خرید و قیمت باطری موتور سیکلت 12 ولت 7 آمپر volta ترب-مستر انرژی پلاس

چگونه باتری موتور سیکلت را شارژ کنیم؟عملیات شارژ باتری را در مکانی با تهویۀ مناسب انجام دهید. با افزایش قیمت دلار، قیمت لوازم یدکی موتور سیکلت و بخصوص قیمتباطری موتور سیکلتبه شدت افزایش یافت. بطوریکه تعمیر و نگهداری باطری موتور سیکلت بسیار به صرفه تر از خرید یک باطری جدید میباشد. یکی از عواملی که باعث کاهش عمرمفید باتری می‌شود اضافه بار بیش از حد باتری است که برای اینکه این مشکل رخ ندهد بایستی قبل از استفاده از باتری، ولتاژ باتری را همراه با عملکرد موتور و سایر لوازم جانبی بررسی کرد.

تمامی مواردی که در بالا ذکر شد، در صورت خاموش بودن موتورسیکلت رخ می‌دهند. این در حالی است که اگر سیستم شارژ باتری دچار اختلال شود، ممکن است در هنگام روشن بودن موتورسیکلت نیز تخلیه باتری اتفاق بیفتد. باتری های مورد استفاده در موتور سیکلت از نوع کوچک باتری های12 ولت اسیدی و باتری UPS هستند ,که از 2 آمپر تا 12 آمپر بسته به نوع موتور سیکلت مورد استفاده قرار می گیرد. در این دسته از کالاهای مستر کاسکت، انواع قفل موتورسیکلت مانند قفل دسیک ، قفل زنجیر ، قفل کابل و … قرار می‌گیرد تا خرید را برای شما عزیزان به کاری سریع و آسان تبدیل کند. در حالت ایده آل، می‌توانید ولتاژ باتری را با یک ولت متر تست کنید. مقدار ولتاژ باید بین ۱۲٫۵ تا ۱۳٫۵ ولت بین پایانه‌های مثبت و منفی باشد.

قیمت انواع باتری موتور سیکلت

علت خالی شدن باطری موتور سیکلتانجام اتصال کوتاه یک عمل خطرناک و همچنین بسیار مضر برای کارایی و عمر باتری موتور سیکلت میباشد. به هیچ عنوان اتصال کوتاه انجام ندهید زیرا باعث انفجار باطری میشود. بیشترشارژر موتور سیکلتهای موجود در بازار هیچگاه از شارژ کردن باطری موتور سیکلت نمی ایستند که این باعث آسیب رسیدن به باتری موتور سیکلت و کاهش عمر آن خواهد شد. بیشتر شارژر موتور سیکلت های موجود در بازار هیچگاه از شارژ کردن باطری موتور سیکلت نمی ایستند که این باعث آسیب رسیدن به باتری موتور سیکلت و کاهش عمر آن خواهد شد.

باطری pms 3 آمپر مخصوص موتور هندلی

کلیه حقوق سایت اتاق محفوظ و متعلق به شرکت پیشگامان ایده پرداز است.

خرید و قیمت باطری موتور سیکلت 12 ولت 7 آمپر volta ترب-مستر انرژی پلاس ولتاژ باتری زیر ۱۲٫۴ ولت قابل تعمیر است؛ https://mrenergyplus.com/ اما استارت نمی‌زند. ولتاژ زیر ۱۲ ولت نشان دهنده‌ی مشکل جدی است و باتری باید تعویض شود. اگر باتری مورد نظر شما از نوع سرب اسید با ولتاژ 12 ولت و ظرفیت 5 آمپرساعت باشد، به عبارتی این باطری می تواند جریان 5 آمپر را به مدت یک ساعت بدهد. اما توصیه می شود برای بررسی موارد فنی و احتمالات دیگر حتما به یک متخصص مراجعه نمائید تا موتور سیکلت شما را مشاهده و بررسی نموده تا در صورت نیاز اقدام به تعویض باتری نمائید. عمر مفید باتری به طور میانگین دو سال یا 40 هزار کیلومتر می باشد ولی گاها استثناهایی نیز از هر دو مورد کم و پر کارکرد وجود دارد.

  • باتری های مورد استفاده در موتور سیکلت از نوع کوچک باتری های 12 ولت اسیدی و باتری UPS هستند.
  • مشکلی که بیان نمودید به درستی بیان نشده است برای یرطرف کردن مشکل خود حتما به یک متخصص مراجعه نمائید تا موتور سیکلت شما را بررسی و عیب یابی نماید.
  • باتری موتور انواع مختلفی از نظر آمپر داشته و عمر باتری موتورسیکلت نیز بسته به شرایط استفاده و برند ممکن است مقداری تفاوت داشته باشد.
  • از این به بعد کافیست با فروشگاه اینترنتی جهان باتری تماس بگیرید تا باتری موتور به صورت رایگان برای شما ارسال و روی موتورسیکلت شما نصب شود.
  • فرسوده شدن سرباتری می‌تواند عاملی مهم در خالی شدن باتری باشد.
  • اگر اسید باتری با هر یک از موارد اشاره شده تماس داشته باشد، سطح مورد نظر را با حجم زیادی از آب شست و شو دهید.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان