خدمات پشتیبانی شبکه در تهران ، طراحی، توسعه و نگهداری شبکه ایمن شبکه هوشمند

هنگام کار، وظایف اصلیمتخصص پشتیبانی شبکه رایانه ایشامل ایمن نگه داشتن شبکه های رایانه ای با نصبآنتی ویروس شبکهو فایروال ها و موارد مشابه است. اعم از ویروس های موجود در اینترنت، هکرهایی که قصد ورود به سیستم را دارند یا کاربران نا آشنا که کار اشتباهی انجام می دهند. هدف از این فاز نیاز سنجی، امکان‌سنجی و جمع‌آوری اطلاعات مربوط به خدمات مورد نیاز شبکه کارفرما و اعلام هزینه به ایشان می باشد. متخصصان پشتیبانی شبکه های کامپیوتری که به آنها متخصص پشتیبانی فنی نیز گفته می شود، افرادی هستند که این وظایف را انجام می دهند. پشتیبان شبکه مشکلات شبکه کامپیوتری را تجزیه و تحلیل، عیب یابی و ارزیابی می نند و نقش مهمی در نگهداری شبکه های سازمان مانند انجام پشتیبان گیری از فایل ها و به روز رسانی سیستم ایفا می کند. داشتن یک پشتیبان حضوری شبکه می‌تواند از به وقوع پیوستن مشکلاتی که شاید کل سیستم را به خودش درگیر کند بکاهد.

آیا به پشتیبانی شبکه نیاز دارید؟

از ابزارهای نظارت و پشتیبانی شبکه، دسترسی از راه دور به سرورها، دستگاه های شبکه و اشتراک گذاری از فایل ها است. دسترسی از راه دور به متخصصان این امکان را می دهد که سریع تر عیب یابی کرده و اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری را برطرف کنند. همچنین از عملکرد کاربران آگاه شوند و با صرفه جویی در وقت به روند فعالیت های سخت افزاری و ارتقاء نرم افزارها نظارت کرده و مجوز استفاده از تجهیزات جدید و تعویض قطعات را صادر کنند.

سیاست‌گذاری و تصمیم‌گیری در مورد این محدودیت‌ها توسط مدیران ارشد شرکت انجام می‌شود و با ابزارهای تخصصی پیاده‌سازی می‌شود. در صورتی که با ما چنین قراردادی امضا کنید، ضمن خدمات ریموتی، کارشناسان ما ماهانه ساعاتی رو هم در محل شرکت شما حضور پیدا می‌کنن تا مسائلی که به صورت ریموتی قابل حل نبوده رو برطرف کنن. اما برای اینکه حدود قیمت را بدانید، تعرفه خدمات پشتیبانی و نگهداری شبکه از ساعتی ۸۰ هزار تومان تا ۲۰۰ هزار تومان متغیر است. ما به جزئیات در مورد تعرفه پشتیبانی شبکه صحبت کرده‌ایم، پس پیشنهاد می‌کنیم که آن را هم مطالعه کنید.

  • زیرا هر شبکه ویژگی ها و نیازهای خاص خود را دارد که قبل از ارائه قیمت نیاز به بررسی دقیق دارد.
  • استفاده از Network Services در سطح کیفی بالا ، سبب افزایش سرعت شبکه سازمان ها و بهبود عملکرد شبکه های آنها می شود.
  • هرچه تجهیزات و برنامه های شما قدیمی تر باشند، مدت زمان بیشتری در معرض دید عموم قرار می گیرند.
  • از آن نیاز به فرد متخصصی دارد که دائما شبکه و تمام اجزای آن را بررسی کند.
  • ما در مجموعه پیشگام رایانه به طیف وسیعی از مشاغل در تهران خدمات ارائه می دهیم.
  • اگر شبکه کامپیوتری جسم شرکت شما باشد، یک متخصص شبکه قطعا پزشک شرکت شما خواهد بود.

خدمات پشتیبانی شبکه در تهران ، طراحی، توسعه و نگهداری شبکه ایمن شبکه هوشمند شرکت تکنویار به‌ عنوان ارائه‌ دهنده خدمات مدیریت‌ شده شما عمل می‌ کند. ما در تکنویار از تمام منابع خود برای ایجاد یک بسته سفارشی از راه‌ حل‌ ها برای هر مشتری استفاده می کنیم که ارزش بیشتری نسبت به راه‌ حل‌ های جداگانه دارد. امروزه اکثر کسب و کارها با شرکت های پشتیبانی شبکه برای ایجاد خدمات شبکه با کیفیت در سازمان خود کار می کنند. خدمات شبکه مدیریت شده راهی برای کسب تخصص IT و شبکه بدون استخدام کارمندان بیشتر می دانند. شرکت تکنویار بهترین راهکارها را برای اجرای پروژه های پسیو شبکه، بهبود بستر های موجود و ارتقاء و گسترش بسترهای جدید پروژه ها با قیمت مناسب و به صورت تخصصی و مهندسی شده ارائه می کند.

خدمات پسیو شامل چه خدماتی است؟

سازمان‌ها مزایای بالقوه زیادی را در در برون سپاری خدمات پشتیبانی شبکه مشاهده می‌کنند، از جمله افزایش انعطاف‌پذیری شبکه، هزینه کمتر، مدیریت بهبود یافته و همچنین شرکت خدمات شبکه تخصصی بهبود امنیت. کلیه اموری که توسط متخصصان تک دیتا برای شبکه سازمان شما انجام میشود ، بطور کامل ثبت میشود و گزارشات آن طی بازه های زمانی که سازمان تعیین میکند ، در اختیار مدیران قرار میگیرد. نرم افزارها به روز رسانی شده و در صورت نیاز با ورژن های بالاتر جایگزین گردند. نقشه کامل از سایت و تجهیزات تهیه و در دسترس باشد تا در صورت نیاز بتوان به آن رجوع کرد.

اینکه یک نفر بخواهد بر تمام حوزه‌های مطرح شده تسلط کامل داشته باشد تا حدی غیر ممکن است اما زمانیکه یک تیم پشتیبان آی تی وجود دارد، طبیعتاً سطح دانش فنی بالا می رود و هر کس در حوزه های به خصوصی توانمندتر خواهد بود. در این رابطه حجم دانش فنی و تجربه موجود در یک شرکت آی تی قابل قیاس با یک شخص نخواهد بود و این دانش می تواند مزیت های زیادی در استفاده از بهترین راه کارهای فنی، جلوگیری از اتلاف زمان و هزینه و رشد هرچه بیشتر شرکت ها در اختیارشان بگذارد. واقعیت این است که اگرچه بسیاری از مسائل و مشکلات فنی روز مره از طریق پیاده‌سازی استانداردها و تمهیدات لازم قابل پیشگیری است اما همواره امکان ایجاد اختلال در هر بخشی وجود دارد. نگهداری، جابه‌جایی و اضافه کردن تعداد دوربین‌های مداربسته موجود در مجموعه توسط کارشناسان فنی هینزا انجام می‌شود. پشتیبانی شبکه ریموت نامحدود از طریق ارتباط مستقیم با کارشناسان فنی هینزا در تمام طول هفته در اختیار شماست. از مهم ترین معیارهای انتخاب یک شرکت مناسب برای نگهداری شبکه حسن سابقه آن شرکت است.

تیم ما هیچگاه مشتریان را تنها نمی‌گذارد و برای کوچکترین مشکلات هم می‌توانید روی ما حساب کنید. پشتیبانی از شبکه یکی از مهمترین بخش های یک مجموعه است که تخصص کارشناسان آوش نت است. در صورت نیاز بله قرارداد بلند مدت هم برای پشتیبانی شبکه ی شما عقد می شود.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان