تزریق ژل و فیلر هزینه، مزایا و معایب کلینیک هلیا-مهسا امانی

رادیس معمولاً در ناحیه نازولبیال و جهت ترمیم نقص‌های ناشی از ضربه یا نقص مادرزادی صورت و افزایش حجم در اطراف گونه‌ها یا برجسته‌سازی لب‌ها استفاده می‌شود. لب یکی از قسمتهای صورت است که برای هر فردی خصوصا زنان از اهمیت زیادی برخوردار است. برخی مواقع با افزایش سن و برخی مواقع به دلایل مادرزادی، حجم لب افراد آنچنان که مورد علاقه شان است، زیاد نیست. خوشبختانه برای حل این مسئله میتوان از تزریق ژل در لب استفاده کرد که نیاز به مهارت و تخصص زیادی دارد. بنابراین اگر میخواهید تزریق ژل لب طبیعی انجام دهید باید دکتری را انتخاب کنید که با روند انجام این کار و منطقه ای که تزریق باید انجام شود به خوبی آشنایی داشته باشد.

ماندگاری ژل بسته به این‌که در کدام ناحیه صورت استفاده شده متغیر است. تحقیقات جدید نشان می‌دهد که تکرر تزریق در یک ناحیه از بدن موجب ساخت کلاژن در لیست کامل انواع تزریق ژل لب آن ناحیه می‌گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره تزریق ژل با کلینیک تخصصی پوست و موی هلیا در ارتباط باشید. اینفوگرافی راهنمای مختصر تزریق ژلبالارفتن سن، عوامل محیطی، بیماری و یا تغذیه نامناسب از جمله عوامل تاثیرگذار بر چین و چروک‌های بدن هستند. امروزه از متد‌های مختلفی برای کاهش این خط و خطوط استفاده می‌شود.

تزریق ژل و فیلر هزینه، مزایا و معایب کلینیک هلیا-مهسا امانی

می‌توان یک روز پس از تزریق ژل به سراغ وسایل آرایشی رفت و از آنها استفاده کرد. به علاوه برندهای مختلف ژل، مانند رستیلان، پرلن، رادیس و ژوویدرم با قیمت‌های مختلفی به کلینیک‌ها و متخصصین فروخته می‌شود. گاهی اوقات، به ویژه اگر خطوط در بخش فوقانی صورت باشد، لازم است که ترکیبی از چند ژل یا ترکیبی از ژل و عامل‌های دیگری مانند بوتاکس تزریق شود. از این رو برای زسیدن به نتیجه کامل می‌بایست حدود یک هفته صبر کرد.

چه ژلی برای تزریق مناسب است؟

خود ژل پلی لاکتیک اسید معمولاً در عرض چند روز از بین می‌رود ولی نتایج کلاژن‌های ساخته شده تا ۲ سال ماندگار خواهد بود. از این ژل بیشتر برای درمان چین و چروک‌های عمیق استفاده می‌شود. کلسیم هیدروکسی آپاتیت یکی از مواد اصلی تشکیل دهنده‌ی استخوان‌های ما است. قوام ژل‌های کلسیم هیدروکسی آپاتیت معمولاً سفت‌تر از ژل‌های هیالورونیک اسیدی است و عموماً بیشتر از آن‌ها دوام دارد. همچنین گزارشات علمی نشان می‌دهند که کلسیم هیدروکسی آپاتیت می‌تواند باعث کلاژن سازی شود. توجه داشته باشید که قیمت ارزان همیشه نشان‌دهنده کیفیت مناسب و قابل‌قبول نخواهد بود؛ بنابراین همیشه در درجه اول به مهارت و تخصص پزشک خود دقت کنید و سپس به هزینه‌ها توجه فرمایید.

آیا می شود همزمان تزریق ژل یا تزریق بوتاکس داشت ؟

در این مطلب به بررسی علل تزریق ژل لب، کاندید مناسب آن، مدل‌های تزریق، برندهای مختلف ژل و همچنین مدت ماندگاری هر یک از برندها می‌پردازیم. در بین این موارد تزریق ژل برای خط اخم و خط لبخند رایج تر است. تزریق ژل به زیر چشم باعث میشود که رطوبت این ناحیه افزایش یافته و استحکام آن بیشتر شود. در واقع این امر برای زیر چشم، تیرگی و گودی آن را از بین میبرد و این ناحیه را روشن تر می کند.

علت این موضوع دردناک بودن تزریق آنزیم هیالورونیداز است. زدن آنزیم بیشتر در مواقعی که نتایج بسیار نامطلوب است یا در ناحیه درمان عفونت یا تورم وجود دارد، توصیه می‌شود. هزینه تزریق ژل همیشه یکی از دغدغه‌های اصلی افراد بوده و هست. اعتبار و سابقه کلینیک، تخصص پزشک، مهارت و دقت او، میزان ژل مصرفی و نوع برند مصرفی و … از فاکتورهای تأثیرگذار در قیمت تزریق فیلر محسوب می‌شوند.

  • این روش زیبایی برای افراد بالای 18 سال قابل‌استفاده است و هیچ محدودیت جنسی ندارد.
  • خط پیشانی، خط اخم، خط خنده، چین‌های دور لب، بینی و چشم با تزریق ژل بهبود می‌یابند.
  • تا 24 ساعت از حرکات شدید و یا فشار روی ناحیه تزریق‎شده پرهیز کنید.
  • این فیلرها نتیجه‌ای بسیار طبیعی دارند، زیر پوست حرکت نمی‌کنند و عوارض جانبی آن‌ها بسیار اندک است.
  • طبق گزارش سالانه انجمن جراحان پلاستیک آمریکا، در سال ۲۰۱۶ یک میلیون ژل در این بازه سنی تزریق شد که ۱۷ درصد تمام عمل‌های پزشکی را تشکیل می‌داد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان