دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک تهویه کلوانی

دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک تهویه کلوانی

شیارهای تعبیه شده بر روی درب این دریچه ها دارای اسامی مختلفی از جمله خطی، مشبک، گریلی، گل سقفی می باشد. هر یک از این مدل ها بر اساس ظرفیت هوارسانی برای مدل های متنوع دستگاه های فن کویل قابل کاربرد است. شرکت صنعتی رحمتی یکی از تولید کنندگان باسابقه انواعدریچه تنظیم هوامحسوب میشود که انواع دریچه بازدید فن کویل نیز یکی از محصولات اصلی این شرکت محسوب میشود.

این نوع دریچه زیر فن کویل دارای خطوط موازی مثل خطوط دریچه اسلوت می باشد.به همین دلیل نام آن به دریچه زیر فن کویل خطی طرح اسلوت معروف گردیده است. درب دریچه زیر فن کویل مشبک ترکیبی از ورق آلومینیومی و یک دریچه مشبکِ صفر یا ۴۵ درجه می باشد. دریچه زیر فن کویل استیل را هم می توان بصورت پیچ از زو و هم بصورت پیچ مخفی، نصب و تعبیه نمود. دریچه بازدید دوطرفه خطی فن کویل از دو سمت مخالف هوای بازگشتی جهت افزایش راندمان کاری فن کویل را تامین خواهد نمود. قرارگیری فن کویل در میانه ساختمان و دور از دیوارها امکان استفاده از این دریچه بسیار شیک و زیبا در رنگ‌های متفاوت را فراهم خواهد نمود.

دریچه بازدید فن کویل خطی دو طرفه

این دریچه خطی باعث عبور هوا از محیط به داخل محفظه دستگاه فن کویل میشود . اگر فاصله بین فن کویل و کلاف کم باشد از دریچه وزنی نمی توان استفاده کرد. همچنین سطح زیر کلاف باید با سطح سقف کاذب تراز باشد و در کل دریچه به دو صورت پیچ از رو و پیچ از داخل(مخفی) نصب می شود که پیچ مخفی شکیل تر است و در دریچه های لولایی به صورت پیچ از رو نصب انجام می پذیرد. دریچه زیر فن کویل پلاستیکی نیز به دو گروه اصلیِ دریچه زیر فن کویل وزنه ای و دریچه زیر فن کویل لولایی تقسیم می شود،که هر گروه از انواعِ این دریچه زیر فن کویل نیز دارای مدلهای متنوعی می باشد. در واقع پره های Z شکل که بطور موازی در روی دربِ این نوع دریچه زیر فن کویل تعبیه می شود، معبرِ مناسبی یرای ترددِ هوا به سمت محفظه ی دستگاه فن کویل می باشد. درب دریچه زیر فنکویل خطیِ طرح اسلوت نیز با دو مدلِ وزنه ای و لولایی قابل تولید و بهره برداری می باشد.

دریچه زیر فن کویل چیست؟

جنس دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک که از دو بخش اصلی قاب و بدنه تشکیل شده از آلومینیوم با کیفیت می‌باشد؛ یعنی هم کلافی که به عنوان قاب استفاده می‌شود از جنس آلومینیوم می‌باشد و هم پره هایی صفحه ای که برای ساخت دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک دریچه فن کویل بکار میرود. گروه صنعتی تهویه کلوانی این اطمینان ر ابه شما میدهد که دریچه بازدید زیر فن کوئل مشبک تولید شده دارای عمر کارکرد بسیار زیاد می‌باشد و خیال شما از بابت کیفیت راحت می‌کند. دریچه زیر فن کویل شیار دار در مواردی به کار می رود که دستگاه فن کویل احتیاج به تامین هوای برگشت از طریق منافذ درب دریچه فن کویل دارد .

  • البته لازم به ذکر است این نوع دریچه نیز از دو نوع متریال آلومینیومی و چوبی ساخته می‌شود.
  • فن کویل ها در ابعاد و اندازه های مختلف و متنوعی تولید و عرضه می شود و شما می توانید دریچه زیر فن کویل مورد نظر خود را با ابعادی که لازم دارید سفارش بدهید.
  • در حالتی که درب دریچه بازدید فن کویل با گریل، بصورت لولایی ساخته می‌شود درب دریچه بازدید فن کویل با قفل‌های زیمنس که روی درب دریچه تعبیه می‌شود قابل باز و بسته شدن است.
  • ساختار دریچه زیر فن کویل گل سقفی بصورت شیاری چهارگوش در داخل بدنه درب دریچه یا در حاشیه درب دریچه زیر فن کویل می باشد.
  • به منظور دسترسی به دستگاه ها، لوله ها و شیرآلات مربوط به سیستم های تهویه مطبوع نصب شده در سقف های کاذب و یا در داخل دیوارها، از دریچه های مخصوصی با عنوان دریچه بازدید استفاده می شود.
نمایی شکیل و جذاب، مقاومت بالا و قیمت مناسب از ویژگی های بارز این مدل دریچه زیر فن کویل است. شرکت تهویه فراز تولید کننده و طراح انواع کانال های خرطومی و فلکسیبل، دریچه تنظیم هوا، کانال هواساز، دودکش صنعتی و هود صنعتی ، دمپر کانال، عایق الاستومری می باشد. سطح روی دریچه زیر فن کویل با رنگ کوره ای پودری استاتیک در رنگ های متنوع پوشانده می شود.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان