آموزش گام به گام صرافی کوکوین KuCoin پینگی

کوکوین همچنین KuMEX را راه اندازی کرد که اکنون به KuCoin Futures تغییر نام داده است. در این بین عده ای نیز گمان کردند که کار صرافی باینانس تمام شده و وقت کوچ از این صرافی فرا رسیده است. هچنین این صرافی از اجباری بودن basic verification که شامل وارد کردن اطلاعات اولیه می باشد، خبر داد. توانایی ارائه خدمات به مشتریان در ایالات متحده توسط KuCoin مجاز نیست. این در حالی است که در حال حاضر صدها صرافی در حال فعالیت هستند.

آموزش گام به گام صرافی کوکوین KuCoin پینگی این گزینه سبب افزایش امنیت حساب کاربری شما در هنگام ورود به حساب کاربری می‌شود. در این مرحله برای افزایش امنیت حساب کاربری وارد قسمت “Account Security” شوید. با انجام مراحل احراز هویت امکان برداشت بیش از 5 بیت‌کوین در روز، استفاده از اهرم فشار 100 در معاملات فیوچرز فراهم شده و محدودیت معامله فیات به کریپتو در یک روز به 1400 USDT می‌رسد. سایت خانه سرمایه صرافی کوکوین را تایید یا تکذیب نمی کند و صرفا به آموزش نحوه استفاده از آن پرداخته و مسئولیت استفاده و بررسی امنیت این صرافی کاملا برعهده کاربر است. استخر کوکوین، یکی دیگر از امکانات سایت صرافی کوکوین، است که برای ماینینگ دارایی ها از طریق اثبات کار کاربردی است و دارای الگوریتمی بهینه، برای اطمینان از راندمان بالای کار توضیح کامل صرافی کوکوین است.

  • دلیل این امر این است که بتوانید از دارایی خود برای ترید استفاده کنید.
  • پس از تکمیل فرآیند ثبت نام می‌توانید به ویژگی‌های صرافی نگاهی بیندازید و واریزی و معامله را آغاز کنید.
  • در معاملات مارجین پس از بستن موقعیت خرید یا فروش کار به انتها نمی‌رسد و معامله‌گر باید سرمایه‌ای را که از صرافی قرض گرفته بود، پس دهد.
  • بودجه برای توسعه کوکوین KuCoin از طریق ICO جمع آوری شد که از 13 آگوست 2017 تا 1 سپتامبر 2017 ادامه داشت.

و شما در یک روز حداکثر به مبلغ یک بیت کوین می توانید از حسابتان برداشت داشته باشید. صرافی کوکوین ، جزوه ده صرافی برتر رمز ارزی دنیاست که کاربران ایرانی می‌توانند بدون احراز هویت در آن به انجام معاملات خود بپردازند. به علت حجم بالای معاملات در این صرافی ، از قدرت ، سفارشات به سرعت انجام می‌شوند. همچنین با ایجاد لایه های امنیتی قدرتمند، یکی از امن ترین صرافی های دنیا محسوب می‌شود. صرافی کوکوین در سال ۲۰۱۷ توکن بومی به نام KCS را به عنوان یک توکن ERC-20 در شبکه اتریوم منتشر کرد. این رمز ارز توسط بسیاری از کیف پول‌های رمزنگاری شده اتریوم پشتیبانی می‌شوند.

سایت صرافی کوکوین kucoin.com

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان