر ابزار تحلیلی انجام دهید. هنگام تجزیه و تحلیل هر تغییری در عملکرد خود (به عنوان مثال کاهش ناگهانی کلیک)، همیشه سعی کنید با بررسی ابعاد مختلف، ریشه مشکل را بیابید تا بفهمید دقیقاً چه چیزی باعث این تغییر شده است. در این راهنمای سئو، ما 3 استراتژی رایج را که بسیار خوب عمل می کنند را پوشش خواهیم داد.

موتور‌های جستجو از‌جمله گوگل، کلمات بسیار رایج را نادیده می‌گیرند تا اینگونه بتوانند فضای پایگاه داده خود را خالی نگه داشته و به فرآیند‌های کرال و ایندکس خود سرعت ببخشند. کلماتی مثل از،به، با، در، بر و برای که به خودی خود معنی نمی‌دهند و بر نتایج جستجو نیز تاثیری نخواهند گذاشت. برای مثال وقتی شما عبارت “اصطلاحات رایج در سئو” را جستجو کنید، کلمه “در” معنی کلمات قبل و بعد خود را تغییر نمی‌دهد. درنتیجه، موتور جستجو آن را نادیده گرفته و نتایج موجود برای “اصطلاحات رایج سئو” را فراهم می‌آورد. به عبارتی موتورهای جستجو به دنبال ارائه نتایجی در صفحات جستجو هستند که علاوه بر داشتن بهترین کیفیت، مرتبط‌ترین محتوا به چیزی باشد که شخص جستجو کننده به دنبال آن است.

(اگر یک تجزیه و تحلیل سریع بر روی نتایج جستجو انجام دهید، متوجه خواهید شد که نتایج جستجو برای همه آنها تقریباً یکسان است). ما اولین مرحله در این فرآیند یعنی یافتن کلمات کلیدی مناسب را در فصل قبل پوشش داده ایم. به همین دلیل است که تصمیم گرفتیم در این راهنمای سئو، راهکارهایی در مورد ایجاد یک استراتژی محتوای موفق را با شما به اشتراک بگذاریم. اولین کار شما این است که کلمات کلیدی اولیه را بیابید، منظور عباراتی هستند که از آنها به عنوان پله ای برای یافتن کلمات کلیدی بیشتر استفاده می کنید. اگر یک وبلاگ درباره قهوه راه اندازی می کنید، عبارات ساده ای مانند «دانه های قهوه»، «ماشین های قهوه ساز» یا «اسپرسو» بسیار عالی هستند.

زمان بارگیری کمتر وب‌سایت، تجربه کاربری بهتری را ایجاد می‌کند و موتورهای جستجو نیز این عامل را در رتبه‌بندی صفحات مورد توجه قرار می‌دهند. بهینه‌سازی تصاویر، استفاده از فشرده‌سازی مناسب، بهینه‌سازی کد‌ها و اجتناب از افزونه‌های غیرضروری از جمله راهکارهای بهبود سرعت و عملکرد وب‌سایت هستند. این توضیحات کوتاه باید خلاصه‌ای از محتوای صفحه باشند و کاربران را ترغیب به کلیک بر روی لینک وب‌سایت شما کنند. همچنین، استفاده از کلمات کلیدی مهم در توضیحات متا به موتورهای جستجو کمک می‌کند تا محتوای شما را بهتر فهرست کنند. لینک سازی خارجی به مجموعه فرآیندها و فعالیت هایی گفته می شود که افراد انجام می دهند تا لینک های معتبر از سایت های دیگر دریافت کنند.

الان سوال من اینه که چه راهی وجود داره که بتونم لوکیشن قبلی روی گوگل مپ رو حذف کنم. فعالیت در شبکه های اجتماعی زمانی ارزشمند است که محتوای تولید شده برای کاربر مفید بوده و نسبت به آن واکنش نشان دهد. انتشار بی‌هدف محصولات در توئیتر و پینترست نتیجه‌ای جز هدر رفتن زمان شما نداشته و در درازمدت تاثیر مثبتی بر سئو سایت ندارد. سئو یعنی فرآیند کمک به ربات ها و الگوریتم های گوگل برای دسترسی بهتر و درک درست از محتوای صفحه با این هدف که بهترین گزینه برای نمایش به کاربر براساس عبارت جستجو شده باشد. سئو تفاوت یک سایت موفق که جایگاه خوبی در نتایج جستجو کسب کرده و بازدیدکننده زیادی را جذب میکند را با سایر رقبا مشخص میکند. از نظر من سئو به تنهایی کارآمد نیست و باید با بهینه سازی تجربه کاربر و افزایش نرخ تبدیل به مشتری همراه باشد.

بهترین ابزارهای تست سرعت سایت

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان