آزمون دولینگو و تمام جزئیات آن تدریس خصوصی آیلتس تافل | iranbritish

آزمون دولینگو و تمام جزئیات آن تدریس خصوصی آیلتس تافل | iranbritish

با توجه به این که همه چیز به صورت کاملا هوشمند چک می‌شود امکان تقلب کردن بسیار سخت و غیرممکن است. شما باید پاسپورت و مدارک خود را به دوربین نشان دهید، مجاز به استفاده از هدفون نیستید، باید تنها فردی باشید که در یک اتاق روشن حضور دارد و می‌بایست در تمام مدت جلو دوربین قابل مشاهده باشید. بنابراین بسیار دشوار خواهد بود که در طول آزمون کسی به شما کمک کند یا بتوانید تقلب کنید. برای انجام تمرینی که همیشگی و مداوم باشد، بهتر است خواندن متون انگلیسی، دیدن فیلم­‌های انگلیسی زبان و ویدئوهای YouTube (به ویژه همراه با زیرنویس انگلیسی) برای شما تبدیل به یک عادت شود.

  • ظاهرا این نوع از سوالات آزمون دولینگو ساده به نظر می­‌رسند اما واژه­‌های درست داده شده در سوال لغاتی هستند که زیاد به کاربرده نمی­‌شوند و قبلا با آن­ها مواجه نشده­‌اید و همین امر تشخیص درست بودن این واژه‌­ها را مشکل می‌­سازد.
  • همچنین اگر وب‌کم شما در محلی قرار دارد که در بالا و مرکز صفحه نمایش کامپیوتر نیست، ممکن است این پیغام را دریافت کنید که «دوربین باید مستقیماً در بالای مانیتور و در مرکز آن قرار بگیرد».
  • برای شرکت در آزمون نمی توانید از تبلت، آی پد و یا Chromebook استفاده کنید.
  • بر اساس تحقیقاتی که نمرات آزمون انگلیسی Duolingo را به نمرات کل TOEFL iBT و نمرات کلی IELTS پیوند داده است، Duolingo جدول مقایسه زیر را برای کمک به شما در تصمیم گیریهای پذیرش آگاهانه ایجاد کرده است که به شرح جداول زیر می باشد.

اگر در هر سطحی از زبان هستید، می توانید با استفاده از این کتاب به آسان ترین روش گرامر زبان انگلیسی را فرا بگیرید. کتاب Grammar in use دارای سه سطح مقدماتی یا Beginner، متوسط یا Intermediate و پیشرفته یا Advanced است. بخش دوم که بخش اصلی آزمون به شمار می رود و به سنجش مهارت -های چهارگانه ی زبان انگلیسی شامل ریدینگ، لیسنینگ، رایتینگ و اسپیکینگ می پردازد. زمان کوتاه آزمون دولینگو یکی دیگر از مزیت های آن نسبت به آزمون های تافل و آیلتس به دولینگو شمار می رود. این آزمون تنها 45 دقیقه زمان می برد درحالیکه آزمون¬ ها تافل و آیلتس حدود 4 ساعت به طول می انجامند.

آزمون دولینگو و تمام جزئیات آن

شرکت‌کنندگان در آزمون‌های تافل و آیلتس باید در محل برگزاری امتحان حضور پیدا کنند، در حالی که برای شرکت در آزمون دولینگو شما می‌توانید در اتاق خود و با کامپیوتر شخصی خود در این آزمون شرکت کنید. یکی معدود کتاب هایی که برای آزمون دولینگو آماده شده است ، این کتاب با نحوه برگزاری آزمون دولینگو به خوبی آشنا کرده کمک می کند در هر شرایطی که هستید برای آزمون دولینگو آماده شوید. این کتاب هر بخش از آزمون را برای شما توضیح داده و سپس کمک می کند بهترین نتیجه را در این آزمون کسب کنید. زبان آموزان عزیز می توانند این کتاب را برای اولین بار از وب سایت انگلیش کلینیک دانلود کنند. موسسه زبان اسپیکان با آگاهی از آخرین تغییرات در امتحان دولینگو به همراه نمونه آزمون دولینگو و انجام تعیین سطح و مشاوره دقیق به داوطلبین، تنها موسسه برگزار کننده دوره های اموزش Duolingo تضمینی در ایران است. آموزشگاه زبان اسپیکان تمامی آموزش های خود را بر اساس سیستم آموزشی Adaptive قرار داده تا هیچ مشکلی در آزمون اصلی برای داوطلبین به وجود نیاید.

کتاب آموزشی مورد استفاده در دوره دولینگو

را خواهید داشت تا مهارت‌های انگلیسی خود را به نمایش بگذارید. در صورتی که وب‌کم شما بالای صفحه نمایش نباشد، باید هم سطح همان قرار دهید تا چشم شما مدام رو به روی صفحه نمایش باشد. اگر قصد تحصیل در یک دانشگاه ایده آل در خارج از کشور را دارید باید نمره مطلوبی را در این آزمون به دست آورید. نمره بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ نشان دهنده مهارت بسیار خوب شما در انگلیسی است.

دقیقاً مانند TOEFL و IELTS، در آزمون زبان انگلیسی دولینگو، نمی توانید مردود شوید. نمره گذاری امتحان توسط رایانه انجام می شود، بنابراین از این طریق می توانید مطمئن باشید که نمرات با دقت و حساسیت بالایی در نظر گرفته می شوند. همانطور که توسط وب سایت رسمی دولینگو اعلام شده است، می توانید تفسیر نمره را مشاهده کنید. از آنجا که ساختار سوالات آزمون دولینگو ممکن است برای شما کاملا جدید باشد، لذا کسب آمادگی برای این آزمون اندکی دشوار است. آزمون تافل و آزمون آیلتس دوتا از معروف‌ترین و معتبرترین آزمون‌های سنجش مهارت‌های زبان در سطح جهان هستند.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان