اعلام آمادگی حوزه هنری برای تولید فیلم سینمایی قهرمانان انقلابی یزد

وی افزود: متخصصان امر به سختی این امر اذعان دارند اما بخش خوب این سختی در لایه های طراحی است که با کمک طراحان و معماران خوب یزد و کشور انجام شده است و امیدواریم به یاری خدا به بهترین نحو به سرانجام برسد و موجب سربلندی هنر انقلاب اسلامی باشد.

 حوزه هنری در روزهای ابتدایی پیروزی انقلاب بلکه در روزهای انتهایی مبارزه، شکل گرفته و نهاد مبارک و پربرکتی است که در جمهوری اسلامی ایران اقدامات بسیار تأثیرگذاری داشته است.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کشور گفت: این نهاد آمادگی دارد یک اثر بزرگ در حوزه سینما و هنرهای نمایشی با محوریت قهرمان های انقلابی استان یزد تولید کند.

رییس حوزه هنری با اشاره به ابعاد فعالیتی این نهاد ادامه داد: در دو سال اخیر تلاش ما سرعت بخشیدن به فعالیت ها و روان تر شدن برنامه ها بوده است.

وی بیان کرد: با عنایت الهی و همت و اهتمام همکارانم در حوزه هنری و مجموعه بهمن سبز، ظرفیت سالن های سینمایی حوزه هنری در سراسر کشور طی چند سال اخیر بیش از دو برابر شده که موجب افتخار است.

انتهای پیام
کلید واژه ها: رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی – حوزه هنری انقلاب اسلامی – پردیس سینمایی – حوزه هنری – سینمایی – رییس حوزه هنری – سینما – انقلاب اسلامی – انقلاب – هنری – حوزه – بافت قدیمی – معماری ایرانی اسلامی – اسلامی – پردیس – انقلابی – عملیات عمرانی – ایرانی اسلامی – معماری ایرانی – هنرهای نمایشی – دادمان – آمادگی – قهرمان – فرهنگی و هنری – فیلم سینمایی – فرهنگ – تولید – قدیمی – تولید فیلم – استان یزد


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn64923383/%D8%A7%D8%B9%D9%84%D8%A7%D9%85-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%AD%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%87%D9%86%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D8%B1%D8%A7%DB%8C-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D8%B3%DB%8C%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%82%D9%87%D8%B1%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C دادمان بیان کرد: امیدواریم با همراهی و کمک نهادهای استان یزد بتوانیم یک کار بزرگ تولیدی را انجام دهیم و دین خودمان را به یزد انقلابی و متدین ادا کنیم.

رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه این نهاد سال گذشته با چهار اثر در جشنواره فیلم فجر حضور داشت و در حال حاضر دو پروژه جدی در حوزه سریال های نمایشی در دست تولید دارد گفت: حوزه هنری آمادگی دارد یک اثر بزرگ در حوزه سینما و هنرهای نمایشی با محوریت قهرمان های انقلابی استان یزد تولید کند.

وی ادامه داد: ما در دو سال اخیر تلاش کردیم که هم تولید محتوای انقلابی پیشرو را به صورت کمی و کیفی رشد دهیم و هم زیرساخت های ضروری برای دسترسی مخاطب فهیم ایرانی را توسعه دهیم.

– به گزارش سایت قطره و به نقل ازایکنا از یزد، محمدمهدی دادمان، رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی، 13 شهریورماه در مراسم آغاز عملیات عمرانی پردیس سینمایی آسمان یزد اظهار کرد: این پردیس سینمایی علاوه بر خروجی و محصولی که در انتهای کار خواهد داشت، یک محیط فرهنگی و هنری برای مردم یزد است و برای حوزه هنری اهمیت راهبری دارد.

رییس حوزه هنری کشور افزود: در پایان فاز دوم طرح توسعه سینماهای حوزه هنری که هنوز بعضی از پردیس ها و سالن های آن به صورت رسمی افتتاح نشده 230 سالن سینمایی در خدمت مردم ایران خواهد بود در حالی که این تعداد در انتهای سال 98 فقط 103 سالن بود.

دادمان با بیان اینکه این پردیس سینمایی یک اتفاق خوب در معماری ایرانی اسلامی خواهد بود گفت: اینکه بتوانیم در بافت قدیمی یزد یک پروژه مدرن و در عین حال همگن و دارای زیست مشترک با بافت قدیمی و فرهنگ اصیل ایجاد کنیم کار پیچیده، سخت و ارزشمندی است.

دادمان ادامه داد: با افتتاح رسمی سالن های سینمایی جدید در ابتدای ماه ربیع الاول در بعضی استان ها، این ظرفیت به صورت رسمی به مجموعه سینمایی کشور اضافه می شود و مردم می توانند از آن استفاده کنند و در کنار توجه به فعالیت های سینمایی، تلاش شده تا تولید در حوزه هنرهای تصویری نیز رونق و رشد کیفی داشته باشد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان