جک سقفی ، قیمت امروز انواع جک ساختمانی + عکس مدرن سازان

جک سقفی ، قیمت امروز انواع جک ساختمانی + عکس مدرن سازان شرکت تسکو تولید کننده جک سقفی با بهترین کیفیت و مقاومت بالا است. شهرقالب با 20 سال سابقه تولید انواع جک سقفی ایرانی و عراقی ، صادرات جک سقفی به کشور های عراق ، ارمنستان ، افغانستان و.. بسیاری از افراد برای صرفه جویی در هزینه ها از جک ساختمانی دست دوم استفاده می کنند.قیمت جک ساختمانی نو به مراتب بیشتر از قیمت جک دست دوم است . اگر قصد خرید جک ساختمانی نو دارید پیشنهاد می کنیم برای آگاهی از قیمت جک ساختمانی نو با واحد فروش گروه صنعتی و بازرگانی مدرن سازان تماس بگیرید.

به طور کلی، برای هر متر مربع سقف، باید یک جک سقفی فلزی به کار ببرید. باید میزان فشار بتن محاسبه شود، زیرا اگر میزان فشار بتن بالاتر از ۱.۵ تن باشد، این تعداد از جک سقف کم خواهد بود. در صورتی که تعداد را کم بگیرید به وضوح شاهد خم شدن قسمت نری لوله خواهید بود. برای بالا بردن ضریب ایمنی از کمرکش استفاده کنید و یا فاصله جک‌ها را به ۸۰ سانت برسانید. با توجه به اینکه قیمت مواد اولیه مانند لوله ، پروفیل ، ورق و رنگ نوسان زیادی دارد در حال حاضر امکان درج لیست قیمت جک سقفی نو را در سایت نداریم لطفا برای استعلام قیمت و اطلاعات بیشتر با شماره هایی که در پایین سایت قرار داده شده است تماس بگیرید.

مشاهده قیمت قالب فلزی

جک سقفی، از تجهیزات ساختمانی موقتی است که به منظور حفظ و ثابت نگهداشتن سقف ساخته شده و همچنین، کفراژبندی سقف از هر نوعی که باشد، مانند وافل، تیرچه بلوک، یونولیت و … به کار می رود. جک سقفی با نام های جک صلیبی، شمع فلزی، جک تلسکوپی، جک فلزی نیز شناخته می شود و به دلیل کاربردهای متنوع و ضروری در ساخت و سازها، مورد توجه اکثر پیمانکاران و شرکت های فعال در عرصه ساختمان سازی قرار گرفته است. حتی اگر مدت زمان کمی از آن استفاده می‌شود می‌توان آن را به صورت اجاره تهیه کرد. شمع فلزی بتنی نیز یک نوع جک است که بیشتر وزن یک ساختمان را به خاک‌های زیر منتقل می‌نماید که سه نوع بتنی، فلزی، چوبی و بتن مسلح است که اگر سطح زمین مقاومت لازم را نداشته باشد برای شالوده‌های عمیق استفاده می‌شود. اگر به دنبال این هستید که از جک‌های دست دوم استفاده نمایید و پروژه شما دارای وزن بالایی باشد بهتر است که به صورت نو استفاده شود تا آسیب‌دیدگی آن کمتر شود .

نکات مهم در استفاده و خرید جک زیر سقفی

جک سقفی برای هر نوع سقفی اعم از طاق ضربی، یونولیت، تیرچه بلوک و وافل به کار برده می شود. اما برخی از انواع سقف ها مثل سقف های قالب بتنی باید حتماً از جک ساختمانی استفاده کنند تا عملیات ساخت سقف به درستی خرید جک سقفی انجام شود. با توجه به اینکه جک ساختمانی ابزاری است که حین کار استفاده می شود و باقی نمی ماند، بارها پیش آمده که زمانیکه پیمانکاران قصد استفاده از آن را دارند، اقدام به خرید جک سقفی بی کیفیت می کنند. برای اینکه پس از پایان ساخت و ساز این قطعه بلااستفاده می ماند، پیمانکاران وسوسه می شوند که اجناس دست دوم تهیه کنند و ممکن است این کار خطرساز شود. همچنین ممکن است پیمانکاران برای کاهش هزینه ها، به دلیل پایین تر بودن قیمت جک ساختمانی دست دوم، از این نوع جک زیر سقفی استفاده کنند. پایین آوردن قیمت جک سقفی به وسیله کاهش وزن در هنگام تولید نیز، تقلبی است که تولیدکنندگان محصولات غیراستاندارد مرتکب می شوند.

    فروشگاه آهن آلات بنیامیندر آخر باید بگوییم، سوالی که ذهن کاربران زیادی را به خود مشغول کرده است، سایز لوله جک ساختمانی می باشد.
  • رایج ترین سایز لوله برای قسمت پایین جک سقفی با قطر 6 سانتیمتر و ضخامت 2 میلیمتر است؛ و لوله های موجود در قسمت بالای جک سقفی، با قطر 5 سانتیمتر و ضخامت 2/5 میلیمتر می باشد.
  • از آنجایی که جک سقفی ارتفاع و وزن متفاوتی دارند، بنابراین، لازم است با توجه به پروژه خود، بهترین جک سقفی را از نظر ارتفاع انتخاب کنید.
  • در صورت تمایل نظرات خود را در این زمینه با ما در میان بگذارید، از همراهی شما سپاسگزاریم.

اولین و ضروری ترین عاملی که باید در هنگام خرید انواع جک سقفی مدنظر قرار گیرد، ظرفیت بالابر جک سقفی یا تحمل وزن آن است؛ در واقع، حداکثر وزنی که جک سقفی می تواند تحمل کند باید بیشتر از وزنی باشد که می خواهید بر آن وارد کنید. در میان انواع جک های سقفی از نظر تحمل وزن، جک های کف 2 تنی و 3 تنی، رایج ترین هستند. قدرت تحمل بار توسط جک سقفی باید به گونه ای باشد که علاوه بر تحمل بار سقف، در خاک های سست نیز فرو نرود. با مطالعه این مقاله دریافتیم که جک های سقفی به منظور ثابت نگه داشتن و تحمل میزان باری که به سقف وارد می شود، کاربرد دارد.

انواع و اجزا جک ساختمانی

با توجه به اهمیت و نقشی که جک سقفی در تأمین ایمنی سازه های ساختمانی دارد، بهتر است در هنگام خرید انواع آن، حداکثر توجه و دقت را به کار ببرید؛ زیرا، هر چقدر استحکام جک سقفی بالاتر باشد، به همان نسبت کارایی آن نیز افزایش خواهد یافت. از آنجایی که جک سقفی ارتفاع و وزن متفاوتی دارند، بنابراین، لازم است با توجه به پروژه خود، بهترین جک سقفی را از نظر ارتفاع انتخاب کنید. و بالا بودن کیفیت آن بسیار مهم است؛ زیرا، این قسمت ضمن تنظیم ارتفاع جک، فشار ناشی از سقف به ویژه تحمل بار اضافی هنگام عملیات بتن ریزی را بر عهده دارد. پس به طور کلی می‌­توان گفت کاربرد جک سقفی نگه داشتن موقت سقف ساختمان است. از آنجایی که برای هر متر از سقف تیرچه بلوک به یک عدد جک نیاز است، لذا برای سقف ساختمان 100 متری، تعداد جک ساختمانی مورد نیاز تقریبا به 100 عدد می ‌رسد. یکی دیگر از مهم ترین نکات در استفاده از جک های ساختمانی مهرت پیمانکار در نصب و اجرای جک سقفی میباشد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان