اتاق فرار جن در مجموعه اسکیپ کام با 8% تخفیف در تهران نت برگ | allescape

اتاق فرار جن در مجموعه اسکیپ کام با 8% تخفیف در تهران نت برگ | allescape

بهتر هم هست که لباس‌های راحتی بپوشید، چراکه تحرک بالایی در این بازی خواهید داشت. معماها و مسائل و مختلفی که در این اتاق فرار با آن‌ها مواجهه می‌شوید، هم آسان هستند و هم بسیار سخت، پس باید به همه نکات توجه داشته باشید و کار گروهی خوبی را ارائه دهید. بر اساس نظراتی که بازی‌کننده‌های اتاق فرار منفی چهار داده‌اند، این بازی یکی از ترسناکترین اسکیپ روم های ایران است و وجود مؤلفه‌های مختلفی مثل بازیگران حرفه‌ای، بزرگ بودن و طراحی خوب فضا، از جمله جذابیت‌های این اتاق فرار هستند. مجموعه تهرومز توسط گروهی از جوانان عاشق ترس و هیجان راه اندازی شده و شرایط ایده آلی را برای بازی گروه های سنی مختلف فراهم کرده اتاق فرار ترسناک است.

البته اگر هنوز متوجه نشده‌اید که اتاق فرار چیست، پیشنهاد می‌کنیم مطلب زیر را بخوانید. شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر به وبسایت یا پیج اینستاگرام این مجموعه مراجعه کنید. انگیما یکی دیگر از اتاق فرارهای واقع شده در تهران است که فضای حاکم بر آن بسیار رمزآلود است. در این اتاق فرار تهران، یک معمای پیچیده برای بازیکنان در نظر گرفته شده که باید با همفکری گروهی به جواب آن دست پیدا کنید.

اتاق فرار حریم شخصی

را رزرو کنید و از پشتیبانی عالی و تخفیفات سایت مای اسکیپ نیز بهره مند شوید. این اتاق فرار در یکی از خانه‌های تاریخی تهران، یعنی عمارت دبیرالملک قرار دارد و داستانش در زیرزمین اینجا می‌گذرد. این خانه 200 ساله، در میراث فرهنگی هم ثبت شده است و از نظر فضا می‌توانیم آن را متفاوت از اتاق فرارهای دیگر بدانیم و با توجه به سبک ماجراجویی و مهیج آن، با مجموعه‌ای جذاب روبه‌رو هستیم. روند بازی هم داستانی سیاسی را دنبال می‌کند که شما و تیمتان بخشی از آن هستید.

  • همچنین چون یک کار تیمی هست، همه باید به یکدیگر راهنمایی کنند و اگر شما هم نیاز به راهنمایی داشتین باید از سایر اعضا کمک بگیرید و تصور نکنید که در این شرایطی که زمان از اهمیت بالایی دارد خودتان به تنهایی می توانید مسئله را حل کنید.
  • پس با دقت مراقب حرکات خود باشید چرا که اولین حرکت اشتباه می تواند آخرین لحظه زندگی شما را رقم اسکیپ روم فانتزی بزند.
  • اگر سخت ترین نباشد اما یکی از سخت ترین انواع قفل ها در اتاق فرار ها قفل های گاو صندوقی هستند.
  • اول از همه، اتاق فرار یک بازی گروهی است و به صورت تک نفره نمی توانید شرکت کنید برای همین، روحیه کار تیمی خود را با شرکت در اسکیپ روم می توانید تقویت کنید.
  • تا به حال برای شما سوال شده ایده اسکیپ روم از کجا آمده و پایه گذار اتاق فرار چه کسی بوده؟ همچنین چگونه اسکیپ روم وارد ایران شد و از کجا شروع شد؟ ایده اتاق فرار اولین بار در سال 1988 میلادی توسط جان ویلسون به وجود آمد.

برخلاف اسکیپ روم ترسناک جنی و روحی، عمده ترس در اتاق فرار های ترسناک اسلشری بر اساس لمس کردن است. شما عزیزان می توانید برای رزرو اتاقهای بازی از طریق این وب سایت اقدام نمایید و ساعات خوشی را در کنار ما سپری کنید. دات آی آر بزرگترین اسکیپ روم در کشور است که در استان‌های تهران، اهواز، اصفهان و کرج دارای شعبه بوده و بیش از ۲۵ اتاق فرار با سناریوها و ژانرهای فوق العاده جذاب طراحی کرده است. علاوه بر اتاق فرارهای حضوری، شما می‌توانید در این مجموعه تجربه بازی در اتاق فرار آنلاین را هم داشته باشید. این اتاق فرار با دارا بودن ژانرهای ترسناک و جذاب، می‌تواند مراجعه کنندگان را به هیجان بالایی برساند. اتاق فرار یتیم خانه و پیچ اشتباهی، از محبوب‌ترین سناریوهایی است که می‌توانید تجربه کنید.

شرکت کنندگان می رسند، گیم مستر به آن ها موضوع و سناریو اتاق فرار را توضیح می دهد، قوانین را می گوید و زمانی که درب اتاق بسته می شود او می رود. اما در برخی از اسکیپ روم ها بخصوص ترسناک ها، شما به لوکیشن می رسید و ناگهان دربی باز می شود، بازی از همانجا آغاز می شود و باقی مسیر با خودتان خواهد بود. راستی حواستان باشد همیشه چند دقیقه زودتر از شروع شدن سانس اتاق فرار در محل حضور داشته باشید به دو دلیل یکی اینکه از تمام وقت رزرو شده استفاده کنید و زمان کم نیاورید و دوم اینکه اگر دیر برسید، سانس شما کنسل می شود و مبلغی عودت نخواهد شد. همیشه از هر جایی که اسکیپ روم رزرو می کنید، به شما موقعیت جغرافیایی داده می شود و باید قبل از اینکه سانس اتاق فرارتان شروع شود در آنجا حاضر شوید. البته برخی از اسکیپ روم ها، شما زمانی که به لوکیشن می رسید از همانجا بازی شروع می شود. بعضی افراد و سلیقه‌ها، اوقات فراغتشان را با استراحت کردن می‌گذرانند و بعضی دیگر هم روبه‌رو شدن با یک چالش یا معما و حل کردن آن یا چنین تجربه‌ای هیجانی و تمام عیار، حسابی حالشان را عوض می‌کند و یکی از بهترین راه‌ها برای سپری کردن اوقات فراغتشان است.

اینترنت هدیه روز مادر ۱۴۰۱ ♨️ کد فعال سازی اینترنت رایگان همراه اول و ایرانسل

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان