جدیدترین مدل سقف کناف و نکات آن کناف آوگون-کناف آوگون

جدیدترین مدل سقف کناف و نکات آن کناف آوگون-کناف آوگون اجرا و خرید سقف‌های کناف از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا اگر این سقف‌ها به صورت ثابت طراحی شوند، نمی‌توان آن‌ها را به راحتی جابجا کرد. قبل از خرید کناف سقف آشپزخانه، نیاز خود را در نظر بگیرید و مطمئن شوید که چه سقفی برای آشپزخانه شما مناسب می‌باشد. برای سقف آشپزخانه مکان‌های اداری از طرح‌های فانتری و شکل‌های غیر مرسوم استفاده کنید. در آشپزخانه‌های کوچک و مدرن از سقف‌های کناف ساده استفاده می‌کنند. استفاده از طرح‌های شلوغ برای کناف سقف آشپزخانه‌های کوچک مناسب نمی‌باشند و به عبارتی می‌توان گفت استفاده از این طرح‌ها می‌تواند ظاهر زیبای آشپزخانه را بپوشاند. به همان اندازه که کناف سقف پذیرایی مستطیل در طراحی داخلی مورد توجه واقع شده است، استفاده از طرح های مربعی نیز کاربرد دارد.

البته این نوع طرح ها هزینه بیشتری را در اجرای کار دارند و در آینده اگر نیاز به بازسازی هم داشته باشد باز هزینه بیشتری را نسبت به سقف کناف ساده خواهد داشت. سازه های آن یکپارچه و به صورت ورق گالوانیزه با روکش گچ و سیمان پوشیده شده است که به سقف متصل می شود. این سقف می تواند در آشپزخانه، اتاق کودک و اتاق پذیرایی کاربرد داشته باشد. قبل از پیاده سازی کناف سقف پذیرایی ساده و شیک حتما به جزئیات تاسیساتی سقف خود دقت کنید.

در این مقاله به بررسی انواع طرح‌های کناف سقف کناف ساده سقف آشپزخانه پرداخته‌ایم. امیدواریم با ارائه این مقاله توانسته باشیم اطلاعات مفیدی در رابطه با انتخاب نوع کناف سقف آشپزخانه در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. در محیط های کلاسیک، طرح وسط سقف کناف سالن پذیرایی اهمیت زیادی دارد و در اغلب مواقع به صورت دایره ای اجرا می شوند. طرح های گرد و دایره ای برجسته در وسط سقف یا تو خالی به بخش مناسبی برای نصب لوسترها تبدیل می شوند. علاوه براین، بر روی آنها می توان از کاغذ دیواری هایی با طرح های ساده استفاده نمود و حتی می توان تایل ها را به صورت رنگی اجرا کرد.

  • سقف آشپزخانه مدرن که با کناف و آسمانه مجازی طراحی و اجرا شده است.
  • سقف کشسان به دلیل بهره گیری از پارچه پی وی سی خاصیت ضد رطوبت دارد و بر اثر رطوبت دچار خرابی و یا تغییر حالت نمی‌ گردد.
  • همانطور که گفتیم سقف کناف کاملاً سبک بوده و نصب و جابجایی آن بسیار آسان است.
  • در این روش، کناف کار، قیمتی برای هر مترمربع از متریالِ مصرف شده ارائه میده.

عدم رعایت صحیح نکات اجرایی کناف کاری ، موجب ترک خوردن و باز شدن گوشه های آن پس از گذشت زمان می گردد. در این حالت، فضای پذیرایی شما کوچکتر به نظر می آِید، بنابراین برای انتخاب طرح کناف سقف محدودیت دارید. در این حالت، باید از مدل های خیلی ساده و مربع یا مستطیلی ( اصطلاحا کناف دورباکس) یا از مدل های کناف خطی و ساده در حاشیه سقف، استفاده کنید.

مدل کناف سقف پذیرایی مستطیلی

خدمات کناف کاری سقف آشپزخانه یکی از بهترین انتخاب‌ها برای این بخش از خانه می‌باشد. کناف کردن سقف سبک کلاسیک و مدرن را توأم با زیبایی و جذابیت به آشپزخانه شما هدیه می‌کند. انواع گوناگونی از کناف کردن سقف آشپزخانه وجود دارد که بهتر است متناسب با چیدمان آشپزخانه و محل کابینت‌ها انتخاب گردد. از انواع کناف سقف پذیرایی مستطیلی می توان به کناف سقف پذیرایی مستطیلی کوچک اشاره نمود که از پرکاربردترین نوع کناف می باشد که در خانه هایی با مساحت کم، یا اتاق ها مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع از سقف‌های کناف، غالبا ظاهر زیباتری نسبت به سقف‌های کناف ساده دارند و به‌ همین دلیل بیشتر مورد استفاده قرار می‌گیرند.

امیدواریم با دیدن نمونه های اجرا شده سقف کاذب کناف که توسط این مجموعه جمع آوری شده اند توانسته باشیم ایده های مناسبی برای اجرای هر چه بهتر کناف در منزل و محل کار شما ایجاد کرده باشیم. طرح‌های بسیار ظریفی را می‌توان با استفاده از چیدمان های متفاوتی از عناصر مقعر و محدب یا قوسی شکل برای کناف سقف پذیرایی ایجاد کرد. استفاده از رنگ های مختلف جلوه های کنتراست جالبی را امکان پذیر می کند. هیچ محدودیتی برای تخیل معمار یا طراح در ایجاد جلوه های فضایی جدید وجود ندارد. شاید بتوان گفت که مهم ترین عیب سقف کناف کاری نسبت به سقف کاذب رابیتس، مقاومت پایین تر آن در برابر ضربه می باشد. اگرچه کناف به راحتی نصب می شود، اما نصب آن نیاز به نیروهای متخصص و ماهر دارد.

مدل کناف سقف پذیرایی و سقف آشپزخانه با 1000 طرح

این نوع سقف قابلیت رنگ پذیری دارد و می توان آن را به هر رنگی که دوست داشتید، در بیاورید. کناف پوششی عالی برای مخفی نمودن تاسیساتی است که در سقف تعبیه شده و نمایان هستند. اگر این نمونه به صورت اصولی اجرا و نصب گردد عایق حرارتی مناسبی خواهد بود. اگر بسیار نگران هستید، می توانید یک مهندس سازه مسکونی استخدام کنید تا خانه شما را بررسی کند و تأیید کند که همه چیز خوب است.

۶- سقف کناف پذیرایی طرح های خلاقانه و جدید

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان