اصول طراحی پلان ساختمان اداری تهران دیزاین سنتر | dr-architecture

در نتیجه راهکارهای معماری پایدار برای یک اداره سبز تأثیر خود را در چند بعد اقلیمی، اقتصادی، اجتماعی و روانی نشان می دهد. چنین بنایی نشان دهنده تجمع ایده ها بوده و تصویری از تفکرات روشن سازندگان و نیروی کاری ماهر مشغول به کار در آن می باشد. در دوره های سرد سال از انرژی گرمای زمین برای گرمایش استفاده می شود. هسته بتنی فعال مرکزی و آب کف و یا گرمای زمین تنها برای تولید درجه حرارت پایین تا 12 درجه سانتیگراد پاسخگو می باشد.

  • از این روی در طراحی پوسته اول از سیستم curtain wall استفاده شده است تا بدین صورت از سنگینی نما کاسته شده و نمایی یکپارچه ایجاد گردد.
  • در بازسازی فضای اداری قوانین منطقه بندی و ساختمانی برای حفاظت و امنیت انسان‌ها ضروری هستند.
  • این ساختمان اداری، طراحی شده توسط 3DReid در مقایسه با سایر ساختمانهای تجاری این شهر، با 50٪ کاهش در مصرف انرژی و 80٪ کاهش انتشار کربن، دارای بالاترین امتیاز BREEAM در انگلستان می باشد.
  • سامانه لاوان ماندگار ساختمان، با نام اختصاری سلام ساختمان، یک شرکت عضو پارک علم و فناری است، که در حوزه دکوراسیون داخلی چوبی مثل اجرای کابینت و کمد فعال است.

دیوار پوش متریالی است که می‌تواند بر سطوح عمودی با هدف حفاظت و زیبایی قرار بگیرد. کاشی چینی یکی از دیوار پوش‌های سنتی است که از امنیت بالایی برخوردار است و معمولا در سرویس بهداشتی و آشپزخانه‌ی ادارات به کار می‌رود. همچنین از آن جا که کاغذ دیواری مدرن است و دارای طرح و نقش گوناگون است، می‌تواند انتخاب مناسبی برای پوشش دیوارها باشد.

http://e-games.irیا اینکه مجله خبری معماری های سبز ساختن ممکن است از طریق پس انداز حاصل از قبوض مصرف انرژی در کمتر از پنج سال تلافی شود همانند ساختمان کویین در دانشگاه پلی تکنیک آنجلا. بیشتر ساختمان های سبز بازدهی خود را با توجه به معیارهای مالی شدید صرف شده در آنها زمانی نشان می دهند. که هزینه های طراحی پایدار برای آنها با کاهش مصرف روزانه در 8 تا 10 سال اول باز می گردد. در برخی ساختمان هایی که به ویژه خوب طراحی شده اند ممکن است هیچ هزینه اضافی ساختمان سازی نباشد همانند لیدز سیتی پارک. این حائل ها می توانند امکان ایجاد قفسه بندی، کابل کشی را برای سیستم روشنایی و برق را فراهم نمایند. معمولا ارتفاع این حائل ها ۸۰ تا ۱۸۰ سانتی متر است که بستگی به میزان خصوصی بودن محیط دارد.

اجرا های انجام شده از طریق ثبت سفارش آنلاین

با این حال ممکن است که این کار با اهداف مختلفی صورت گیرد؛ اما می تواند منجر به تغییر دکوراسیون ساختمان مسکونی یا اداری شود. دلایل بسیاری وجود دارد که افراد بازسازی را انجام می دهند؛ به عنوان مثال مهم ترین دلیل انجام این کار افزایش طول عمر ساختمان ها مخصوصا ساختمان های قدیمی است. فرقی ندارد یک ساختمان در زمان تاسیسات چقدر استاندارد کار ها را رعایت کرده باشد، در هر صورت به مرور زمان دچار فرسودگی می شود. همه طراحان با نماهای تجاری و اداری به خوبی آشناییت ندارند و نمی‌توانند نمایی را طراحی کنند که برای هر دو کاربری مناسب باشد.

نمونه هایی از اتاق خواب های به سبک انتقالی که به زیبایی طراحی شده است.

مثلاً اتاق انتظار، آبدارخانه و حسابداری نمی توانند فضایی عین هم داشته باشند. نکته ی جالب توجه در طراحی این تراس ها، جانمایی فضای سبز منحصر به فردی می باشد! فضایی دلچسب و مطبوع که برای استراحت و گفت و گوهای افراد ایجاد شده است. چیزی که در بدو ورود به این مجموعه جلب توجه می کند، لابی کوچک و منحصر به فرد آن است که به گفته ی معماران پروژه، برای انتقال آسان وسایل و رفت و آمد عمومی، این چنین طراحی شده است. همچنین در این قسمت، فضاهایی همچون كافه تریا و سالن ورزشی نیز جانمایی گرفته است.

سازماندهی فضایی یا دیاگرام های فضایی

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان