اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape

در وبسایت ما در قسمت شماره تلفن بازی در صورتی که بر روی آن کلیک کنید ، مستقیم میتونید با مجموعه ارتباط برقرار کنید و بازی خودتون را رزرو کنید. هر یک از بازیهای اتاق فرار دارای یک سناریو مشخص و مربوط به بازی می باشند که از طریق آن می توان به تم داستانی بازی و همجنین هدف نهایی بازی دست پیدا کرد. در نتیجه در زمان انتخای اتاق فرار پیشنهاد می شود که به سناریو بازی توجه کنید و در صورتی که دوست دارید وارد همچنین فضایی بشود آن اتاق فرار را رزرو کنید. در این قسمت اتاق فرارهای پیشنهادی کرج را میتوانید مشاهده، انتخاب و رزرو نمایید.

لوکیشن بازی ها کجاست؟

برای همینه که لیست بهترین اتاق های فرار تهران میتونه راهنمای خوبی برای شما باشه که از سردرگمی انتخاب اتاق بهترین سایت اتاق فرار فرار دربیاید. اگر از فیلم دیدن و زندگی در دنیای افسانه‌ای قصه‌ها خسته شدید و به دنبال یک هیجان جدید هستید، اتاق فرار می‌تونه یک انتخاب عالی براتون باشد. یک روز در هفته رو انتخاب کنید و رزرو اتاق فرار با تخفیف رو انجام بدید. بعد از اون وارد یک بازی واقعی خواهید شد که از تمام فیلم‌های ترسناک یا ماجراجویی که تا به حال تماشا کردید جذاب‌تره. در این قسمت اتاق فرارهای پیشنهادی تهران را میتوانید مشاهده، انتخاب و رزرو نمایید. اسکیپ‌باکس، یک بازی رومیزی است که برای شما تجربه‌ی هیجان‌انگیز اسکیپ‌روم یا اتاق فرار در خانه، محل کار یا کافه بازی را فراهم می‌کند.

  • اگر در زمان تعیین‌شده نتوانید با ترفندهای مختلف از اتاق بیرون بیاید بازنده خواهید شد.
  • این بازی مهیج در دو نسخه اندروید و ios طراحی شده و به دلیل استقبال زیاد از آن در چند سری مختلف طراحی و به صورت رایگان قابل دانلود می باشند.
  • در مجموعه اسکیپ هوم ما برای شما دو اتاق فرار با نام‌های پاپوش و خانه اشباح را معرفی می‌کنیم و امید بر آن است، این اطلاعات برای شما مفید واقع شود.

شما و گروهتان در مجموع فقط ۶۰ دقیقه فرصت دارید موجودی مخفی شده این بانک را پیدا کنید و آن را با خود ببرید. بازی به دو بخش تقسیم می‌شود، یک قسمت 15 دقیقه‌ای و یک قسمت 45 دقیقه‌ای که شرح روند آن را در ادامه آورده‌ایم. مجموعه ایران اسکیپ یکی از زیر مجموعه‌های تیم توسعه پایا می‌باشد که در سال 1400 با هدف بهبود در زمینه اسکیپ روم ایجاد شد. امید است تیم ایران اسکیپ باعث رضایت هرچه بهتر شما عزیزان و تجربه خوش و دلنشین از اسکیپ روم باشد.

اتاق های فرار جدید

شما از دست دختر جن زده هتل به امید رهایی فرار کردین و به جنگل که رسیدین همدیگه رو گم کردین، حالا یه جای امن همدیگه رو پیدا کنید. روانشناس معروفی که شایعه شده هر کسی با هر مشکل روانی فقط چهار روز با شخص بیلدر تحت درمان قرار بگیرد کاملا به بهبودی میرسد. اما تا به حال کسی از بیماران وی اطلاعاتی نتوانسته بگیرد به گفته دکتر این درمان کاملا محرمانه هست و فقط خود بیمار باید اطلاع داشته باشد. لست سکند در سال 89 با هدف ارائه خدمات متفاوت و با کیفیت به شما عزیزان در صنعت گردشگری تاسیس شده است. استفاده (کپی) از مطالب این وبسایت تحت هر عنوانی بدون اجازه مکتوب پیگرد قانونی دارد. تمام حقوق وب‌سايت متعلق به شرکت توسعه سرگرمی نوین کاوش و‌ معما (گروه سرگرمی آفلاین) است.

اتاق فرارهای تهران با امکانات، تصاویر و آدرس مجله علی بابا | allescape بنا بر توصیفاتی که مجموعه اسکیپ روم از این اتاق فرار دارد، آرماگدون پیچیده‌ترین، شگفت‌انگیزترین و بزرگ‌ترین اتاق فراری است که این مجموعه طراحی است. فضاسازی‌ها کاملا واقعی است و شما در یک کارگاه متروکه و پر از زامبی قرار گرفته‌اید. بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت. معماها و مسائل و مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت، پس باید به همه نکات توجه داشته باشید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید.

اتاق فرار نجات شهر در عمارت تاریخی دبیرالملک؛ مجموعه اسکیپ روم

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان