دریچه بازدید اتصالات

قاب اصلی و درپوش دریچه دسترسی فن کویل از آلیاژ پی وی سی بوده و امکان طراحی فانتزی بر روی بدنه اصلی و درب دریچه نیز میسر است. ماده دیگری که برای تولید دریچه های بازدید تاسیسات استفاده می شود آهن است. دریچه های ساخته شده از آهن معمولا دارای قالب و بدنه ای ساخته شده از گالوانیزه و ورق روغنی می باشند. برای دریچه های آهنی نیز رنگی مشابه دریچه های بازدید آلومینیومی، یعنی از جنس کوره ای الکترواستاتیک، خرید دریچه بازدید استفاده می شود. از پروفیلی برای ساخت فریم استفاده میشود که مثل سه پری به داخل فریم لبه داشته باشد تا نشیمن گاهی برای درب دریچه بازدید ایجاد شود . درب دریچه بازدید پلاستیکی به صورت چفتی باز و بسته میشود و احتیاجی به قفل ندارد .

قیمت دریچه بازدید فن کویل شیک

دریچه بازدید اتصالات

جهت افزایش هوای بازگشتی به فن کویل و دسترسی به قطعات فن کویل در زمان تعمیر آن نیازمند استفاده از دریچه فن کویل خواهید بود. از دیگر مدل‌های متنوع دریچه زیر فن کویل در حالت وزنه‌ای و لولایی می‌توان به مواردی که در ادامه مورد تشریح قرار خواهد گرفت؛ اشاره داشت. این دریچه های بازدید در اندازه های مختلف و به شکل ها و ابعاد مختلف تولید می شوند تا مناسب خواست و نیاز مشتریان با سلایق و شرایط مختلف باشند. علاوه بر آن، امکان تولید این نوع دریچه به صورت شیاردار یا ساده و با درب لولایی یا وزنه ای وجود دارد که حق انتخاب بالایی به شخص خریدار می دهد. در ساختمان ها مکان هایی وجود دارد كه به صورت موردی و یا اضطراری باید مورد بازرسی قرار بگیرند. این بخش ها توسط دریچه بازدید دسترسی پوشانده میشود تا بازرسی اين نقاط، به سادگی و به راحتی ميسر شود.

دریچه بازدید توضیحات جامع و خرید دریچه بازدید با کیفیت

از این دریچه برای بازدید، بررسی و رفع مشکلات سیستم فاضلاب، گازرسانی، مخابرات و … استفاده می‌کنند. درصورتی که قصد خرید دریچه بازدید به قیمت عمده دارید می توانید از آپادانا کالا تهیه کنید. دریچه بازدید فاضلابدریچه‌ای است که هنگام گرفتگی لولهفاضلاب، سیفون، زانویی و دیگر اتصالات لولهفاضلاب برای رفع گرفتگی و تمیز کردن بدون نیاز به تخریب استفاده میشود. دریچه بازدید فاضلاب دریچه‌ای است که هنگام گرفتگی لوله فاضلاب، سیفون، زانویی و دیگر اتصالات لوله فاضلاب برای رفع گرفتگی و تمیز کردن بدون نیاز به تخریب استفاده میشود.

  • یکی از دو حالت لولایی یا وزنه‌ای برای دریچه دسترسی فن کویل ساختمان قابل سفارش است.
  • توجه داشته باشیدکه دریچه بازدید داکت اسپلیت از کلاف که برای ساختن قالب به کار میرود، انواع ورق ها برای صفحه داخلی آن که باز و بسته شدن دریچه بازدید داکت اسپلیت را بر عهده دارد و همپنین وا بسته به نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت از زیمنس، لولا و همپنین در برخی موارد از صفحه وزنه ای استفاده می‌شود.
  • از همین رو توصیه می شود تا قبل از اخذ هرگونه تصمیمی حتما با افراد آگاه به فن مشورت نمایید.
  • دریچه های بازدید تاسیسات با قرارگیری در محل های نصب شیر آلات و نیز بخش هایی از رایزرهای ساختمان موجب سهولت دسترسی به سیستم های انتقال و تاسیسات در زمانهای تعمیر، سرویس و یا بازدید می شوند.
برای تناسبِ بینِ دریچه بازدید فنکویل خطی ۳۰ درجه و دریچه دمشِ هوای دهانه فنکویل بهتر این است برای دریچه‌ی دمش نیز، از دریچه خطی ۳۰درجه استفاده کرد.سطح بدنه دریچه دسترسی فنکویل خطی ۳۰ درجه نیز به وسیله رنگ کوره‌ای در رنگهای متنوع قابل پوشش است. دریچه بازدید فنکویل خطی ۳۰ درجه را نیز می‌توان هم به صورت پیچ از رو، و هم به صورت پیچ از داخل(به صورت مخفی) در محل مورد نظر نصب کرد. دریچه دسترسی فنکویل مشبک نیز جهت دستگاههایی کاربرد دارد که مکشِ آنها از زیرِ فنکویل تأمین می‌گردد و مکانیسم آن نیز منافذ مشبکِ دریچه مشبکی است که در بدنه درب دریچه دسترسی فنکویل نصب می‌گردد قابلِ توجیه است. درواقع دریچه مشبک با سوراخهای لانه زنبوری، بهترین امکان را برای مکشِ هوای محیط به داخلِ محفظه دستگاه فنکویل ایجاد می‌نماید و بهترین راندمان را برای کارکردِ دستگاهِ فنکویل ایجاد می‌نماید. ضمنِ اینکه برای تطابق و تناسب با این نوع دریچه بازدید فنکویل ،بهتر است دریچه‌های دمشِ هوای فنکویل نیز از نوعِ مشبک یا لانه زنبوری باشد. دربِ دریچه بازدید فنکویل مشبک را می‌توان هم به صورت وزنه ای و هم به صورت لولایی تولید و عرضه کرد.سطحِ بدنه دریچه بازدید فنکویل مشبک با رنگ کوره‌ای و در رنگهای متنوع پوشش داده می‌گردد.دریچه بازدید فنکویل مشبک را هم می‌توان به صورت پیچ از رو و هم پیچ از داخل (به صورت مخفی) در محل مورد نظر تعبیه و نصب کرد.

دریچه های پلاستیکی

همواره به عنوان خریدار باید بررسی نمایید که کدام ویژگی ها از اهمیت بیشتری برای شما برخوردار می باشند. به عنوان مثال، افرادی که آب و هوای کوهپایه ای را می پسندند، لازم است بدانند که اغلب زمین های موجود در دامنه کوه دارای یک ضریب شیب می باشند. نمایندگی هایی که به صورت تخصصی انواع دریچه ها را به فروش می رسانند یکی از مراکز معتبر می باشند.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان