بهترین بروکر فارکس برای ایرانیان ‫-‬ کدام است ؟

هر چه لوریج بیشتر باشد، سود بیشتر است، اما زیان احتمالی نیز بیشتر می شود: یک تغییر 5 درصدی در قیمت ها می تواند باعث شود سرمایه گذار با اهرم 10:1 معادل 50 درصد از سرمایه خود را به دست آورد یا از دست بدهد. بروکر فارکس چیف یکی از معدود شرکت هایی است که به مشتریان خود در مورد ایمنی وجوه در صورت نقص فنی در سرورهای معاملاتی ضمانت می دهد. همانطور که در بالا گفته شد تنها دو نوع حساب pro و pro cent هستند که در روبو فارکس به صورت اسلامی ارائه میشود. توضیح ای می باشد برخی از بروکر ها به دلیل اینکه به کشورهای تحریم شده ارائه خدمات می دهند خود را رگوله نمیکند همان طور که می دانید بروکر های رگوله شده طبق قوانین رگوله اجازه ارائه خدمات به کشورهای تحریم شده را ندارند و در صورت ارائه سرویس با این بروکر ها برخورد جدی می شود .

پس درآمد کارمندان یک کارگزاری فارکس به چه صورت تامین می شود؟ کار بروکر چیست و از چه طریق کسب درآمد می کند؟ بروکر چیست ؟ خدمات ارائه شده یک بروکر چیست؟ بنابراین باید بدانید کدام نهاد نظارتی بر عملکرد کلی آن بروکر نظارت می کند و روش ها و قوانین آنها چقدر موثر است. کارگزاری هایی که تحت چنین نظارتی هستند از نظر امنیت سرمایه و سلامت کاری بسیار بهتر از بروکر هایی هستند که این نطارت بر آنها اعمال نمی شود. اما پیشنهاد می شود کل سرمایه خود را تحت مدیریت یک معامله گر قرار نداده و ریسک را در بین معامله گران مختلف توضیع کنید. چگونه می توان بهترین نسبت اهرم را برای خود انتخاب کرد؟ اینکه یک بروکر اهرم لوریج بالا دارد و پیشنهاد میدهد دلیل بر برتری بروکر نیست بهترین لوریج ۱:۱۰۰ یا برای حساب های کوچک ۱:۲۰۰ است هیچوقت گول لوریج بالا را نخورید. همانطور که در مقاله های گذشته بیان کردیم اهرم لوریج یک شمشیر دو لبه است. تخلف یک کارگزار هیچگاه پنهان نمیماند و بهتر است کارگزاری را انتخاب کنید که در گذشته تخلفی نکرده باشد و سابقه خوبی از خود بجا گذاشته باشد.

اغلب بروکرها چند پلتفرم معاملاتی ارائه میدهند و شما میتوانید از بین آنها پلتفرم مناسب خود را انتخاب کنید. به این ترتیب شما با فروش دلار آمریکا و خرید یورو اروپا – 5.97 دلار ضرر میکنید. صندق جبران خسارت در این بروکر به میزان 5 میلیون یورو می باشد که معامله گران را در مقابل خسارات های احتمالی بیمه می کند. بروکر نقشی همانند کارگذاری دارد و ممکن است با یک اشتباه کوچک در هنگام انتخاب بروکر خوب برای فارکس، خسارت های غیرقابل جبرانی را به وجود می آورد. نکته دیگری که باید به آن توجه کرد و اغلب موجب سوء برداشت در بین کاربران میشود، این است که در هنگام معاملات، هیچ سود و زیانی از انجام معاملات کاربر، برای بروکر منظور نمی گردد و هر دو مبلغ سود و زیان معاملات مستقیماً تنها بر روی درآمد LP تاثیرگذار خواهند بود .بروکرها همانند یک واسطه بین خریداران و فروشندگان عمل میکنند. در واقع LP ها همانند بانکهای بزرگی هستند که قیمت ارز و دیگر اقلام مبادلاتی در بازار فارکس را تعیین میکنند. در واقع بروکر شرکتی بین المللی است که شما را به یک (LP) متصل می کند. در واقع این تعریف ، سادهترین تعریف از بروکر است.

از نکات مثبت روبو فارکس برای ایرانیان، صندوق جبران خسارت Financial Commission است و مشتریان ایرانی این بروکر میتوانند در صورت بروز مشکل با این بروکر جنانچه کارگزاری حاضر به قبول مسئولیت نگردد به این صندوق بروکر deltafx شکایت نمایند. به این دلیل که در صورت تخلف بروکر معامله گران میتوانند به آن سازمان رگوله شکایت نمایند و این فقط برای معامله گرانی صدق میکند که جزو کشورهای تحریم شده نباشند . ، برقراری ارتباط بین فروشنده و خریدار، به وسیله شخص و یا سازمانی صورت میگیرد، که به آن شخص و یا سازمان بروکر یا کارگزار (واسطه) گفته می شود. بروکر به سازمانی گفته میشود که در آن معاملات بازار فارکس و خرید و فروش در فارکس صورت میگیرد.

همهی این مزایا باعث شده تا تریدرها، به جای خرید اصل یک دارایی (مثلا نفت برنت یا سهام اپل)، در بروکرها ثبت نام کرده و به صورت CFD وارد معامله با بروکر شوند. پس از آشنایی با مفاهیم و اصطلاحات، مزایا و معایب بازار فارکس، نوبت به توضیح بروکر ها می رسد. ساز و کار افتتاح حساب معاملاتی فارکس نزد کارگزار، ارسال و دریافت سپرده ها و شیوه انجام معاملات در مطالب دیگر توضیح داده شده اند. در این نوع حساب تریدر فارکس با واریز مبلغ ۸ میلیون تومان قادر به افتتاح حساب نزد کارگزاری فارکسر میباشد. در این مقاله نیز مانند سایر مقالات بررسی بروکرها به بررسی صفر تا صد بروکر DeltaFX میپردازیم.

سرعت اجرای معاملات و عدم لغزش نرخ و ارائه بهترین نرخ ممکن، از پارامتر های کیفیت خدمات معاملاتی هستند که می بایست در طول زمان و توسط نرم افزار های خاص اندازه گیری شوند. 2. مقام دوم : برای بروکر آمارکتس با پینگ سرور 120 میلی ثانیه میانگین سرعت اجرای معاملات 340 میلی ثانیه ثبت شده است. پس عملکرد بروکر رگوله دارای مجوز قانونی و قطعاً تحت نظارت مراجع قانونی خواهد بود و از این نظر می تواند گزینه قابل اعتمادی برای انجام معاملات تجاری محسوب شود. دلیل اصلی برای قانونمندی کارگزار این است که اگر یک کارگزار قانونی باشد، در صورت عدم موفقیت معامله، اقدامات مناسب از طرف او/یا علیه او اتخاذ خواهند شد. احتمال صورت گرفتن معامله در این بازار ، در غیاب بروکرهای فارکس ، امری بسیار مشکل و گاها نشدنی است . این مدرک میتواند قبض شرکت های خدماتی مانند قبض آب یا برق باشد. صفحه اصلی » معرفی بروکر فیبوگروپ » بروکر فارکس کیست و بروکر یا کارگزاری فارکس چه خدماتی دارد؟

برای جواب این سوال و جمع بندی، خوب است مجددا به اهمیت کار با یک بروکر معتبر برای موفقیت در بازار فارکس اشاره کنیم. قوانین مالی و ساز و کار های معاملاتی: کارگزاری ها قوانین مشخص و معینی برای معاملات دارند. یکی از بزرگترین ریسک ها هنگام استفاده از بروکر ها و کارگزاران فارکس که تحت نظارت نیستند این است که آنها مجبور نیستند با هیچ استاندارد مشخص شده مطابقت داشته باشند و بنابراین رفتار غیراخلاقی یا حتی غیرقانونی آنها را نمی توان از طریق قانون پیگیری کرد. با توجه به ماهیت غیر متمرکز بازار فارکس، این سازمانها با وضع قوانین و پیگیری فعالیتهای کارگزاران، سعی دارند از بروز مشکلات و تخلفات گوناگون توسط آنها جلوگیری نمایند. به طور کلی کار شرکت کارگزاری یا بروکر در بازار فارکس این است که نرخ های بازار را به مشتریان خود ارائه نموده و دستورات معاملاتی مشتریان را اجرا کند. اکثر بروکر های که به اسم رگوله ارائه خدمات می دهند تحت دامنه اصلی رگوله خود کاربران را ثبت نام نمیکنند و معامله گران هوشمند باید به این نکته توجه داشته باشند .

در اولین قدم میخواهیم توضیح دهیم که بروکر فارکس چیست و چه ماهیتی دارد. بروکر چیست ؟ بروکرها در فارکس چه خدماتی ارائه می دهند و شیوه کسب درآمد بروکر چیست؟ در اینجا لازم است به مفهوم بروکر رگوله نیز پرداخته شود. پس پیش از انتخاب یک بروکر با اسپرد صفر، بررسی شرایط معاملاتی آن امری لازم است. هدف اصلی حسابهای آزمایشی، پیش گیری از نابودی سرمایه افراد غیر حرفهای در این بازار است. اما پیش از توضیح نحوه ثبت نام بروکر آلپاری لازم است با انواع حسابهای معاملاتی ارائه شده توسط این کارگزاری آشنا شویم. 8. و تا 500 دلار بونوس خوش آمد گویی به شما ارائه می شود! بسیار مهم است که بروکری را انتخاب کنید که دستور معاملاتی شما از خرید یا فروش تا Pending Order ها را دقیقا در همان قیمتی که مشاهده و اقدام میکند ثبت کند. بسیاری از تریدرهایی که به تازگی وارد بازار فارکس شدهاند، ترجیح میدهند از متاتریدر 5 استفاده کنند، این در حالی است که تریدرهای قدیمیتر هنوز هم معتقدند که بهترین پلتفرم معاملاتی، همان متاتریدر 4 است. HYCM همچنین دارای برنامه موبایل برای معاملهگرانی است که ترجیح میدهند در هر شرایطی بازار را رصد و معامله کنند و امکان معامله در هر زمان و هر مکان را برای آنها فراهم نموده است.

بنابراین، بر این اساس معامله گران می توانند با اسپرد ثابت، کسب و کار تجاری خود را شروع کنند. اگر با اسپرد و کمیسیون آشنایی دارید حتما میدانید که این نرخ در هر بروکری متفاوت است و فاکتور مهمی برای هر معامله گر است که به ازای هر معامله هزینه کمتری پرداخت کنید. حتی تنظیماتی وجود دارد که می توانید بیشتر از معامله گر سود دریافت کنید. به خصوص اگر قصد سرمایه گذاری کمتری در بازار فارکس دارید نرخ بالای اسپرد میتواند فاصله بین سود و ضرر حساب شما را تعیین کند. بی شک پشتیبانی سریع در کنار رفتار حرفه ای و همچنین راههای ارتباطی مختلف برای تسهیل سطح دسترسی کاربران همه آن چیزی است که شما از یک تیم حرفه ای پشتیبانی درخواست خواهید نمود. زمانی که با سود کمی معامله میکنید یا تریدر اسکلپینک(کوتاه مدت) هستید به هیچ عنوان به بروکری که اجازه لغزش قیمت را می دهد کنار نیایید.

طبق توصیه بسیاری از کارشناسان مالی و مربیان معامله گری، زمانی که توانستید در حساب تمرینی به سود مستمر دست یابید، اقدام به افتتاح حساب معاملاتی واقعی نمایید. قوانین و مقررات معاملاتی کارگزار ها معمولا به وضوح در وب سایت آنها شرح داده شده است. سخت گیری این رگولاتور ها در قوانین اقتصادی و مالی کمتر است و معمولا از اعتبار کمتری برخوردار هستند. آیا منطقی تر نیست که خود فروشنده سیگنال از این سیستم سیگنال باورنکردنی برای کسب سود کلان استفاده کند؟ یعنی هنگامی که یک مشتری دستور معاملاتی (خرید یا فروش) خود را به صورت آنلاین یا تلفنی به کارگزار ارائه می کند، کارگزار از محل سپرده ای که مشتری دارد، اقدام به اجرای دستور مشتری مبنی بر خرید یا فروش می کند. در حقیقت نحوه ساعت کاری بازار فارکس به این صورت است که با تمام شدن ساعت کاری یک بازار به سراغ بازار بعدی می رود تا بتواند در طول 24 ساعت فعالیت داشته باشد.

این رگولاتوری از طرف دولتها تأسیس نشده و برخی بروکرها هم در تأسیس آن نقش داشتهاند. کیفیت خدمات پشتیبانی: هنگامی که شما مشکل یا سوالی دارید، یا اینکه در مورد یکی از معاملات خودتان موردی دارید که می خواهید با کارگزار مطرح کنید، خدمات پشتیبانی بروکر طرف ارتباط شماست. سوآپ منفی عکس سوآپ مثبت اتفاق میافتد، زمانیکه شما قصد خرید ارزی با نرخ بهره پایین و فروش ارزی با نرخ بهره بالا را داشته باشید، نرخ سواپ منفی خواهد بود. زمانیکه یک بروکر از پلتفرم معاملاتی خود برای انجام معاملات استفاده میکند، سعی میکند که در آن رابط کاربری بهتری برای مشتریان خود بوجود بیاورد تا یک مزیت رقابتی در مقابل دیگر بروکرها داشته باشد. بروکر نیکس در تلاش است با ارائه این مقاله تمامی سوالات شما در خصوص اینکه بروکر چیست، ماهیت بروکر فارکس و وظایف بروکر را پاسخگو باشد .در صورتی که پس از مطالعه این مقاله سوالی در رابطه با بروکر و یا بازار مالی فارکس دارید، می توانید سوالات و نظرات خود را در انتهای مقاله در بخش دیدگاهها مطرح کنید. می توان گفت بروکر نیکس به عنوان یک بروکر ایرانی و با تجربه در زمینه فارکس می تواند بهترین خدمات را به شما ارائه دهد.

مثلا یک کارگزار ممکن است نفت خام را جهت معاملات ارائه کند و کارگزار دیگر آن را ارائه نکند. با توجه به تعداد زیاد بروکر های فعال جهت ارائه خدمات به کاربران، بروکر ها در تلاش هستن با ارائه خدمات متنوع موقعیت خود را در این بازار پر رقابت در شرایط مناسب قرار دهند و خب ناگفته نماند که این باعث خشنودی کاربران شده، تا از متنوع ترین خدمات بروکر ها بهره ببرند. هر کارگزاری اقلام کاملا مشخصی را جهت معامله ارائه می کند که ممکن است با کارگزاری دیگر متفاوت باشد. معمولاً معتبرترین شرکتهای کارگزاری که مورد تایید بهترین و بزرگترین نهادهای نظارتی میباشند، در این دسته قرار دارند؛ که متأسفانه بسیاری از آنها، به مردم کشورهای تحت تحریم ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپا، مثل ایران خدمات مالی ارائه نمیکنند. در مورد نهادهای نظارتی و رگوله ها بالاتر توضیح داده ایم هر بروکر باید حداقل چند رگوله معتبر داشته باشد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان