ساختمان اداری شریف معماری معاصر ایران | dr-architecture

این فواید و خطرات چه سازنده ساختمان سبز از بخش خصوصی باشد و چه از بخش دولتی قابل استعمال می باشد. شکستن خطوط صاف و تبدیل آن به انحناهای زیبا یکی از شگردهای طراحی‌های نوآورانه است. در این طراحی نیز انحنای خط بیرونی نما ظاهری جذاب به ساختمان بخشیده است.

http://e-games.irشرکت نما دیزاین به صورت تخصصی در حوزه طراحی و اجرای نمای‌ساختمان به ویژه نمای‌خشک و نمای شیشه‌ای فعال است. حتما تصور شما هم این است که برای داشتن شرکتی مفید و سودآور نیازمند فضای بزرگی هستید که بتوانید با طراحی نمایی خاص جذابیت آن را دو برابر کنید. طراحی نمای ارزان ساختمان اداری خودتان را به نمادیزاین بسپارید و دیگر نگران چیزی نباشید.

جلوگیری از ورود سر و صدا به دفتر کار

دفاتر این مجموعه در ۴ طبقه در متراژهای مختلفی از ۱۶۵ تا ۲۷۰ مترمربع تقسیم بندی شده است. همچنین در هر طبقه از این پروژه، با توجه به جهت کنسول شدن طبقات، تراس هایی رو به شمال نیز تعبیه شده است تا از نور طبیعی برای روشنایی دفاتر استفاده شود. با این حال امکان دارد که قیمت و هزینه های بازسازی به دلیل نوسانات ارز افزایش یابد. از طرف دیگر همانطور که می دانید ارزش ریال در حال کاهش است که این موضوع هم بر روی قیمت مصالح، حمل و نقل و غیره تاثیر می گذارد و هزینه ها را افزایش می دهد. پس اگر فکر کردید که نیازی به استحکام سازی سازه وجود ندارد می توانید فقط تغییر دکور را انجام دهید. البته قبل از انجام این کار باید حتما با مشاوره و کارشناس صحبت کنید.

  • سالن کنفرانسیک سالن کنفرانس متوسط معمولا فضایی برای ملاقات 5 نفر دارد.
  • اما اگر بعد از انجام طراحی به این نتیجه رسیدید که مایل نیستید با همان کابینت ساز پروژه‌ی خود را اجرا کنید، هزینه طراحی از شما دریافت می‌شود.
  • بنابراین کارکنان به جای فعالیت در محیطی خفقان آور و کسالت بار در محیطی شاد و نورانی به فعالیت میپردازند.
  • در تصویر زیر چند نمونه از پلان با عمق های مختلف نشان داده شده است.

مجله خبری معماری مورد استفاده باید معرف کاربری ساختمان و با دوام و ماندگاری بالا باشد. فضاهای خدماتی شامل سرویس های بهداشتی، آشپزخانه یا آبدار خانه ها و … هستند که دسترسی آن ها به تمام بخش های اداری باید فراهم باشد. 5) در نظر نگرفتن قوانین منطقه بندی مربوط به حوزه‌‌های مسکونی و قوانین ساختمانی. یکی از بزرگترین اشتباهات در بازسازی فضای اداری نداشتن یک برنامه‌ی جامع می‌باشد.

در نظر گرفتن امنیت و سلامت کارمندان

ساختمان های سالم که با مصالح طبیعی کار می کنند و از اقلیم طبیعی در ساختمان بهره می برند. به نظر کمتر با مشکالت بیماری روحی در کارکنان و یا دوری از کار مواجه هستند. طرح پایداری که بتواند از نظر تجاری، اجتماعی و محیطی مؤثر باشد نیازمند اندازه گیری های دقیق مزیت های طراحی پایدار است.

فرسودگی ساختمان اداری

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان