آموزش جامع فتوشاپ، طراحی Photoshop Design فیلم آنلاین رایگان فارسی- طهاکو

ابتدا بایستی اقلام گرافیکی به کار رفته در فایل فتوشاپ جداسازی شوند و به صورت تصاویر مجزا ذخیره شوند و سپس قالب با استفاده از زبان های برنامه نویسی HTML و یا CSS برای بارگذاری و نمایش در فضای اینترنت آماده شود. نرم افزار فتوشاپ بی درنگ یکی از جایگزین نشدنی های دنیای نرم افزار است و می توان این ادعا را کرد که هیچ نرم افزاری نمی تواند جایگزین آن برای شما باشد. این نرم افزار معتبر و قدیمی که قدرتمندترین نرم افزار برای ویرایش و پردازش تصویر می باشد، می تواند هرآنچه یک کاربر نیاز دارد را برای وی برآورده کند. پی وی لرن مرجعی آموزشی می باشد که در زمینه های مختلف کامپیوتر شامل کتاب، مقاله، جزوه و ویدیو های آموزشی از اساتید مجرب در زمینه های گرافیک، طراحی سایت، هک و امنیت و غیره فعالیت دارد.

آن را تغییر اندازه دهید و جابجا کنید تا در وسط دایره کوچکتر قرار گیرد. همان مراحل بالا را برای اضافه کردن تصویر دیگری از رعد و برق در سمت چپ کوه تکرار کنید . تنظیمات Outer glow و Color overlay و شفافیت را کمی متفاوت تر از تصویر اول انتخاب کنید تا دو تصویر با هم یکسان نباشند و واقعی تر به نظر برسند . متن های دیگری برای شماره تماس، آدرس و گزینه های دیگر می توانید در طرح های جداگانه از چپ به راست اضافه کنید.

در حالی تصاویر پیکسلی وقتی بسیار بزرگ یا کوچک شوند کیفیت آنها خراب می شود همچنین نرم افزاری مثل ایلوستریتور بیشتر مناسب برای طراحی از صفر یا کشیدن یک نقاشی است. حتی یک فتوشاپ‌کار حرفه‌ای نیز، روزی از خیره شدن به فضای کاری فتوشاپ کارش را شروع کرده است. دنبال کردن آموزش‌های شروع در فتوشاپ در خود سایت شرکت ادوبی، شما را با فضای کاری و محیط برنامه فتوشاپ آشنا می‌کند. ابزارها، کار با میان‌برها و آشنایی با تول‌بارهای اصلی فتوشاپ جزو مواردی هستند که شما باید در ابتدای کار مقدماتی با فتوشاپ بلد باشید. تبلت گرافیکی با قلم دیجیتال چه فایده‌ای برای طراحی تصویر سازی با فتوشاپ دارد؟ برای طراحی تصویر سازی با فتوشاپ اگر از قلم دیجیتال و تبلت استفاده کنید، طراحی کردن راحت‌تر می شود. قلم دیجیتال در تصویر سازی با فتوشاپ به شما کمک می‌کند تا به‌راحتی نقاشی خود را پیاده‌سازی و رنگ‌آمیزی کنید.

درست است که لازم نیست تحصیلات آکادمیک در رشته گرافیک داشته باشید، اما این به معنای نداشتن دانش اولیه طراحی گرافیک در آلمان نیست. شما اگر با مفاهیمی از جمله هماهنگی، کنتراست، فضای منفی، ریتم، نسبت طلایی فی و کاربرد آن در طراحی لوگو، تکرار و … آشنایی نداشته باشید، چگونه می‌خواهید در کار خود آن‌ها را رعایت کنید. برای یادگیری این مباحث پایه می‌توانید در دوره یادگیری فتوشاپ شرکت کنید و یا از منابع رایگان و پولی آموزش مبانی گرافیک بهره ببرید. فردانش مجموعه ای از دوستان هم دل در حوزه IT است که میخواهند داشته ها و تجربیات خود را در قالب محتوای آموزشی و محصولات کاربردی با شما به اشتراک بگذارند. فعالیت ما در حوزه آموزش از سال ۱۳۸۱ آغاز شد و در آن زمان محتوای فارسی جامع و موثر موجود نبود و به همین دلیل بر حسب نیاز های مطرح شده در شرکت ها و سازمان های طرف قرارداد, نسبت به تولید محتوا در مدل های مختلف اقدام کردیم. دوره آموزش لیاس پارچه با فتوشاپ و ایلوستریتور، از مبانی و اصول طراحی لباس شروع کرده و اجرای دستی و دیجیتال را با نرم افزارهای فتوشاپ و ایلوستریتور آموزش می دهد.

  • برای همین در هر زمینه‌ای (طراحی کارت ویزیت، طراحی بنر، طراحی کاراکتر تبلیغاتی، طراحی عکس، ویرایش عکس، ویرایش ویدئو و …) ممارت و تمرین رکن اصلی و مشترکی است که باید همیشه در نظر داشته باشید.
  • یک براش نرم سیاه رنگ با سایز 80 پیکسل و شفافیت %30 انتخاب کنید و بر روی لایه مستطیل نقاشی کنید تا با لایه زیرین ترکیب شود.
  • یک دوره آموزش فتوشاپ به شما در جمع‌بندی و اتمام این مدت بسیار کمک خواهد کرد.
  • موقعیت آن ها را روی بوم حرکت دهید تا ظاهر زیباتری داشته باشید.
  • از اولین گام‌هایی که برای یادگیری فتوشاپ باید انجام دهید تا حرفه‌ای شدن در این زمینه را به شما گفتیم.
  • رنگ‌هایی که انتخاب می‌کنید نشانگر برند شما و تونالیته‌ی آن است، بنابراین در انتخاب رنگ‌ها دقت کنید.
پس در جواب این سوال که آیا فتوشاپ برای طراحی وب مناسب است یا خیر، باید گفت که بسیاری از طراحان از فتوشاپ به خاطر طبیعی‌تر جلوه دادن تصاویر و مجموعه‌ای از ابزار و دستورات قابل تغییر در طراحی سایت استفاده می‌کنند. در این مقاله نگاه دقیق‌تری داریم به اینکه آیا واقعا می‌شود از فتوشاپ برای طراحی وب استفاده کرد یا خیر، پس با ما همراه باشید. برای کمک به سایت ما و گسترش آموزش در بین فارسی زبانان، در سایتها، وبلاگ ها و شبکه های اجتماعی لینک سایت ما را درج کنید. فتوشاپ می تواند به شما در طراحی موفقیت آمیز یک لوگو کمک کند، اما ممکن است کار با آن به اندازه برخی از سازندگان لوگو رایگان آنلاین آسان نباشد. اما به هر حال این نرم افزار هنوز هم یک پردازشگر عکس غیرقابل مقایسه است که کم نظیر است.

«نوع» مشخص می‌کند که فایل مورد نظر با چه هدفی ایجاد شده‌است (وبسایت، ایمیل یا غیره). «اندازه» در کاربردهای خاصی مانند بنرها استفاده می‌شود که در آن اندازه‌های مختلف اهمیت می‌یابند (برای مثال، 120 در 600 یا 300 در 250). در نهایت، ورژن که با علامت‌های اختصاری V2 یا V3 و غیره نمایش داده می‌شود. آموزش طراحی یک پوستر مدرن و زیبا برای شبکه های اجتماعی مثل تلگرام و اینستاگرام در فتوشاپ از صفر تا صد حتی مخصوص کاربران مبتدی.

یا روی T در لایه Logo Text دو بار کلیک کنید، نشانگر ماوس را به خارج از متن ببرید (می بینید که شکل مکان نما تغییر می کند) و آن را بکشید تا حرکت کند. در ادامه 27 نمونه تصویر طراحی شده با تکنیک Manipulations را جهت مشاهده شما بازدید کنندگان عزیز قرار میدهم . دیروز بخش اول تصاویر با عنوان “26 نمونه عکس حرفه ای طراحی شده با فتوشاپ – Manipulations” در سایت فعال شد . بنده دوست دارم بعد از چند ساعت کار مداوم یک تصویر خوب نگاه کنم . بعضی از کاربران دوست دارند عکس هایی که مشاهده می کنند در حوزه فعالیتی باشد که در حال انجام آن هستند مثل طراحی . من هم از این قاعده مستثنی نبوده و هر چند روز یکبار در اینترنت و سایتهای مختلفی که در لیست علاقه مندیها ذخیره کرده ام نمونه هایی را جهت ایده گرفتن و به عنوان یک استراحت کوتاه مشاهده می کنم .

نکات و ترفند های فتوشاپ

آموزش جامع فتوشاپ، طراحی Photoshop Design فیلم آنلاین رایگان فارسی- طهاکو

بعد از برش قسمت های لازم از منو فایل گزینه save for web and devices را انتخاب کنید و عکس ها را برای ایجاد فایل ذخیره کنید. در این نوع طراحی صفحه وب کاربر در هر دستگاهی بدون به هم ریخته شدن مطالب باز می شود. یعنی صفحه وب کاربر مطابق صفحه نمایش دستگاه تغییر سایز می دهد. زبان برنامه نویسی استفاده شده در این طراحی HTML و CSS می باشد. امروزه به دلیل اینکه تعداد زیاد افرادی هستند که از دستگاه هایی غیر از کامپیوتر های شخصی برای جستجو در فضای اینترنت استفاده می کنند استفاده از این نوع طراحی فراگیر شده است. اما نسخه‌های جدیدتر فتوشاپ CC قابلیتهای دیگری مثل کپی کردن محتوای یک لایه به عنوان کد CSS دارند که با وب سازگارترند.

چگونگی جدا سازی عناصر گرافیکی

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان