بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا

با توجه به هدفتان از خرید لپ تاپ، میزان کیفیت کارت گرافیک اهمیت پیدا می‌کند. 🟣همانطور که می‌دانید، خرید لپ تاپ لنوو به دلیل طراحی بسیار حرفه‌ای و خاصی که دارد، طرفداران زیادی را در حوزه لپ‌تاپ‌هایی برای مهندسان، برنامه‌نویسان و همچنین گرافیست‌ها دارد. از دیگر برندهای محبوب و پرطرفدار که قصد داریم در این قسمت به شما معرفی کنیم، لپ‌تاپ‌های برند ایسر می‌باشد، و در ادامه بهترین لپ‌تاپ‌های ایسر را، جهت خرید لپ تاپ ایسر به شما معرفی خواهیم کرد. صفحه نمایشگر 17.3 اینچی GS76 Stealth از نوع IPS است و تصاویر را با رزولوشن QHD نمایش می‌دهد. همچنین بلندگوهای Hi-Res برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده تا کیفیت صدا و تصویر به بیشترین حد ممکن برسد.

این پردازنده قدرت مناسبی دارد و در محدوده قیمتی 15 میلیون بهترین پردازنده بازار است. در آینده هم اگر نیاز به فروش لپ تاپ داشته باشید، لپ تاپ 15.6 اینچی به راهنمای خرید لپ تاپ برای کارهای مهندسی راحتی فروش می‌رود. سری Core i3 اینتل (تقریبا معادل با رایزن 3 و 5 از برند AMD)؛ کارایی این پردازنده‌ها کمی بالاتر از سری پنتیوم است و مناسب کارهای سبک هستند. از دیگر مشخصات این لپ تاپ می‌توان به 4 مگابایت حافظه Cache، اسپیکرهای SonicMaster و باتری 33 وات ساعت اشاره کرد. این لپ تاپ لنوو به اسپیکرهای استریو که از تکنولوژی صدای دالبی استفاده می‌کنند هم بهره می‌برد.

سیستم عامل بهترین لپ تاپ ها برای برنامه نویسی

بهترین لپ تاپ بازار لیست بهترین مدل لپتاپ های جهان موجود در بازار ایران پلازا

با این بودجه می‌توانید لپ تاپی با پردازنده‌های Ryzen 7 یا Core i7 و پردازنده گرافیکی RTX 3050 خریداری کنید که توانایی اجرای جدیدترین عنوان‌ها با نهایت تنظیمات گرافیکی را دارد. در ادامه نیز بهترین مدل‌ها موجود با همین رنج قیمتی را به شما معرفی خواهیم کرد. با توجه به سخت‌افزار آن یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های طراحان و گرافیست‌ها می‌باشد. قیمت لپ ‌تاپ مخصوص طراحی با توجه به قطعات داخلی آن تغییرات زیادی دارد.

بهترین لپ تاپ ایسر کدوم مدله؟

در ادامه‌ی این راهنمای خرید لپ تاپ ابتدا نکات قبل از خرید لپ تاپ را به شما یادآور می‌شویم و در نهایت معرفی بهترین لپ تاپ های موجود در بازار ایران در یک ماه اخیر را خواهیم داشت. هر برندی که لوازم دیجیتالی و لپ‌تاپ تولید می‌کند در کنار محصولات متنوع خود، لپتاپ گیمینگ نیز طراحی می‌کند. این لپتاپ‌ها مخصوص بازی هستند، به این مفهوم که تمرکز اصلی در طراحی و ساخت این لپتاپ‌ها، اجرای بازی است. به همین دلیل سخت‌افزار و کارت گرافیک آن‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. لپتاپ‌های گیمینگ طراحی متفاوتی در مقایسه با لپتاپ‌های معمولی دارند و ظاهر آن‌ها کاملا متفاوت است. در این مقاله قصد داریم تا تعدادی از بهترین لپ تاپ های گیمینگ را به شما معرفی کنیم.

در دنیای پر از لپ تاپ، می‌توان انبوهی از دستگاه‌ها با مشخصات فنی و رده قیمتی گوناگون پیدا کرد. اما زمانی که به لپ تاپ‌های اندکی گران‌تر با طراحی‌های هیجان انگیزتر نگاه کنید، یک ویژگی مشترک می‌بینید که همان گیمینگ یا مخصوص بازی بودن است. اگر شما هم به دنبال خرید بهترین لپ تاپ گیمینگ هستید، با ما همراه باشید تا بیشتر این دستگاه‌های جذاب و البته گران را بشناسید. لپ تاپ گیمینگ با سخت افزار قدرتمند و بهینه شده برای بازی و اجرای نرم افزار های قدرتمند یکی از بهترین انتخاب های شما برای خرید بهترین لپ تاپ برای برنامه نویسی هستند. قیمت لپ تاپ میان رده IdeaPad 3 15ITL6 باعث شده که این محصول هم نظر بسیاری از کاربرانی که قصد خرید یکی از بهترین لپ تاپ های میان رده را دارند، به خود جلب کند.

از همین رو می توانید آن ها را با خود حمل کنید، علاوه بر این می توانید فعالیت های مختلفی را با لپ تاپ انجام دهید. نوت‌بوک‌ها بهترین ابزار برای انجام کارهای گرافیکی و یا بازی هستند. امروزه بهترین لپ تاپ ها در مدل های مختلفی از جمله اندازه‌ها، ویژگی‌ها و قیمت‌های بسیار متنوعی وجود دارد که همین موضوع انتخاب بهترین لپ تاپ را تبدیل به یک چالش می‌کند. برای خرید بهترین لپ تاپ باید مروری بر مهم‌ترین ویژگی‌های یک لپ تاپ خوب داشته باشید. گزینه بعدی در این بخش از معرفی بهترین لپ تاپ های بازار در دنیا، اچ پی Envy مدل 2021 است.

لپ تاپ 15 اینچی لنوو مدل Ideapad L3 – 15IML05

این لپ تاپ از جمله بهترین لپ تاپ ها تا ۳۵ میلیون تومان به‌شمار می‌رود و عیب چندانی ندارد. شاید بتوان پوشش رنگ نسبتاً باریک را به عنوان یکی از معایب آن در نظر گرفت. این لپ تاپ‌ها مورد علاقه تمام طراحان است زیرا با کمک قلم نوری می‌توانند به تصویر سازی و انجام کار تصویری حرفه‌ای بپردازند. قیمت لپ تاپ لمسی تاشو اغلب بالاست زیرا از پردازشگر، کارت گرافیک و صفحه لمسی بسیار قوی ساخته شده‌اند. سایز نمایشگرهای لپ تاپ‌های هیبریدی از کوچک تا بزرگ متغیر است که حتی برای انجام کارهای حرفه‌ای نیز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. صفحه تاشو این لپ تاپ‌ها و قابلیت تبدیل شدن به یک تبلت قدرتمند از ویژگی‌های لپ‌ تاپ هیبریدی است.

  • در این حالت باید به این نکته توجه داشته باشید که داشتن ویندوز اصلی به هیچ وجه بد نیست.
  • تمام پورت های این محصول بر روی لبه راست لپ تاپ قرار گرفته است که این پورت ها شامل یک پورت HDMI، یک پورت LAN، یک USB 3.0 و جک 3.5 میلی‌ متری می باشد.
  • روکش مات نمایشگر از انعکاس نور جلوگیری میکنه و دید شما رو بهتر میکنه.
  • لپ تاپ هواوی MateBook 13 باریک، سبک و جذاب بوده و به دلیل امکانات زیادی که به کاربر ارائه می دهد، در سال 2021 جزء بهترین مدل لپ تاپ قرار گرفته است.
  • برای کارهای صنعتی ، بهترین لپ تاپ گیمینگ را می توانید در لیست قیمت تا 20 میلیون تومان مشاهده کنید.
  • حال که با دسته بندی لپ تاپ ها آشنا شدید نوبت به معرفی بهترین مدل لپ تاپ ها می رسد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان