ارائه و اجرای انواع سازه سبک با بالاترین کیفیت و ارزان‌ترین قیمت شرکت اشکو سازه گستر | dr-architecture

تادئوس هایت در ایالات متحده و مجله خبری معماری wayss & Freitag در آلمان نیز سیستم‌هایی را به ثبت رساندند. شرکت AG für Monierbauten بین سال‌های ۱۸۹۰ و ۱۸۹۷، ۲۰۰ پل در آلمان ساختند. با این حال شاهد کاربردهای پیشگامانه¬ای از بتن مسلح در طول یک سوم اول قرن ۲۰ هستیم که نشات گرفته از درک درست رفتار بتن مسلح توسط رابرت میلارت و دیگر افراد می‌باشد. میلارت پس از آن که دریافت بسیاری از سازه‌های بتنی پل‌ها به طور قابل توجهی دچار ترک خوردگی شده‌اند، تصمیم گرفت ناحیه‌های دچار ترک شده را از طراحی بعدی خود حذف کند- او براین باور بود که ترک خوردگی بتن اثری بر مقاومت ندارد.

سازه ساختمانی ال اس اف در معماری

استحکام سازه باید در حدی باشد که بتواند باری که به آن وارد می‌شود را هم تحمل کرده و هم به درستی انتقال دهد. یکی دیگر از نوآوری که فضلور خان توسعه داد مفهوم مهاربند ضربدری بود که با انتقال بار به ستون‌های بیرونی بار جانبی وارده به یک ساختمان را کاهش می‌دهد. کاهش نیازهای وارده به ستون‌های داخلی موجب مهیا شدن فضای داخلی قابل استفاده بیشتری می‌شود.

تصفیه خانه های اب و فاضلاب

با گذشت زمان و با پیشرفت علم مهندسی، سازه ها مدرن تر شده اند و خانه های کوچک و چند طبقه جای خود را به برج ها و ساختمان های بلند داده اند. با شنیدن کلمه معماری، سقف، دیوار، اتاق در ذهن به عنوان بلوک های ساختمانی تصور می شود. همانطور که در مقاله «انواع سازه فلزی» هم بحث شد، سازه‌هایی چون سوله کارخانه‌ها، سالن‌های بزرگ وسایل صنعتی، کارگاه‌های صنعتی، سوله دپو و غیره از جمله کاربردهای سازه‌های فلزی هستند که به دلیل تفاوت در ساختار و نصب با ساختمان‌های مسکونی، به آن‌ها سازه‌های فلزی صنعتی می‌گویند. در این میان فلز مورد بحث همان فولاد، رایج‌ترین ماده مورد استفاده برای طراحی و ساخت ساختمان‌های صنعتی است. از مهمترین سازه های صنعتی می توان به انواع مخازن ذخیره سازی اشاره کرد.

  • یکی دیگر از شاهکارهای مهندسی قابل توجه دوران باستان که امروزه هنوز استفاده می‌شود، سیستم مدیریت آب توسط قنات است.
  • در قرن ۲۷ قبل از میلاد ایمهوتپ اولین مهندس سازه، اولین هرم پلکانی را در مصر ساخت.
  • یکی دیگر از نوآوری که فضلور خان توسعه داد مفهوم مهاربند ضربدری بود که با انتقال بار به ستون‌های بیرونی بار جانبی وارده به یک ساختمان را کاهش می‌دهد.
  • مجموعه مهندسی مصالح سازه شامل تیم های طراحی ، اجرا و تامین کلیه اقلام و ملزومات ساخت ابنیه و …
در مورد بیمه همین بس که بدانیم با بیمه کردن مال و اموالمان، تنها هزینه ناچیزی را باید پرداخت کنیم که این در واقع هزینه نیست، چون به نوعی سرمایه‌گذاری محسوب می‌شود. وقتی ساختمان شما بیمه آتش سوزی داشته باشد، در زمان حریق، انفجار و صاعقه در صورتی که آسیبی به ساختمان شما وارد شود، شرکت بیمه‌گر خسارت شما را جبران می‌کند. پس در واقع هزینه‌ای که شما پرداخت کرده‌اید، در روز حادثه، به شما بازگشت داده‌می‌شود. سازه فضاکار از اجزایی شامل گره‌ها، اعضاء بدنه اصلی شامل پروفیل‌ها و تکیه‌گاه‌ها تشکیل شده‌است.

برای مشاهده کامل این محتوا می بایست مبلغ مورد نیاز را از اعتبار خود پرداخت کنید

سازه ساز مفتخر است تـا تمام تلاش خود را برای یادگیری و انتقال دانش تخصصی عمران به کار گرفته و به عنوان یک مرکز خصوصی خود را در امر تولید این دانش از تجربیات جهانی پیش قدم می‌داند. کلیه حقوق مادی و معنوی وبسایت سبزسازه متعلق به گروه صنعتی سبزسازه می‌باشد و قوانین حاکم بر سبزسازه، مبتنی بر قوانین جاری جمهوری اسلامی ایران است. اگر زمینی که مستقیماً زیر سازه قرار د ارد، شرایط مطلوب د اشته باشد ، می توان نیروهای وارد ه را با استفاد ه از شالود ه های مناسب به خاک بستر منتقل کرد. + حداکثر تعداد طبقات در سازه‌های بنایی چقدر می‌باشد؟ تعداد طبقات این سازه‌ها در هر شرایطی، حداکثر دو طبقه با ارتفاع ۸ متر از سطح زمین تعیین شده و در طراحی و اجرای پلان معماری تمام محدودیت‌ها و ضوابط باید مورد توجه قرار گیرند. این بیمه پوشش‌های دیگری از جمله بیمه زلزله، سیل و دیگر حوادث را هم دارد که به صورت اختیاری می‌توانید با پرداخت هزینه کمی بیشتر، آن‌ها را هم به پوشش بیمه‌ای ساختمان خود اضافه کنید.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان