ساختمان اداری سفید معماری معاصر ایران | dr-architecture

لازم به ذکر است قاب سفید طراحی شده در کنج شرقی و جنوبی بنا، علاوه بر ایجاد فضای مکث و گشایش مناسب در طراحی نما ساختمان، هماهنگی لازم با چهارراه موجود در کنار ساختمان را نیز دارا می باشد. مطلبمون راجع به بازسازی ساختمان اداری رو در همین جا به پایان می‌رسونیم. مثل همیشه، تیم تخصصی سلام ساختمان آماده‌ی پاسخگویی به سوالات شما عزیزان هست. امّا به طور کلی، عمدتاً مدت زمانی از 1 روز تا چند ماه برای بازسازی ساختمان اداری در نظر گرفته می‌شه. پنجره اين اتاق رو به سمت شرق است و از آن مى توان طلوع خورشيد را مشاهده كرد.

طراحی نمای ساختمان اداری

طراحی داخلی ساختمان اداری فنجی به مدت چهار ماه مورد بررسی و بهسازی قرار گرفت. فضایی که درآن بین کار و تفریح تعادل برقرار شده است، نتیجه ی تفکیک فضایی بین فضاهای متنوع یاد شده است. نمای ساختمان اداری نمایشگر جایگاه، منزلت و ویژگی‌های مالکان ساختمان است.

بیان نکاتی در مورد طراحی نمای ساختمان اداری :

در ادامه به معرفی مجله خبری معماری بخش های اداری و ظرفیت استاندارد آن ها پرداخته شده است. بنابراین طراحان باید بیش از همیشه در طراحی نمای ساختمان اداری خلاقیت به خرج دهند و بر اساس نوع کسب و کار و حرفه ای که در یک ساختمان اداری خاص برقرار است، نمای آن را طراحی کنند. به عنوان مثال اگر یک ساختمان اداری مربوط به کسب و کارهای حوزه ی معماری می شود بهتر است یک المان خاص که مرتبط با این حرفه می باشد در نما به نمایش درآید. از طراحی پلان ساختمان اداری گرفته تا اجرای آن و شروع کار ساخت و ساز، همیشه نکاتی وجود دارد که باید در هر مرحله به آن ها توجه شود. اصول معماری ساختمان اداری استانداردهایی را معرفی می کند که رعایت آن ها می تواند به کاربردی تر شدن یک ساختمان اداری کمک کند و تا حد زیادی نیاز کارکنان و شرکت های مختلفی که ممکن است در آن مشغول به کار شوند را برطرف کند.

http://e-games.irفضاهای داخلی ساختمان به اندازه کافی به طور طبیعی تهویه می شوند و نور میگیرند. این ساختمان همچنین دارای سیستم ذخیره و برداشت آب باران و سیستم زهکشی طبیعی می باشد. این ساختمان تا کنون گواهی Gold LEED که یک امتیاز پایین تر از پلاتین می باشد را دریافت کرده است.

  • بنابراین هرقدر هم فضای اختصاص یافته برای یک واحد اداری کوچک باشد، باید طوری طراحی شود که فضای کافی برای قرار گرفتن یک میز کار و چند صندلی را داشته باشد تا اولیه ترین نیاز یک دفتر اداری را برطرف کند.
  • چه طراحی یک ساختمان بزرگ برای یک شرکت مطرح باشد یا یک واحد کوچک در یک ساختمان اداری چند طبقه، اصول معماری ساختمان اداری مشخص می کند چه نکاتی باید در طراحی ساختمان اداری رعایت شود.
  • از پله اضطراری در ساختمان های اداری بزرگ گرفته تا تهویه مناسب و گرمایش امن و بدون مشکل در واحدهای کوچک اداری؛ تمامی موارد امنیتی باید در ابتدای کار هنگام طراحی نقشه ساختمان اداری در نظر گرفته شوند.
  • پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی انواع متریال در نمای ترکیبی را مطالعه فرمایید.
  • شما می‌توانید از مشاوره جامع کارشناسان و مهندسین نما‌ دیزاین در قالب مکالمه تلفنی و بازدید‌های حضوری استفاده کنید.
نگرش و تحولاتی که در معماری جهان پس از معماری پایدار اتفاق افتاده است. رابطه انسان را با طبیعت و محیطی که در آن زندگی می کند بسیار نزدیک تر کرده است. این نگرش نه تنها در معماری تأثیر گذار بوده بلکه بر جنبه های مختلفی از زندگی اعم از اجتماعی، اقتصادی و روانشناسی مردم یک جامعه پایدار مؤثر بوده است. هسته بتنی فعال در فصل تابستان سودمند است به دلیل آن که جایگزین سیستم تهویه مطبوع می شود.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان