تحلیل دومین تریلر The Batman

لباس های بتمن برای گروه سنی 3 تا 12 سال در بازار رایج است، لباس هایی که در این قسمت به نام لباس های کارتونی بتمن می بینید ست های کامل هستند، با کلاه ماسک و شلوار با خفاش.. در این قسمت تعدادی لباس بتمن اسباب بازی را در فروشگاه ملیجون برای شما در نظر گرفته ایم که می توانید با توجه به سلیقه خود یکی را انتخاب و سفارش دهید. در این حین او داستانی را روایت می کند که به یکباره یکی از مشتری ها به او مراجعه می نماید و از مزاحمت شخصی که به جهت او و باقی مشتریان مزاحمت ساخت می کند گلایه کند، پس از شنیدن سخنان این خریدار شما به سراغ فرد مزاحم می روید تا به او اعلام و اخطار بدهید پس از آن فرد مزاحم به یک هیولا غول پیکر تبدیل می شود و بلوایی در کافه به پا می شود. امّا به دلیل بزرگ شدن و خسته شدن از رفتارهای بتمن (بروس وین) و اینکه میتواند به تنهایی و بدون کمک او با جرم و جنایت مبارزه کند از او جدا شد.

بسیاری از والدین به دنبال لباس های ارزان قیمت بتمن هستند و توصیه ما این است: کیفیت و نوع دوخت را فدای یک محصول ارزان نکنید، زیرا لباس هایی با کیفیت بسیار پایین در بازار وجود دارد که به طور طبیعی احتمال بیشتری نسبت به خرید لباس اصلی Batman At دارند. در واقع تبدیلشدن یک مرد بسیار خوب و ناگهان چرخش ۱۸۰ درجهاش به پردازش بیشتری نیاز داشت تا واقعیتر و باورپذیرتر باشد. » جسارت بیشتری داشته باشد. دو فیلم بتمن اول کریستوفر نولان آنچنان بینظیر بودند، که اینکه فیلم سوم هم به خوبی آنها از آب درآید محال بوده است. پوستر فیلم را جیم لی طراحی کرده و رابرت پتینسون را در لباس بتمن در فیلم نشان میدهد. وی افزود: با توجه به سطح زیر کشت رفته گندم در شهرستان سنقر و کلیایی پیش بینی برداشت ۶۵ هزار تن گندم تا پایان فصل برداشت در این شهرستان را داریم. به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، چند روز پیش جیمی واردی با لباس اسپایدرمن – مرد عنکبوتی – در تمرینات تیم فوتبال لسترسیتی حضور یافت و نظرها را به خود جلب کرد.

زکری لیوای Zachary Levi در نقش ابرقهرمان بزرگسالی جلوی دوربین رفته است که نوجوانی به نام بیلی Billy (اشر انجل Asher Angel) با بر زبان آوردن کلمهی “شزم! پس از تولید این سهگانه شکایتهای زیادی درباره لرزشهای بیدلیل دوربین هنگام صحنههای مبارزه از سوی مخاطبان به گوش رسید و در عین حال از نظر خیلیها صحنههایی هم که با دوربین ثابت ضبط شده بود آنچنان که باید پرکشش و پرتعلیق نبودند. یک دیوانه با افکار کاملا آنارشیسمی و کارهای بی رحمانه که به خاطر هوش بالا و سیاست های کثیف خود توانسته جلوی بتمن قد علم کند و با او به مبارزه بپردازد. بتمن به این نوجوان یعنی Terry McGinnis اعتماد میکند که به عنوان بتمن جدید از شهر محافظت کند. آیا شوالیه تاریکی کسی است که به پلیس در پیدا کردن ریدلر در غذاخوری کمک میکند؟ میتوانید با گسترش آن به ویکیپدیا کمک کنید. در سری آرکام نوارهایی صوتی را میتوانید جمع آوری کنید که مصاحبههای روانشناختی بین یک دکتر و جنایتکاران خطرناک و تحت تعقیب گاتام سیتی است. وین تمرینات بدنی و فکری ویژهای را پشت سر گذاشت و با لباسی ایده گرفته از خفاش، همچنین به مبارزه با جنایتکاران میپردازد. کال-ل مبارزه با شرارت را در سطح محلی در پایگاه عملیات خود، شهر متروپولیس آمریکا آغاز کرد.

او در کمپین جدیدی به کمک تواناییهای خود توانسته زرهی مانند لباس این شخصیت در فیلمهای تخیلیاش بسازد. بیشتر شخصیت پردازیهای فیلم بسیار جا افتاده و حرفهای صورت گرفتهاند؛ مثلاً در مورد کاراکتر خانم “میراندا تیت” که یکی از شرکای شرکت و پروژهی هستهای نجات دنیاست و به شدت عاشق وین (بتمن) است؛ او (که خود به تنهایی سوژهی یک داستان است) با اینکه دیالوگ کمی هم دارد به واسطهی معرفی درست از گذشتهاش، ذکر علایق شخصی، نحوهی تعاملش با دیگران، تبیین انگیزهها و اهدافش در فعل و انفعالات داستان و دیگر پارامترهای اصول شخصیت پردازی، به خوبی در یک کاراکتر کامل و سینمایی ظاهر شده است.

پس اشتباه میکند، زمین میخورد و بلند میشود تا دوباره یاد بگیرد و در طول فیلم تکامل شخصیت او را بخوبی میبینیم. در لیگ عدالت، فیلم گروهی از ابرقهرمانان دیگر را معرفی میکند، بنابراین بتمن هرگز تمرکز کامل را به دست نمیآورد، و در BvS چیزهای زیادی برای تجزیه داستان و شخصیت وجود دارد که ظاهر افلک را تحت الشعاع قرار میدهد. شاید اگر The Dark Knight کنسل نمیشد هرگز سری آرکام ساخته نمیشد. یکی از بهترین فیلم های بتمن The Dark Knight Rises است. این موضوع اشارهای به بازیگران نقش مترسک یعنی Cillian Murphy و Jeffrey Combs در سهگانه Dark Knight و همچنین The New Batman Adventures دارد. بازی در نقش ریلدر در این نسخه از فیلم بتمن، برعهده Paul Dano است. بازی هنرمندانه کریستوفر ریو در نقش اصلی ویژگی مثبت دیگر فیلم است که باعث شد علاقهمندان به سینما تا سالهای سال او را با همین نقش سوپرمن به یاد آورند؛ حتی وقتی ناملایمتیهای زندگی کارش را به نشستن روی صندلی چرخدار کشاند.

جاش برولین Josh Brolin پیش از آن که در نقش تانوس Thanos و یا رفیق ددپول Deadpool جلوی دوربین برود، با «جونا هکس» وارد بازی کتابهای کمیک شد. این فیلم که قرار بود برای دیسی فیلم موفقی از آب در آید، به فیلمی کاملا فراموششدنی تبدیل شد. مدیر بهرهبرداری از تأسیسات آبی شرکت آب منطقهای تهران گفت: حجم ذخیره آب سدهای تأمینکننده آب شرب استان ۶۲۲ میلیون مترمکعب است که در مقایسه با سال گذشته، ۱۳۳ میلیون مترمکعب کاهش نشان میدهد. شوالیهی تاریکی او یک قهرمان قدرمتمند پیچیده بود که در مقایسه با او، افلک Affleck مردی ناراحت است که درون یک لباس آهنی گیر افتاده است.

این شخصیت کارتونی یک ابرقهرمان مبارزه با ظلم و ستم است، بنابراین اینکه بتواند خود را در نقش قرار دهد و این شخصیت قهرمان را بازی کند، بدون شک آرزوی هر پسری است. این شخصیت روانپزشکان را هم شیفتهٔ خود کرده و بسیاری از آنها به دنبال فهم روان او هستند. به هر حال هنوز هم این صحنهها از سطح بالایی برخوردارند اما به نظر میرسد امروز دیدن گرافیک رایانهای فیلم و نوع استفاده از دوربین در صحنههای مبارزه، تأثیر و گیرایی سابق را ندارد. اگر فیلم جدیدی را میساختیم که درست بعد از اتفاقات «سوپرمن ۲» روایت میشد، چه میشد؟ البته با در نظر گرفتن اینکه اسنایدر بعد از فاصله گرفتن از کتابهای اصلی چه افتضاحی به بار آورد، شاید وفادار ماندن به کتاب تصمیم بهتری بوده است. این فیلم همانند خودآزاری است که به ما یادآوری میکند، از دورهای که فیلمهای اصلی سوپرمن در آن ساخته شدند زمان زیادی میگذرد.

این تفاوت چیزی بود که در نسخه اصلی به آن پرداخته نشد و میتوان گفت که بری آلن را تبدیل به تغییریافتهترین قهرمان اسنایدر در این دو نسخه کرد. با این که این تصور هم ممکن است برای برخی خوشایند باشد اما بری و بقیهی بازیگران در فیلم فقط این طرف وآنطرف میروند. بتمن ۱۹۸۹ نیز مثل سوپرمن از نخستین فیلم های ابرقهرمانی بود که علاقه و خلاقیت زیادی صرف ساخت آن شد و نکات و ویژگیهای بدیعی در آن میتوان یافت. «جوخه انتحار» بازیگرانی قوی مثل ویل اسمیت Will Smith ، مارگو رابی Margot Robbie و وایولا دیویس Viola Davis را گرد هم آورد.

هانس زیمر Hans Zimmer از آهنگ ساختهی جان ویلیامز John Williams که درست به همین اندازه قوی بوده و برای فیلمهای کریستوفر ریو ساخته شده بود فاصله گرفته و درکی تاریکتر، شرافتمندانه و شجاعانه از سوپرمن به ما داد. فیلمهای دیسی از نظر کیفیت بسیار دراماتیک هستند: فیلمهای بد حقیقتا ضعیف بوده و از آن طرف حدی برای خوب بودن کارهای قوی آن نیز وجود ندارد. بی شک این طرح لباس بتمن میباشد که به این لباس ارزش بخشیده است و عملیات چاپ که بر بر روی همین لباس انجام شده به وسیله دستگاه های فوق پیشرفته بوده و رنگ به درون نخ ها فرو رفته هست و به این برهان امکان از فی مابین رفتن و یا این که کمرنگ شدن رنگ همین بخش ها خرید لباس طرح بتمن وجود نخواهد داشت. ۳- حاکمیت برای ۵ سال پیش رو به منظور تمرکز بر روی چند اولویت کاملاً محدود به اجماع برسد و حداکثر منابع و ظرفیتها را برای تحقق اولویتها متمرکز کند. بنابراین، او نمیتواند احساساتی از قبیل: استرس، دلهره و ناامنی را در مخاطب ایجاد کند. ابزاری برای ایجاد دود/یخ، به منظور اختفا (یا حمله) از چشم دشمنان. مارول در خیلی از زمینههای از دیسی پیشی گرفته است، اما برادران وارنر همیشه میتوانند این عنوان را برای خود نگه دارد:” این کمپانی اولین فیلم این دورهی ابرقهرمانی مدرن با یک قهرمان زن و به کارگردانی یک زن را بر روی پرده برده است.

«بازگشت سوپرمن» با این که با کارهای اول ریو قابل مقایسه نیست، اما تلاشی قابل تأمل به شمار میآید. در آن زمان، به گفته هالیوود ریپورتر، کمپانی برادران وارنر در حال ارزیابی مجدد رویکرد خود به فیلمهای ابرقهرمانی پس از انتشار فیلم «بتمن علیه سوپرمن» بود که باعث شد فیلم افلک به حاشیه رانده شود. ریوز مدام میخواست که مجدد اجرا کند، البته پتینسون خسته و ناامید فکر میکرد داراست متعددی تکرار میکند. جایگاه بالای فیلم در این لیست نشان میدهد که دیسی فیلمهای به مراتب بدتری از این فیلم را در کارنامهی خود دارد. جای تاسف دارد که باید در اینچنین فیلمی بازی کند، فیلمی که هر چیزی که در مورد دو فیلم اول سوپرمن دوست دارید را گرفته و از شکل میاندازد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان