بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان آپدیت 2022 + نحوه استفاده زدبورس-بروکر آمارکتس

قبل از انتخاب کارگزاری مورد نظر خود به بررسی نظرات افراد دیگر هم بپردازید. آیا شما هم به دنبال بهترین بروکر فارکس برای ایرانی ها هستید؟ زمانی که شما می توانید بهترین بروکر فارکس را برای خود انتخاب کنید دیگر خیالتان راحت است که پول و سرمایه شما دست شرکت‌ و کارگزاری های کاملا امن و با سابقه است. این انتخاب ها بر اساس تجربه و سبک و سنگین کردن افراد متخصص در حوزه فارکس است. همان طور که در جدول بالا مشاهده می فرمایید، معمولا دارایی های مختلفی توسط بروکرهای فارکس جهت معامله در اختیار معامله گران قرار می گیرد که در اینجا به برخی از رایج ترین آنها پرداختیم. لازم به ذکر است که تمامی موارد اشاره شده در جدول بالا، ممکن است لزوما در یک بروکر جهت معامله موجود نباشد. از این رو با در نظر گرفتن معیارهای ارزیابی که قبلا اشاره شد، می توان گفت بروکری که دارایی های بیشتری جهت معامله در اختیار مشتریان خود قرار دهد، تنوع معاملاتی بیشتری ایجاد کرده و طبیعتا گزینه مناسب تری خواهد بود.

بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان آپدیت 2022 + نحوه استفاده زدبورس-بروکر آمارکتس بروکر های فارکس حرفه ای و خوب به شما امکان می‌دهند که سپرده ها و در آمد خود را بدون هیچ محدودیتی برداشت کنید. بروکرهای معتبر فارکس دلیلی ندارند که مرحله برداشت شما سخت کنند یا مانع آن شوند. چرا که از نظر آنها تنها دلیلی که باعث می‌شود پول شما به هر میزانی در بروکری بماند این است که شما بخواهید در بروکر به آسانی خرید و فروش داشته باشید.

  • ده و طبق قوانین جاری خود به کاربران کشورهای مختلف از رگولاتوری های مختلف خدمات می‌دهند.
  • در بسیاری از مواقع از روی ظاهر و شرایط مندرج در سایت رسمی یک بروکر هم می‌توان به مقایسه و بررسی کامل آن پرداخت.
  • همانطور که در بخش قبلی به آن اشاره کردیم سابقه بروکر و رگولاتوری مهم ترین و اولین فاکتور انتخاب بروکر است.

در نوع STP این بروکر که نام کامل آن «Straight through processing» است، یک پل ارتباطی بین معامله گر و اسپانسر «تامین کننده های مالی» ایجاد می شود. انواع تامین کننده مالی می تواند شامل سازمان های بزرگ سرمایه، بانک ها و غیره باشند. NDD ها بوسیله تریدهای سرمایه گذاران، متحمل هیچ سود یا ضرری نمی شوند و درآمد اصلی آنها از دریافت کمیسیون یا اسپرد تامین می شود. برنامه Broker Forex توسط سرمایه گذاران، برای ارزیابی و بررسی بیشتر ارزها یا شاخص ها و دیگر دارایی ها به کاربرده می شود. با وجود همه ی بررسی هایی که انجام می شود، نمی توان بروکری را انتخاب کرد که بی عیب و نقص باشد و از همه ی امکانات لازم برای تریدرها برخوردار باشد.

کمیسیون (Commission)

بروکر UGfX در حال حاضر یکی از معتبرترین بروکرهای فعال در ایران است. شعبه اصلی این بروکر توانسته رگولاتوری بسیار معتبرFCA انگلستان را که دومین رگولاتوری معتبر جهانی است، دریافت کند. در این مورد نیز، همانند پشتیبانی بروکر از دارایی های معاملاتی مختلف، طبیعتا هر چه پلتفرم های معاملاتی بیشتری توسط بروکر پشتیبانی گردد، به نحوی آزاد عمل و حق انتخاب بیشتری در اختیار مشتریان قرار داده خواهد شد. لذا در این شرایط معامله گران می توانند به صورت آزادانه پلتفرم معاملاتی مدنظر خود را انتخاب نمایند. از همین جهت با توجه به اهمیت این موضوع، امروز قصد داریم به بررسی معیارهای انتخاب بهترین بروکر در فارکس معنی بروکر بپردازیم. در ادامه نیز پس از آشنایی با این معیارها، چند بروکر مناسب از دیدگاه مجموعه آموزش بورس که منطبق با معیارهای گفته شده می باشد به شما معرفی خواهیم کرد.

پشتیبانی از طریق ثبت تیکت

از این رو در هنگام انتخاب و بررسی بهترین بروکر برای ایرانیان حتماً باید مراقب این دست از بروکرها باشید. بهترین بروکر فارکس در دنیا، بدون استفاده از خدمات بروکر و یا همان کارگذاری کار چندان ساده ای نیست و همه معامله گران و تریدرها باید با در نظر گرفتن نیاز خود بهترین بروکر در فارکس را انتخاب کنند. در میان تریدرهای سراسر دنیا با ایجاد بستری برای خرید و فروش ترید کردن امکان پذیر است.

مسابقات فارکس و پاداشهای واریز از Tifia

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان