سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422

این کار را در تمام محل های اتصال پنل ها و محل پیچ ها انجام داده و 6 ساعت زمان برای خشک شدن آن می دهند. در مقاله قبلی پیرامون ترفندهایی که در گچکاری بکار می رود تا کیفیت گچکاری افزایش یابد سخن گفتیم. حال در این مقاله می خواهیم از تخصص دیگر ما یعنی اجرای کناف و ترفندهای اجرای کناف که ما در اجرای سقف کناف و دیوار کناف بکار می بریم تا اجرای کناف ما لوکس و با کیفیتی بی نظیر ارائه شود با شما به اشتراک بگذاریم.

پیچ های کناف از نوعBlack Phospate می باشد و برای اتصال صفحات روکش دار گچی به سازه های فلزی اجرای کناف سقف استفاده می شود. ای پیچ ها درای طول هایی به میزان ۵۵mm ̜ ۴۵mm ̜ ۳۵mm ̜ ۲۵mm می باشند و برای اتصال صفحات روکش دار گچی به سازه های فلزی به ضخامت تا ۷۰mm استفاده می شود. سطوح زیر کار باید محکم باشند و پس از شروع کار خشک و گرد گیری شوند.

  • گاهی بعضی کناف کارها برای کم شدن هزینه ها این فاصله رو زیاد تر در نظر می گیرن که این کار باعث کم شدن عمر سقف کاذب و ترک برداشتن سریع تر اون میشه.
  • ضخامت هر یک از پانل‌ها متفاوت بوده و کارایی مخصوص ضد رطوبت، ضد حریق و زیبایی خیره‌کننده از ویژگی‌های اصلی پانل‌ها است.
  • سقف کناف ساده به نصب پنل های گچی به صورت ساده و مسطح می گفته می شود و سقف کاذب دکوراتیو به سقف های اطلاق می شود که دارای طرح های خاص باشند.
  • بزرگترین نقطه ظعف سازه هایی که از فولاد ساخته میشوند مقاومت کم آنها در برابر حریق است و در زمان کوتاهی بعد از حریق پایداری خود را از دست میدهند و واژگون میشوند .

با استفاده از پالت چوبی و در محل خشک می توان در حدود ۶ ماه گچ پوشش کناف را انبار کرد. در صورتی که کیسه باز شده می بایست به خوبی در برابر رطوبت محافظت شود. در مواردی که سطح زیر کار از از لایه های با درصد جذب بالا تشکیل شده و یا از قالب های پلاستیکی و فلزی در اجرای سطوح بتنی استفاده شده باشد بهتر است پیش از شروع کار یک لایه پرایمر بدون افزودن حلال ̜ روی سطح اندود شود. هنگامی که ملات پرفیلکس کناف گرفته (سفت شده) است دیگر نمی توان با اضافه نمودن آب آن را رقیق نمود و یا هم زد تا برای استفاده مجدد آماده شود و این ملات مناسب کار نمی باشد. ماده اصلی بتونه درزگیر کناف ̜ گچ به صورت پودر می باشد که ضمن ترکیب با سایر افزودنی ها به کیفیت و خواص لازم جهت استفاده برای درزگیری و یا نازک کاری سطوح مربوطه رسیده است.

سقف کناف از متریال های جدید ساختمانی به حساب می‌ آید که با کیفیت عالی برای مصرف کنندگان ارائه می‌ شود. اینگونه از محصولات توسط تولید کنندگان خارجی در سال ۱۹۳۲ تولید شده اند و امروزه به عنوان یکی از مهم‌ ترین مصالح ساختمانی برای بازسازی منزل با کناف به حساب می‌ آیند. از مزیت‌های بی شماره سقف کناف در قسمت های بعد مطالبی ارائه می‌ دهیم. اما توجه داشته باشید که سقف های کناف سازه هایی هستند که با استفاده از سیمان و گچ روکش شده اند و کاربرد زیادی دارند و به دو دسته ثابت و متحرک تقسیم می شوند. طراحی سقف کاذب چیست؟ بهترین نصاب سقف‌کاذب در تهران سقف کاذب نوعی پوشش جدید بر روی سقف اصلی در محیط داخلی ساختمان است.

سقف کناف , نحوه نصب سقف کاذب کناف و دیوار کناف 77153422 امکان بررسی امتیاز متخصصان و نظر افرادی که از خدمات خدمت نت استفاده کرده‌اند به شما کمک می‌کند تا بهترین متخصص را برای انجام کارهای خود انتخاب کنید. مجموعه خدمت نت طیف گسترده‌ای از خدمات خانه و ساختمان را پوشش می دهد. هم اکنون خدمت نت در شهرهای تهران و اطراف تهران فعال است و به زودی فعالیت خود را در سراسر ایران گسترش خواهد داد. با ثبت سفارش خدمات تجربه لذت بخش و هوشمندانه‌ای از دریافت خدمات منزل و محل‌کار خواهید داشت.

عایق آبی :

پانل‌های آکواMR در محیط‌هایی که رطوبت از905 بیشتر است استفاده می‌شوند. سلام ساختمان یک سایت تخصصی برای خدمات ساختمانی و به طور خاص کابینت و کمد است. سرعت شلیک فشنگ های دستگاه هیلتی و میزان قدرت اون ها به قدری زیاد هست که میتونه حتی تا حدود 3 سانتی متر از داخل بتن و فلزهای سازنده ی سقف عبور کنه. سپس در چهار طرفی که کد ارتفاعی رو علامت گذاری کردیم، نبشی های L25 رو به کمک پیچ، به دیوار متصل می کنیم. در این گام باید تمامی درزها را بتونه کنید و سطحی صاف را ایجاد نمایید.

قبل از استفاده از این نوع سقف ها باید زیر سازی مناسبی صورت گیرد معمولا از این نوع سقف ها برای فضاهای بسیار وسیع استفاده می شود زیرا جلوه آن زیباتر می شود. دستمزد روزانه اجرای کناف 1401 بین 600 تا 700هزار تومان اعلام شده‌ است. برای محاسبه هزینه نصب نورمخفی در دو طرف باکس کناف، متراژ سقف را در عدد 1.5 ضرب‌‌ می‌کنند. استفاده از مصالح نامرغوب ممکن است باعث ایجاد ترک شده و هزینه‌ تعمیر یا تعویض را به شما تحمیل کند.

شرکت عمران گستر ایده نو در حال حاضر در زمینه فروش و اجرای سیستم های ساخت و ساز خشک فعالیت می نماید که نمایندگی فروش و اجرای محصولات فایبر سمنت برد(پانل سیمانی الیاف دار) و عاملیت کناف ایران( سقف کاذب و درای وال) از جمله فعالیت های شرکت می باشند. برایطراحی سقف کناف طرح‌داربه دانش و مهارت فنی بالایی نیاز است. برایساخت سقف کاذب از نوع کنافمی‌توانید با شرکت بدادم برس تماس بگیرید و از خدمات کناف سقف این شرکت استفاده کنید. کناف‌کاران حرفه‌ای شرکت بدادم برس با اجرای کناف‌کاری سقف با بهترین متریال‌های موجود و جدیدترین طرح‌ها باعث ایجاد تغییرات اساسی در دکوراسیون داخلی منزل شما خواهند شد. امروزه تغییر و تحویل در دکوراسیون داخلی منزل و محیط کار امری بسیار شایع و ضروری است که به واسطه آن می توان روحی تازه را در اجزای داخلی خانه دمید و محیطی کاملا جدید را برای خود و خانواده خود ساخت.

طراحی سقف کاذب چیست؟

در این بخش به سوالات احتمالی شما در خصوص تهیه، طراحی، اجرا و نصب سقف کناف توسط کناف احسانی پاسخ داده خواهد شد. در صورت ایجاد سوالات خاص بر اساس پروژه ساختمانی خود از طریق راه‌های ارتباطی با نماینده کناف احسانی تماس حاصل فرمایید. قبل از این که کناف را بتونه کاری و درزگیری کنیم و پس از این که در مرحله کناف کاری گچ کاری را اجرا کردیم باید داخل باکس‌ها و طرح‌های اجرا شده سیم کشی شوند. فاصله ی استاندارد بین F47 ها چه پانل خور و چه باربر 60 سانتی متر هست.

دکو آرت ایران

اما در صورتی که قصد ایجاد ابزار گچی روی کناف را دارید ، میتوانید از ابزارهای گچی آماده در بازار استفاده نمایید. اما اگر باز هم قصد گچ کاری روی کناف را داشتید باید در محل تماس ابزار گچیبا کناف، کاغذ پانل کناف را بتراشید تا سطح زبر شده و گچ ابزار به گچ کناف بچسبد. صفحات مذکور، بدون زيرسازي فلزي و به وسيله چسب خميري مخصوصي به نام پرلفيکس (یا به وسیله بتونه درزگیر کناف) مستقيما به ديوار زمينه متصل مي شوند. درزهای میان این صفحات به وسیله نوار و بتونه مخصوص درزگیری شده و بدین ترتیب سطحی یکپارچه حاصل می شود. سطح بدست آمده قابلیت اجرای رنگ، کاغذ دیواری و پوشش های دیگر را خواهد داشت. سقف کاذب کناف خودایستا در برابر زلزله و فشارها هم مقاوم است و مقاومت خوبی از خود نشان می دهد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان