بازسازی اداری بازسازی ساختمان اداری 1401 هیرادانا | dr-architecture

ویترویوس معمار و نظریه پرداز سده های میانه استحکام، زیبایی و فایده را ویژگی های یک معماری خوب می دانست. ساختمانی با این خصوصیات می تواند پاسخگوی نیازهای روانی، کاربردی و اقتصادی جامعه باشد. تهران دیزاین سنتر مجموعه‌ای است در زمینه طراحی داخلی، معماری و نوآوری. در تفکر ما، انسان اهمیت فراوانی دارد و معتقدیم طراحی باید برای انسان انجام شود. اگر خودتان یک واحد فلت را پارتیشن بندی می کنید، باید به سایز فضاهایی که به واحدهای مختلف اختصاص می دهید توجه داشته باشید.

http://e-games.ir

پیشنهاد ما به شما طراحان خبره و مجله خبری معمارییلد نمادیزاین هستد که به طراحتی از پس تمامی نماهای ساختمانی برمی‌آیند. قطعا شما هم در اطراف خودتان ساختمان‌های زیادی دیده‌اید که طبقات اولیه آن‌ها کاربری تجاری و واحدهای طبقات بالایی آن کاربری اداری دارند. در غیر اینصورت یک ساختمان اداری یک طبقه کار شما را راه می‌اندازد. اما باید بدانید که مالک آن ساختمان اداری به زودی باید مبلغ زیادی را بابت جریمه به شهرداری بپردازد. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم.

سبک‌ مدرن، کلاسیک و سنتی از مواردی هستند که در طراحی نمای ساختمان اداری استفاده می‌شوند. پوسته دوم حدود ۷۰ سانتیمتر از پوسته اول فاصله دارد که بدین صورت فضایی برای حرکت در دور ساختمان جهت نگهداری و تعمیرات ساختمان و هم چنین قرارگیری گلدانهای همیشه سبز فراهم شده است. در محل قرارگیری گلدانها ، پوسته آلومینیومی گشایش یافته و بدین صورت علاوه بر ایجاد هارمونی زیبا در طراحی نما، چشم اندازی مناسب را نیز از درون فضاهای اداری فراهم می سازد. هدف از طراحی داخلی واحد اداری تنها برای زیبایی محیط نیست، بلکه توجه به فضاها و عملکردهای ضروری یک ساختمان اداری و تامین نیازهای کارفرما نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. برای طراحی ساختمان اداری کارخانه به صورت درست و اصولی لازم است مراحل طراحی به ترتیب و با دقت به پیش روند.

رنگ مناسب انواع اتاق انتظار

فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تغییر شیوه انجام امور کاری و فرایندهای ساختمانی نسبت به گذشته شده است. صفحات عمودی جداکننده ، امکان ایجاد میزهای باریک را به وجود می آورد. فناوری بی سیم باعث تشویق مبلمان متحرک و طرح های راحت تر می شود. یک ساختمان اداری مخصوص طراحی نرم افزار که از یک سو خود را مرتبط با دانشگاه شریف نماید و از سوی دیگر بتواند یک ساختمان فناور محور را نمایندگی کند و در صورت الگو شدن، بتواند نیازهای آینده منطقه ای خود را پاسخ دهد. یک نمای خوب به گونه ای طراحی می شود که کاربری ساختمان را در خود نشان دهد، اگر ساختمان اداری است باید از دور قابل تشخیص باشد. عواملی مثل حجم بازسازی، میزان مصالح، نوع مصالح، مساحت ساختمان اداری و محله‌ای که ساختمان در اون قرار گرفته، در تعیین قیمت بازسازی موثر هستن.

ایده‌های خلاقانه در طراحی نمای اداری

فلز ظاهری مدرن به نما می‌بخشد و نمادی از پایداری و استحکام است. البته استفاده از بتن نما و دیوار پیش ساخته بتنی در کنار عناصر و المان‌های فلزی در بسیاری از موارد طراحی شده نمای اداری قابل مشاهده است. ساختمان به عنوان یک عنصر واحد شهر تأثیری اجتناب ناپذیر بر محیط شهری آن دارد. در طول فرآیند طراحی، در نظر گرفتن این اثر متقابل برای ایجاد یک رابطه برد-برد بین ساختمان و شهر بسیار مهم است.

  • جداره ای که مرز بین درون گرایی و برون گرایی ساختمان را به نوعی بتوان باز تعریف نماید.
  • مثلاً بازسازی اتاق مدیر عامل، آبدارخانه، کارگاه و اتاق انتظار، تفاوت‌هایی بنیادین دارن.
  • سائو پائولو/ شرکت طراحی Triptyque مستقر در پاریس، ساختمان تجاری RB12 را برای تجدید حیات مرکز شهر ریو طراحی کرد.
  • کمک گرفتن از طراحان داخلی و معماران برجسته می تواند به پارتیشن بندی صحیح فضای داخلی یک ساختمان اداری و طراحی بهتر آن منجر شود.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان