خرید آجر قزاقی از برترین کارخانه تولیدکننده آن

پیش از هرچیز باید بدانید که ظاهر آجر قزاقی، سنتی و مانند آجرهای خشتی قدیم است. رنگ این آجر، پوست‌پیازی، گلبهی، قرمز، اخرایی، زرد و نخودی است در رنگ‌های دیگری تولید نمی‌شود. بنابراین مراقب باشید که محصول دیگری را تحت این نام به شما نفروشند.

آجر قزاقی، یکی از محبوب‌ترین مصالح برای نما و دیوارچینی محسوب می‌شود که دارای شکل و شمایلی سنتی و ایرانی است. شرکت امیران نما، برترین تولیدکننده انواع آجر نما از جمله آجر قزاقی در کشور ماست. به‌منظور خرید از این برند، کافی است که از طریق سایت و راه‌های تماس این شرکت، سفارش خود را ثبت کنید.

بازار: اگر به دنبال آجر نما سری به بازار زده یا در اینترنت جستجویی کرده باشید حتما به نام آجر قزاقی برخورده‌اید. این آجر، یکی از پرطرفدارترین انواع آجر نماست که در سال‌های اخیر با توجه به رونق گرفتن سبک معماری ایرانی استفاده از آن بیشتر شده است. تولیدکننده‌ها این محصول را با کیفیت‌ها و قیمت‌های متفاوتی راهی بازار کرده‌اند.

همچنین قبل از دریافت قیمت و خرید انواع آجر قزاقی باید به مواردی همچون ظاهر آجر، درصد جذب آب آن، درصد شوره آجر قزاقی و بافت آجر توجه نمایید که ما در ادامه به بررسی هر یک از این موارد پرداخته‌ایم.

ظاهر آجر قزاقی

آجر قزاقی باید مانند دیگر آجرهای نما درصد جذب آب پایینی داشته باشد. از فروشنده بخواهید یکی از آجرها را در اختیار شما بگذارد. آجر را وزن کرده و برای ۲۴ ساعت درون آب بگذارید. سپس مجددا آن را وزن کرده از طریق فرمول زیر، درصد جذب آب آن را به دست آورید:

  • (وزن آجر خیس منهای وزن آجر خشک) تقسیم‌بر وزن آجر خشک.

همچنین با برهم زدن دو آجر قزاقی و توجه به صدای آن‌ها نیز می‌توان به کیفیت بافت آن‌ها پی برد. آجرهایی که به‌خوبی پخته‌شده و از مواد و نسبت‌های درستی در ترکیبات آن‌ها استفاده شده است با برخورد به یکدیگر، صدایی زنگ‌دار، تیز و با دوامی چندثانیه‌ای تولید می‌کنند. اما آجرهای پوک و بی‌کیفیت معمولا صدایی بم و گرفته دارند.

بهترین تولیدکننده آجر قزاقی در ایران

خرید آجر قزاقی از برترین کارخانه تولیدکننده آن

خرید آجر قزاقی از برترین کارخانه تولیدکننده آن

خرید آجر قزاقی مانند هر مصالح دیگری نیازمند توجه به اعتبار برند تولیدکننده است. در این مقاله، مواردی که باید هنگام خرید آجر قزاقی در نظر بگیرید را مطرح کرده و در ادامه، بهترین تولیدکننده آن در ایران را معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید و با اطمینان، بهترین آجر قزاقی بازار را خریداری کنید.

نکات مهم خرید آجر قزاقی

در صورت مشورت با شرکت‌های نماکاری و استادان این حرفه، متوجه می‌شویم که یکی از بهترین برندهای تولیدکننده آجر قزاقی در ایران، برند امیران نما (آجر گستر امیران) است.

علاوه بر خود آجر قزاقی، امیران نما خدمات باکیفیتی را نیز هنگام خرید و پس‌ازآن به مشتریان خود ارائه می‌کند. از مهم‌ترین این خدمات، موارد زیر هستند:

  • پرداخت به روش‌های مختلف
  • مشاوره خرید
  • استعلام قیمت روز
  • نصب سریع، باکیفیت و با ضمانت
  • ارسال به‌موقع

قیمت مناسب

شرکت امیران نما نزدیک به ۱۵ سال است که به‌طور تخصصی بر تولید انواع آجر نما در کشور فعالیت می‌کند. آجر قزاقی تولیدی توسط این شرکت، دارای گواهی‌نامه‌های بین‌المللی مانند CE، انواع ایزو و گواهی استاندارد ملی ایران بوده و مورد تایید سازمان میراث فرهنگی و گردشگری کشور است.

سخن آخر

نمای ساختمان مدرن به همراه آجر قزاقی قرمز رنگ (گلبهی)

جهت ثبت سفارش و خرید انواع آجر نما همانند آجر قزاقی می‌توانید به وب سایت امیران نما به نشانی مراجعه نمایید و یا از طریق شماره تلفن‌های ۰۲۱۴۹۰۱۵ و ۰۹۱۲۵۰۰۵۱۱۰ تماس حاصل فرمایید.


منبع: https://www.ghatreh.com/news/nn66001753/%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A2%D8%AC%D8%B1-%D9%82%D8%B2%D8%A7%D9%82%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%A8%D8%B1%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%AE%D8%A7%D9%86%D9%87-%D8%AA%D9%88%D9%84%DB%8C%D8%AF%DA%A9%D9%86%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D9%86

عدد به‌دست‌آمده نباید از ۱۰ تجاوز کند؛ در غیر این صورت، آجر احتمالا مقادیر زیادی آهک دارد که در برابر رطوبت، خود را به‌صورت شوره و آلوئک نشان خواهد داد.

بافت آجر

علاوه بر کیفیت که اصلی‌ترین مشخصه‌ای است که باید هنگام خرید آجر قزاقی در نظر داشته باشید؛ خرید آجر از امیران نما مزایای دیگر را نیز در بر دارد که در ادامه به مهم‌ترین آن‌ها می‌پردازیم.

ضمانت ۱۵ ساله

امیران نما یکی از بالاترین ظرفیت‌های تولید را در کشور دارد؛ به‌طوری‌که محصولات خود را به سایر کشورها نیز صادر می‌کند. به پشتوانه این قدرت در تولید، قیمت آجرهای قزاقی این شرکت، نسبت به کیفیت و متوسط قیمت دیگر برندها، مقرون‌به‌صرفه محسوب می‌شود.

درنهایت باید آجری خریداری کنید که بافت یکدست و توپری داشته باشد. در غیر این صورت نمی‌توان به تحمل وزن، ضربه، مقاومت در برابر رطوبت و عایق حرارتی آجر اعتماد کرد. برای این منظور، یک آجر را شکسته و بافت آن را بررسی کنید. داخل آجر باید عاری از حرفه، ترک و نیز آهک و آلوئک باشد.

در خرید آجر قزاقی دقت داشته باشید که محصول مورد نظر بدون ترک، شکستگی و شوره بوده و درصورتی‌که به‌عنوان آجر پلاک ارائه می‌شود، هندسه دقیق با گوشه‌های تیز داشته باشد. همچنین رنگ آجرها به‌غیراز آجرهای طرح رستیک باید یکدست باشد و رنگ همه آجرهای یک جعبه نیز باید باهم یکسان باشد.

درصد جذب آب

برای سنجش احتمال شوره‌زدن آجر در آینده، مانند تست درصد جذب آب، یک آجر را به‌عنوان نمونه برای ۲۴ ساعت در آب گذاشته و با استفاده از فرمول زیر، درصد شوره آن را محاسبه کنید:

  • (مساحت شوره‌زده روی آجر خیس منهای مساحت کل آجر) تقسیم‌بر مساحت آجر.
انواع آجر قزاقی شامل آجر قزاقی قرمز رستیک، خط دار، قزاقی ال و سنتی پلاک زرد می‌شود

امیران نما یکی از متنوع‌ترین خطوط تولید را برای آجر قزاقی فراهم کرده که تمامی انواع این محصول را دربر می‌گیرد. برخی از انواع آجر قزاقی امیران نما نیز به‌طور انحصاری توسط این شرکت تولید می‌شوند.

مزایای خرید آجر قزاقی از امیران نما

از توضیحاتی که در بخش قبل دادیم، مشخص است که هر آجر نمایی را نمی‌توان باکیفیت دانست. تولید این محصول، نیاز به دانش، تجربه و تکنولوژی بالایی دارد که تنها از عهده تولیدکننده‌های برتر و باسابقه ساخته است.

آجر قزاقی، قدیمی‌ترین نوع آجر نماست که سابقه استفاده از آن به هزاران سال پیش بازمی‌گردد. این آجر در قدیم برای ساخت دیوارهای سربازخانه‌ها یا قزاق‌خانه‌ها استفاده می‌شد و به همین دلیل به آن، آجر قزاقی نیز گفته می‌شود.

همچنین آجر قزاقی در اشکال متنوعی تولید می‌شود که شامل مستطیل‌های منظم یا پلاک، نیمه‌پلاک، مستطیل‌های غیرمنظم و حتی آجرهای مربعی شکلی است که به‌عنوان کف‌پوش به کار می‌روند. با توجه به بافت منطقه، معماری ساختمان و سلیقه خودتان باید یکی از این‌ها را انتخاب کنید.

این عدد باید حداکثر ۲۰ باشد؛ در غیر این صورت، آجر رطوبت را به خود جذب خواهد کرد که سبب آسیب‌دیدگی نما و دیوار، به‌مرورزمان خواهد شد.

درصد شوره آجر قزاقی

مسئله ضمانت در مصالح ساختمانی بسیار مهم است. حتی اگر تمامی تست‌های گفته‌شده در قسمت‌های قبلی این مقاله را انجام دهید، بازهم نمی‌توانید از بابت کیفیت یک محصول ابراز اطمینان کنید. امیران نما بیشترین میزان ضمانت روی آجر قزاقی را در میان سایر رقبای خود ارائه می‌دهد.

خدمات با کیفیت

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان