ساختمان اداری اسفندیار مجله تخصصی معماری و ساختمان | dr-architecture

نورپردازی نمای اداری تکنیک‌های مختلفی دارد و نحوه قرارگیری منبع نور، تعداد منابع، جهت نور و شدت آن، رنگ نور و تغییر این رنگ یا تغییر در شدت و ضعف نور از عواملی است که در زیبایی نورپردازی ساختمان تاثیرگذار است. با نورپردازی صحیح، زیبایی‌های نمای ساختمان، با شکوه بیشتری در شب خودنمایی می‌کنند و تزئینات، قوس‌ها و برجستگی‌های نما در زیر نور ملایم و زیبای منابع نور جلوه‌گری می‌کنند. یکی از معضلات طراحی نما در شهرهای بزرگی مانند تهران و اصفهان که تراکم جمعیت و ساختمان در آن بالا است و هزینه‌های بالای زمین دلیلی برای استفاده از تمامی مقطع زمین است، تخت بودن نما است. تخت بودن نما در ساختمان‌های بلند ظاهری نازیبا دارد و برای ایجاد هارمونی و زیبایی و تغییر این سطح صاف و بلند از شیوه‌های مختلفی استفاده می‌شود. استفاده از رنگ‌های متضاد در بلوک‌های برجسته یکی از این شیوه‌ها است. خلاقیت در طراحی نما می‌تواند به شیوه‌ای زیبا چنین مشکلی را برطرف کند.

ساختمان اداری سبز

در اینجا مجله خبری معماری یک پوسته خارجی بر روی ساختمان که نمای آن را ویژه ساخته، با استفاده از متریال فلزی انجام شده است. در استفاده از چنین طرح‌هایی توجه به ورودی ساختمان اهمیت دارد، در تصویر زیر می‌بینیم که پوسته بخش ورودی را نپوشانده و به شکلی زیبا با انحنایی بزرگ در بالای ورودی قرار گرفته است. این طراحی پوسته‌ای یکپارچه برای نمای بیرونی به شکل فرمی مدرن با استفاده از خطوط منحنی و حجمی غیر هندسی، یکی از زیباترین نماها را خلق کرده است. خلاقیت در این طراحی با نوآوری در فرم کلی ساختمان، تزئين آن با شکل‌های بدیع و همچنین استفاده از نور داخلی برای ایجاد تضاد و نمایش طرح گل‌ها صورت گرفته است. یکی از متداول‌ترین و مقاوم‌ترین متریال‌های مورد استفاده در نمای اداری، فلز در کنار سنگ و آجر و یا فلز و سنگ است.

فراخوان رویداد میزان معماری

نمای ساختمان نیز یکی دیگر از مواردی است که در لحظه اول به چشم همکاران و مشتریان می‌آید. بنابراین با نمای اداری ویژه و منحصربه‌فرد می‌توان اعتبار، جایگاه و منزلت بالای سازمان را نمایش داد. نورپردازی فضاهای اداری در طراحی ساختمان اداری کارخانه ، به خصوص فضاهای کاری کارمندان از جمله نکاتی است که از درجه اهمیت بالایی برخودار می باشد.

http://e-games.irدر واحدهای کوچک تر این اتاق باید سایزی انتخاب شود که حداقل یک میز کنفرانس کوچک با 4 صندلی در آن جای بگیرد تا در صورت نیاز جلسات رسمی در آن برگزار شود. معمولا اتاق مدیرعامل را طوری انتخاب می کنند که چشم اندازی رو به فضای بیرون داشته باشد تا حالتی رسمی تر به خود بگیرد. یکی از خلاقانه‌ترین طراحی‌ها استفاده از نمایی بدون پنجره است، در زیر طرحی از ساختمانی که هم نور داخلی را با استفاده از زاویه قرارگیری بلوک‌ها تامین کرده و هم پوششی یکدست و بی‌روزنه از نگاه فرد بیرونی دارد،‌ می‌بینید. معمار با طراحی ویژه و استفاده از رنگی منحصر به فرد، اشکال هندسی، زاویه دادن به قطعات تشکیل‌دهنده نما، متریال منعکس‌کننده نور و ورودی زیبا با الهام از طبیعت و صخره‌ها، نمای اداری خاص و زیبایی خلق کرده است.

اگه میخوای کابینت خونه رو عوض کنی، قیمت روز کابینت مدنظرت رو از بهترین کابینت سازهای شهرت بگیر

اگر در شهرهای محدوده‌ی سلام ساختمان باشید (تهران، خراسان رضوی، البرز، اصفهان، کرمان، خوزستان، فارس، گیلان، آذربایجان شرقی، قم، مازندران)، کمتر از 12 ساعت کاری طول میکشد تا مشاور سلام ساختمان با شما تماس بگیرد. توجه داشته باشید لابی موقعیت خوبی برای معرفی برند و نوع فعالیت کارخانه بوده و و می تواند فضای مناسبی برای یه معارفه کوتاه از آنچه در کارخانه می گذرد باشد. به همین منظور می توان از المان ها و یا لگوی کارخانه در قسمت ورودی یا نگهبانی استفاده نمود.

  • نمای ساختمان اداری یکی از نماهایی است که تیم نمادیزاین متخصص طراحی و اجرای آن است.
  • همچنین در هر طبقه از این پروژه، با توجه به جهت کنسول شدن طبقات، تراس هایی رو به شمال نیز تعبیه شده است تا از نور طبیعی برای روشنایی دفاتر استفاده شود.
  • باید بدانیم چه مصالحی را در کنار هم قرار دهیم که به نتیجه مطلوب برسیم، که این هنر طراح است.
  • از دلایل اهمیت ورودی ساختمان این است، افرادی که می خواهند با شما همکاری داشته باشند پیش از ورود به شرکت شما بایستی از درب ساختمان عبور کنند.
  • در ابتدا، باید برای انجام بازسازی، با افراد خبره در این حوزه مشورت کنین و راهنمایی بگیرین.
  • نه تنها آنها سالم تر هستند بلکه ادعا می کنند که حس تندرستی و شادابی بالایی دارند.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان