آغاز عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان در یزد | عملیات عمرانی

رییس حوزه هنری کشور گفت: متخصصان امر به سختی این امر اذعان دارند اما بخش خوب این سختی در لایه های طراحی است که با کمک طراحان و معماران خوب یزد و کشور انجام شده است و امیدواریم به یاری خدا به بهترین نحو به سرانجام برسد و موجب سربلندی هنر انقلاب اسلامی باشد.

وی افزود: در کنار توجه به فعالیت های سینمایی، تلاش شده تا تولید در حوزه هنرهای تصویری نیز رونق و رشد کیفی داشته باشد.

آمادگی حوزه هنری برای تولید فیلم سینمایی قهرمانان انقلابی یزد محمد مهدی دادمان، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی در آیین آغاز عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان یزد گفت: این پردیس سینمایی علاوه بر خروجی و محصولی که در انتهای کار خواهد داشت، یک محیط فرهنگی و هنری برای مردم یزد است و برای حوزه هنری اهمیت راهبری دارد.

وی اظهار کرد: ما در دو سال اخیر تلاش کردیم که هم تولید محتوای انقلابی پیشرو را به صورت” کمی و کیفی رشد دهیم و هم زیرساخت های ضروری برای دسترسی مخاطب فهیم ایرانی را توسعه دهیم.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: این نهاد سال گذشته با چهار اثر در جشنواره فیلم فجر” حضور داشت و در حال حاضر دو پروژه جدی در حوزه سریال های نمایشی در دست تولید دارد.

انتهای پیام/الف
کلید واژه ها: پردیس سینمایی – سینمایی – عملیات عمرانی – حوزه هنری – رییس حوزه هنری – رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی – پردیس – حوزه هنری انقلاب اسلامی – به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس – هنری – بافت قدیمی – معماری ایرانی اسلامی – عمرانی – عملیات – رییس حوزه هنری کشور – حوزه – آسمان – بافت تاریخی یزد – ایرانی اسلامی – معماری ایرانی – خبرگزاری فارس – انقلاب اسلامی – رییس – اسلامی – آغاز – بافت – فرهنگی و هنری – انقلاب – فیلم سینمایی – بافت تاریخی


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64923396/%D8%A2%D8%BA%D8%A7%D8%B2-%D8%B9%D9%85%D9%84%DB%8C%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D9%85%D8%B1%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D9%BE%D8%B1%D8%AF%DB%8C%D8%B3-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A2%D8%B3%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D8%B2%D8%AF

دادمان با اشاره به ابعاد فعالیتی این نهاد ادامه داد: در دو سال اخیر تلاش ما سرعت بخشیدن به فعالیت ها و روان تر شدن برنامه ها بوده است.

وی بیان کرد: با عنایت الهی و همت و اهتمام همکارانم در حوزه هنری و مجموعه بهمن سبز، ظرفیت سالن های سینمایی حوزه هنری در سراسر کشور طی چند سال اخیر بیش از دو برابر شده که موجب افتخار است.

رییس حوزه هنری کشور افزود: در پایان فاز دوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری که هنوز بعضی از پردیس ها و سالن های آن به صورت رسمی افتتاح نشده 230 سالن سینمایی در خدمت مردم ایران خواهد بود در حالی که این تعداد در انتهای سال 98 فقط 103 سالن بود.

دادمان ادامه داد: با افتتاح رسمی سالن های سینمایی جدید در ابتدای ماه ربیع الاول در بعضی استان ها، این ظرفیت به صورت رسمی به مجموعه سینمایی کشور اضافه می شود و مردم می توانند از آن استفاده کنند.

دادمان خاطرنشان کرد: حوزه هنری آمادگی دارد یک اثر بزرگ در حوزه سینما و هنرهای نمایشی با محوریت قهرمان های انقلابی استان یزد تولید کند.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی گفت: امیدواریم با همراهی و کمک نهادهای استان یزد بتوانیم یک کار بزرگ تولیدی را انجام دهیم و دین خودمان را به یزد انقلابی و متدین ادا کنیم.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، عصر دیروز طی مراسمی با حضور رییس بازی کودکان” است.

عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان یزد با ظرفیت 870 صندلی با حضور مسئولان استان و کشور در بافت تاریخی یزد آغاز شد.

دادمان بیان کرد: حوزه هنری در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب بلکه در روزهای انتهایی مبارزه، شکل گرفته و نهاد مبارک و پربرکتی است که در جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار تأثیرگذاری داشته است.

وی با بیان این که این پردیس سینمایی یک اتفاق خوب در معماری ایرانی اسلامی خواهد بود، افزود: اینکه بتوانیم در بافت قدیمی یزد یک پروژه مدرن و در عین حال همگن و دارای زیست مشترک با بافت قدیمی و فرهنگ اصیل ایجاد کنیم کار پیچیده، سخت و ارزشمندی است.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان