خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا

اما گاها شما میخواهید ارز بیت کوین بخرید اما نه در قیمت الان و لحظه ایی آن در قیمتی که تارگت و مورد هدف شما می باشد. پس از طی کردن مراحل ثبت‌نام و احراز هویت، می‌توانید اعتبار ریالی حساب خود را افزایش دهید. بعد از شارژ ریالی کیف پول، از بخش سفارش سریع، برای خرید تتر در صرافی راستین اقدام کنید.

  • در فرایند خرید و فروش ارز دیجیتال تتر هزینه در نظر گرفته‌شده به‌عنوان کارمزد مقداری بین 0.35 تا 0.2 درصد است که وابسته به حجم معادلات کاربران در طی سی روز گذشته محاسبه می‌شود.
  • USDT بلاک چین اختصاصی خود را ندارد بلکه در عوض، به عنوان توکن لایه دوم در بلاک چین های ارز دیجیتال دیگر مانند بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، ترون، الگوراند، بیت کوین کش و OMG کار میکند.
  • تتر را به راحتی می‌ توانید در کیف پول‌ های دیجیتالی روی موبایل یا کامپیوتر خود و یا کیف پول‌ های موجود در صرافی‌ ها ذخیره کنید.
  • بدیهی است اگر قیمت فروش شما نامعقول باشد، تترهای شما به فروش نخواهد رسید؛ یا شاید سالها بعد نوبت فروش تتر شما برسد!
  • شایان ذکر است قیمت این کیف پول ها در ایران کمی بالا بوده و به همین خاطر کاربران کمی به استفاده از آن می پردازند.
  • یکی از بهترین مزیت هایی که تتر نسبت به سایر رمزارزها دارد، زمان انجام تراکنش های آن است.
پس از خرید تتر، برای اینکه تترهای خود را نگهداری کنید نیازمند یک کیف پول تتر هستید.در برخی از صرافی‌های به وسیله ی کیف پولهای موجود در صرافی، شما قادر خواهید بود تا تتر خود را نگهداری کنید. در غیر این صورت، شما می‌توانید از ابزارهای کیف پول برای گوشی‌های مختلف استفاده کنید. در ادامه برای شما برخی از کیف پول‌های معتبر برای نگهداری از تتر را معرفی خواهیم کرد. در حال حاضر ارز دیجیتال تتر یا tether که با نماد USDTهم شناخته می شود در صرافی های ارز دیجیتال ایرانی قابل معامله می باشد.

این حداقل سرمایه برای خرید تتر در صرافی‌های مختلف، مبلغ متفاوتی در نظر گرفته شده است. در ژانویه 2015، صرافیBitfinex اجازه داد تتر برای اولین بار در پلتفرم خود فهرست شده و معامله شود. حجم تتر به سرعت در شبکه بلاک چین افزایش یافت و تراکنش‌های دلار آمریکا که طریق بانک‌های تایوانی انجام می‌شد به Wells Fargo منتقل شدند. محبوبیت تتر و حجم معاملات بالا، استفاده از آن را نسبت به سایر استیبل کوین‌ها آسان تر می کند.

مراحل خرید تتر از صرافی اکس نوین  :

خرید تتر USDT فروش تتر قیمت تتر Tether لحظه ای به تومان اوکی اکسچنج-تترفا با این تفاوت که ممکن است کمی از قیمت دلار در بازار آزاد بیشتر باشد، چرا که عرضه و تقاضا نیز بر آن تاثیرگذار است و می‌تواند قیمت آن را بالا و پایین کند. بله نمایش داده می‌شود اما ارزها را می‌توان در شبکه‌های متفاوتی انتقال داد. خرید و فروش و سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال می تواند یکی از راه های کسب درآمد باشد. شبکه اتریوم دارای بسیاری از برنامه‌های غیرمتمرکز است که در شبکه در حال اجرا هستند. این بدان معناست که تراکنش‌های زیادی وجود خواهد داشت که در هر مقطع زمانی باید پردازش شوند.

نحوه خرید تتر (Tether)

یکی از اهداف ایجاد ارزهای دیجیتال، از میان بردن نظارت‌های سختگیرانه دولت‌ها و ایجاد آزادی عمل بیشتر در معاملات مالی بود. اگرچه احراز هویت به حفظ امنیت بیشتر معاملات کمک می‌کند اما برخی از افراد برای حفظ حریم خصوصی خود تمایلی به انجام این کار ندارند. در صرافی ارزپایا، می‌توانید بدون احراز هویت اقدام به خرید تتر کنید.

تفاوت بیت کوین با پول و اسکناس

کاربر گرامی، معتبرترین کیف پول‌ها لجر، ترزور، الیپال، سیف پال، کیپ کی، کول ولت هستند. سایر کیف پول‌های نام برده نیز تنها برخی از ارزهای را در شبکه trc20 پشتیبانی می‌کنند. پس از ثبت نام شما می‌توانید درخواست خرید و فروش Tether و بیش از ۱۰۰ ارز دیجیتال را ثبت کنید. فرایندی که توضیح داده شد، نحوه ایجاد کوین در شبکه‌ای را شرح می‌دهد که از الگوریتم اثبات کار استفاده می‌کند و ساخت ارز دیجیتال در شبکه‌هایی که از الگوریتم اثبات کار بهره نمی‌برند، از راه‌های دیگری انجام می‌شود.

کوین بیس علاوه بر یک سرویس کیف پول ارز دیجیتال مستقل، دو پلتفرم معاملاتی جداگانه را اجرا می کند. تتر یکی از اصلی و ابتدایی ترین ارزهای دیجیتال است که در صرافی کوین بیس وجود دارد. ۲) درصورتی‌که قبلاٌ تتر خریده‌اید و در حال حاضر، تترها در کیف پول رمزارزی شما در صرافی راستین قرار دارند، می‌توانید به راحتی و با استفاده از گزینه فروش تتر یا سفارش سریع، آن‌ها را به فروش برسانید.

طبق گفته وب‌سایت تتر در سال ۲۰۱۹، این استیبل کوین توسط ذخایر ارز سنتی و معادل‌های نقدی (و گاهی دارایی‌های دیگر از نهادهای سایت تتر وابسته) پشتیبانی می‌شود. هر تعداد USDT که مدنظرتان است را خریداری کنید و پس از تکمیل شدن فرآیند خرید، کوین مدنظر به کیف پول داخلی شما در اوکی اکسچنج انتقال می یابد. فروش و خرید لونا کلاسیک ارز لونا کلاسیک رمزارز پر سر و صدایی که در این برهه از زمان نوسانات بالایی را تجربه می‌کند. فروش و خرید ماتیک پالیگان با ارز بومی‌اش به نام متیک با هدف افزایش مقیاس پذیری و سرعت شبکه اتریوم ایجاد شد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان