آشنایی با انواع دریچه اسلوت و قیمت خرید دریچه اسلات با کیفیت ویرگول

امروزه برای تهویه هوا و تولید هوای پاک انواع مختلفی از دستگاه های تهوی… این دریچه دارای شکل ظاهری زیبایی است و معمولا برای مکان های مدرن که زیبایی دکور نیز مهم است استفاده می شود ولی انتخاب از میان انواع مختلف آن نیاز به تخصص و مشاوره دریچه اسلات دارد. دریچه‌های خطی آلومینیومی با ضخامتی بیش از ۱/۵ میلیمتری تهیه می‌شوند.

هرگز بعد از تحویل کالا یا خدمات، پرداخت مبلغ را به زمان دیگری موکول نکنید. در صورت مشاهده آگهی‌هایی با قیمت نامعقول، از طریق «گزارش مشکل آگهی» ما را در جریان قرار دهید. بهترین قیمت ها و خدمات پس از فروش از طریق نمایندگی ها صورت می گیرد.

البته این محدودیت مختص زمانی است که قرار است دریچه به صورت یکپارچه در سقف یا دیوار قرار گیرد. دریچه اسلات به صورت چهار گوش بوده و از آلومینیوم برای تولید و ساخت آن استفاده می شود. قدرت دریچه اسلوت در هوادهی و توزیع همگن هوا در محیط، یکی از مزایایی است که نمی توان از آن چشم پوشی کرد. این نوع دریچه روی پیشانی دیوار در جایی که سطح بیرونی دو دیوار با هم برخورد می کنند قابل نصب است.

در مکان های مختلفی می توان از دریچه هوا خطی اسلوت استفاده نمود مثلا ساختمان مسکونی و یا تجاری این دریچه قابلیت استفاده شدن را دارد. دریچه اسلوت خطی یکی‌‌‌‌‌ از بخش های مهم سیستم‌‌‌‌‌‌های هوا‌‌‌‌رسانی می باشد انواع دریچه ها با ظاهر و عملکرد متفاوت وجود دارد. این محصول یکی از معروفترین انواع دریچه خطی میباشد که توسط شرکت پخش نیرو تولید میشود. این محصول یکی از انواع دریچه سقفی هوا محسوب میشود که توسط شرکت پخش نیرو تولید میشود. با توجه به وجود پلنیوم باکس و تعداد شیارها دریچه اسلوت بهتر است این امر توسط افراد فنی انجام شود. مجموعه تهویه سان با بیش از 25 سال تولید و عرضه مستقیم محصولات تهویه، سرمایش و گرمایش هوا امکان ساخت هرگونه محصول با کیفیت در ابعاد استاندارد، مرسوم یا طبق سفارش مشتریان را دارد.

  • محیط خارجی دریچه اسلوت بصورت یک قاب خطی و بلند، طراحی و ساخته می شود.
  • از طراحی این دریچه استخری میتوان برای ساخت اسکیمر استخر و انواع دریچه های بازدید سرامیک خور استفاده کرد.
  • در نظر گرفته اهمیت زیبایی ساخت دریچه اسلوت و کارایی بالای این دریچه هوا در سیستم تهویه، سرمایش و گرمایش ساختمان منجر به سخت شدن انتخاب محل ساخت و تولید دریچه هوای اسلوت شده است.
این دیفیوزرها با فضای خالی، طراحی و در شکل‌های ظریف و زیبا و اندازه‌های مختلف ساخته می‌شوند. دریچه ی خطی هوای فشرده یک راه‌حل رقابتی و عالی برای تامین هوای سالم، ثابت و سازگار با سیستم تهویه مطبوع برای ساختمان‌های مسکونی و تجاری و خانه‌های مسکونی است. اصفهان یکی از شهرهای بزرگ کشور با جمعیت بالا است به همین علت نیازمند تجهیزات خاص برای بنای ساختمان‌های شیک و بزرگ است. تامین سیستم هوارسانایی این مدل از واحدها باید توسط دریچه هوای اسلات صورت پذیرد. شخص یا اشخاصی که وظیفه تامین مالی ساخت یک ساختمان را بر عهده دارند، باید از فرصت‌های مناسب جهت کاهش هزینه‌ها استفاده نمایند. دریچه های خطی اسلات را حتی می توان به شکل قوسدار ، متناسب با انحنای موجود در سقف ، تولید و نصب کرد.

برخی از نمونه کار دریچه اسلوت خطی تهویه سان

مدل‌های دریچه هوای خطی توانایی استفاده از پلنیوم باکس، دمپر و دیفیوزر را داشته و در عین حال سادگی به زیباتر شدن اتاق و راهرو نیز کمک خواهند نمود. امکان نصب دریچه هوای خطی بر روی دیوار، سقف و حتی کنج دیوار نیز وجود دارد. سازگاری با شرایط جویی مختلف و به‌کارگیری در سیستم‌های مختلف سرمایش و گرمایش نیز به محبوبیت دریچه‌های خطی افزوده است. دریچه‌های خطی در ابعاد، اندازه، شکل پره، جهت تیغه و متریال‌ها متفاوتی تولید شده و در ادامه کدام از این دسته‌بندی‌ها را به تفکیک مورد بررسی قرار خواهیم داد. دریچه اسلات از لحاظ تعداد شیار دارای تنوع تا 10 اسلات بوده و فاصله بین هر شیار بین 2 الی 2.5 میلی‌متر است. همچنین حداکثر طول استاندارد برای دریچه اسلوت را 3 متر در نظر گرفته و در صورت نیاز باید با رعایت نکات فنی دریچه هوای اسلات جدیدی در امتداد آن ایجاد شود.

چرا باید دریچه هوای خطی رو از تهویه سان خرید کنیم؟

دریچه‌های هوای خطی با شمایل ظاهری خطی ممتد و ادامه‌دار خود این نام را به خود اختصاص داده و معماران از آن‌ها در ساختمان‌سازی به خوبی کمک خواهند گرفت. زیبایی خاص این دریچه در طراحی داخلی ساختمان تاثیر زیادی داشته و قابلیت همزمان از چند زاویه پرتاب هوا نیز از دیگر مزایای دریچه اسلات است. محیط خارجی دریچه اسلوت بصورت یک قاب خطی و بلند، طراحی و ساخته می شود. به همین ترتیب اگر دو تیغه بین آن اضافه شود دریچه سه اسلوت ساخته میشود. تعداد این اسلوتها در این دریچه ها تا ده عدد میتواند طراحی و ساخته شود.

انواع کُنج های زاویه دار جهت نصب دریچه اسلوت خطی

آشنایی با انواع دریچه اسلوت و قیمت خرید دریچه اسلات با کیفیت ویرگول

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان