زیرسازی کناف سقف قسمت اول شرکت ساختمانی آذین پیمان کیش-کناف آوگون

در نهایت باید بر تمام مراحل اعم از جنس کناف استفاده شده و مراحل اجرای کار نظارت داشته باشید. زیبایی ، دوام و کارایی اجرای سقف و دیوار کاذب توسط متخصصین این رشته ساختمانی میتواند تاثیر فوق العاده ای در نمای اجرای کار داشته باشد. سقف کنافی به سبب سبک بودن فشاری به سقف و بنا وارد نمی‌کند و همین باعث سهولت هرچه بیشتر نصب سازه می‌شود. از سوی دیگر با استفاده از این نوع سازه ریخت و پاش تا حد زیادی کاهش می‌یابد. ساخت اولیه این محصول از کشورآلمان بوده و بهترین نوع و جنس کناف نیز متعلق به کشور آلمان است. کناف کاری، در واقع جایگزین رابیتس کاری حساب می‌شود و اگر به درستی اجرا شود صرفه‌جویی زیادی در زمان و هزینه را به همراه خواهد داشت.

  • بخش روساخت از گچ یا سازه معدنی ساخته شده است و قابلیت رنگ آمیزی دارد که پانل یا تایل از انواع آن است.
  • استفاده از چراغ های خاص و منحصر به فرد در طراحی سقف تاثیر به سزایی دارند.
  • بعد از این مرحله می توان سقف یا دیوار کناف را رنگ و یا کاغذ نمود.
سقف کاذب / دیوار کاذب به خوبی فضا را ضد صداهای مزاحم (آکوستیک کردن) میکند. خود را در میان تمامی سازه های معماری (۱۰۰%) باز نماید و هر روز نیز در حال گسترش طرح ها و دکوراسیون های مختلف است. چوبی ، گچی ، فلزهای رنگارنگ ، شیشه ای ، طلق برجسته ، فلزی و ورق های نازک فلزی روکش دار pvc پی.وی.سی ، آلمینیومی وکامپوزیتی تولید و مورد استفاده قرار بگیرند. تیم های نصب و اجرای سمیران آماده ارائه خدمات اجرای محیط های دکوراسیون شما هستند.

کناف FR:

دلیل اینکه این نوع سقف به سقف کاذب کلیک معروف شده اینه که صدایی شبیه کلیک از اتصال‌های سپریِ‌ اون بلند میشه. ما پس از طراحی سه بعدی رایگان دکور کناف قیمت آن را به شما اعلام میکنیم. قیمت دیوار کناف تک لایه 300 هزار تومان و دیوار کناف دو لایه 350 هزار تومان در هر متر مربع بدون پشم سنگ است. برخی از سقف‌های کناف اگر در معرض آب قرار بگیرند، مقاومت چندانی از خود نشان نمی‌دهند و ممکن است خیلی زود خراب شوند؛ اما نوع دیگری از این سقف‌ها وجود دارد که ضد آب هستند و اغلب در مکان‌های مرطوب به کار برده می‌شود. اگر از این نوع سقف کناف در تزیین سقف استفاده کنید مقاومت آن را در مقابل بخار آب افزایش خواهید داد. به طور کلی مزایای سقف کناف زیاد است که ما در بالا به مهم‌ترین آن‌ها اشاره کردیم.

زیرسازی کناف سقف قسمت اول شرکت ساختمانی آذین پیمان کیش-کناف آوگون علاوه بر این، این نوع سقف کاذب برندهای مختلفی داره که شامل کیفیت‌های پایینی هم هستن و لازمه حتماً در حین انتخاب سقف کاذب به کیفیت مصالح توجه کنین. دکور کناف و سقف کناف اداری معمولاً به صورت کناف فلت اجرا میشود. با توجه به اینکه استفاده از دورباکس و دکور کناف در ساختمان های اداری مرسوم نیست توصیه ما استفاده از کناف فلت سقف قیمت سقف کاذب کناف است.

انواع پانل گچی یا گچ برگ چیست؟

معرفی شده در سایت سمیران دکور و ارائه به کارشناسان مربوطه انجام می شود. در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد. مصالح مورد استفاده در سیستم کناف تا ۷۵ درصد قابل بازیافت می‌باشند. کناف اتصالاتی دارد که باعث بالارفتن هرچه بیشتر ایمنی آن می‌شود.

کناف سبک جدیدی از مصالح می باشد که به جای گچ توکار ساختمان مورداستفاده قرار می گیرد. معمولا اگر افراد مهارت کافی درنصب کناف را نداشته باشند وازکیفیت مصالح ساخت بی اطلاع باشند بامشکلاتی ازقبیل ترک خوردن کناف مواجه خواهندشد. اگر به دنبال حمام هایی با ظاهری دیدنی در خانه هستید، ما ایده های زیادی داریم. در اینجا چند ایده الهام بخش سقف کاذب حمام برای شما آورده شده است. دارای وزن سبک تری نسبت به دیگر سازه ها دارند و بار زیادی را روی ساختمان وارد نمی کنند.

دیوار کاذب پوششی را می توان به عنوان کاربرد دیگر این روش به حساب آورد. بدین صورت که اگر یک ساختمان قدیمی را داشته باشید و بخواهید آن را نوسازی کنید، می توانید از کناف کاری استفاده کنید که در نوع با سازه و بدون سازه وجود دارد. دو گزینه ذکرشده تنها بخش محدودی از کناف کاری به شمار می روند و شما با بررسی بیشتر می توانید با موارد گسترده تری روبه رو شوید. اتاق خواب جایی است که باید بتواند آرامش زیادی را به شما القا نماید. از این رو شما می توانید از این سقف ها استقبال کنید و برنامه ریزی های لازم را جهت نصب و اجرای آن بریزید.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان