آموزش کار با صرافی کوینکس -ایران ارز دیجیتال

در مورد صرافی کوینکس coinex شایعاتی وجود دارد که بیان می کند آی پی های(IP) ایران بسته شده و صرافی کوینکس ایرانی ها را تحریم کرده، که این موضوع واقعیت ندارد و هیچ حساب کاربری را به خاطر ایرانی بودن، بلوکه نکرده است.سایت کوینکس coinex از همان ابتدای شروع به کار در بین صرافی های بین المللی، ایرانی های زیادی را به خود جذب کرد و از آنجایی که صرافی هایی همچون باینانس و بیت مکس ایرانیان را تحریم کردند و حساب های آنها را بستند، باعث شد این صرافی (COINEX) به سرعت جایگاه ویژه ای را در بین تریدرهای ایرانی پیدا کند. با توجه به بررسی های انجام شده که در بالا ذکر شد، بنظر میرسد صرافی کوینکس بزودی سرمایه ایرانیان را همانند صرافی بیترکس بلوکه کند.

در مرحله آخر، کد موقت ارائه شده در نرمافزار Google Authenticator درخواست میشود که با ثبت آن پروسه 2-FA تکمیل میشود. در بخش SMS میتوانند کاربران با وارد کردن کد پیامکی ارسال شده ، تایید حساب کاربری و تاییددومرحله ای را انجام دهند . صرافی محبوب coinex دارای رابط کاربری بسیار آسانی بوده و تمام افراد میتوانند بدون محدودیت از مزایای آن بهرهمند شوند. خوشبختانه صرافی کوینکس جزء صرافی هایی است که کارمزد بسیار کمی دارد. تعداد بالایی از ارزهای دیجیتال برای مبادله وجود دارد،.سپرده های رایگان،.ساختار شفاف هزینه،.هزینه های پایین معاملات، استفاده آسان،.دسترسی جهانی با خیال راحت و بدور از تحریمها ی ضد ایرانی،.مراحل ثبت در این صرافی بسیار سریع است و نیاز به مخفی کاری هویت نمیباشد،.برنامه تلفن همراه، در صرافی کوینکس CoinEx بر خلاف صرافی بایننس. مشابه کنسرتهای دنیای واقعی، رویدادهای زنده OVR اغلب به بلیطهای ورودی نیاز دارند. صرافی کوینکس در بین بهترین صرافی ارز دیجیتال خارجی اغلب مترادف با دسترسی به مجموعه گستردهای از استیبل کوینها با محوریت حفظ حریم خصوصی در نظر گرفته میشود.

یک صرافی ارز دیجیتال با کارمزد پایین است که طیف گستردهای از ارزهای دیجیتال در آن لیست شده است و از خدمات پیشرفته مانند معاملات مارجین پشتیبانی میکند. بایننس در معاملات خود از بیش از 1200 جفتارز مختلف پشتیبانی میکند. صرافی کوینکس (CoinEx) نامی قوی در صنعت ارزهای دیجیتال و یک بازار یکپارچه برای معامله گران ارزهای دیجیتال است که دسترسی به بازارهای لحظهای و دائمی و معاملات حاشیه را با کارمزدهای پایین و امنیت عالی، یکجا فراهم میکند. توجه کنید که کوینکس جهت امنیت حساب کاربری شما فقط ۳۰ ثانیه زمان قرار داده که شما بتوانید برداشت را تأیید کنید و این برداشت فقط ۳۰ ثانیه معتبر خواهد بود.

برای دیدن انواع کارمزدها در قسمت های مختلف کوینکس در پایین صفحه صرافی کوینکس و در قسمت Conditions، شما باید Fees را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید تا کلیه کارمزدها را مشاهده بفرمایید. برای ثبت سفارش در (مارکت) نیز به قسمت فروش بروید و گزینه (Amount) را فشار دهید. برای معامله (Stop-Limit) باید همانند تصویر، لینک آن را انتخاب کرده و تمام کادرهای مربوط به (Stop)، (Limit) و (Amount) را پر کنید. کاربرانی که برای ورود به صفحه کاربری، روش دو مرحله ای را فعال کرده باشند، باید از برنامه (Google Authenticator) کد تائید بگیرند و آن کد را در اینجا درج کنند.

CoinEx بر خلاف صرافی بایننس.

بزرگترین ویژگی این صرافی امنیت بالای آن است. این ارز تنها در این صرافی قابل معامله است و در دیگر صرافی ها نمی توانید آن را ببینید و معامله معرفی کامل صرافی کوینکس coinex کنید. در این روش سفارش شرطی است و تعیین می کنید که در صورتی قیمت ارز به رقم خاصی رسید، یک سفارش با قیمت و حجمی که مشخص میکنید به صورت خودکار ارسال شود. در ستون سمت راست نیز لیست سفارشات خرید و فروش در صرافی به صورت لحظه ای قرار گرفته است. سفارش بصورت خودکار در قیمت بازار صورت می گیرد. بزرگترین مشکل صرافی بایننس برای کاربران ایرانی این است که به پیروی از تحریمهای آمریکا علیه ایران، این صرافی هم ایران را تحریم کرده و اگر بفهمد که شما ایرانی هستید حساب کاربران ایرانی را میبندد و ارزهای شما را بلوکه می کند اما صرافی کوینکس با کاربران ایرانی مشکلی ندارد، که این موضوع باعث می شود کوینکس نسبت به بایننس ترجیح داده شود.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان