سیستم امنیتی WIFI+GSM خانه هوشمند استر اسمارت دزدگیر هوشمند-امن باش

دزدگیر هوشمند اماکن تویا Tuya Smart Security System دارای پردازندهٔ مرکزی قدرتمند داخلی بر اساس پردازنده هستهٔ ۳۲ بیت Cortex-M3 می باشد. تخصیص مأموریت محافظ امنیتی (به عنوان مثال، ضد نفوذ)، تنظیم سیستم اعلام سرقت زنگ هشدار در وضعیت نگهبانی، که همچنین به نام Arming، Alert یا Power وبسایت امن باش On شناخته می‌شود. تنظیم وظیفهٔ امنیتی (یعنی ضد نفوذ)، تنظیم دزدگیر بیسیم روی وضعیت هشدار، با عنوان‌های دیگر Arming، Alert یا Booting شناخته شود. سنسور درب و پنجره همانطورکه از نامش پیداست بر روی درب ورودی واحد و همچنین پنجره های مشرف به فضای بیرون نصب می شود. شایان ذکر است که بیش ازچند درصد از جرایم دارایی در ایالات متحده سرقت های غیر ورودی است.

دستگاه دزدگیر هوشمند مکسرون مدل +Maxron MX‐BA‐PAN‐01

در ابتدای امر باید بدانید که دزدگیرهای اماکن در سه دسته ساده، با تلفن کننده خط ثابت و فول امکانات در بازار وجود دارند.دزدگیر اماکن ساده از لحاظ قیمت مقرون به صرفه بوده اما درصورت وقوع سرقت، فقط آژیر دزدگیر فعال شده و تماسی از سمت دزدگیر برای اعلام سرقت به مالک انجام نمی شود. سیستم دزدگیر هوشمنداین سیستم از ترکیبی از حسگر‌ها استفاده می‌کند که از طریق فرکانس‌های رادیویی یا سیم‌ها با یک هاب مرکزی ارتباط برقرار می‌کند که با اتصال به تلفن همراه قابل کنترل می‌باشد. این دستگاه دارای 7خروجی می‌باشد که شما ازطریق این خروجی‌ها قادر به کنترل از راه دور وسایل برقی می‌باشید. F10 درواقع پنل دزدگیر یا همان قلب سیستم است که از قابلیت هوشمندسازی برخوردار می باشد اما شما برای راه اندازی سیستم هوشمندسازی و سیستم ضد سرقت لازم است اجزای دیگری نیز تهیه کنید. ک دزدگیر اماکن سیمکارتی هوشمند آن اسمارت یک مجموعه کامل از ملزومات برای راه اندازی یک سیستم هوشمند امنیتی در منزل یا محل کار شماست .

سیستم امنیتی WIFI+GSM خانه هوشمند استر اسمارت دزدگیر هوشمند-امن باش

سنسور های دزدگیر خانه فایروال در مقایسه با دیگر برندها کامل بوده و با همین برند انواع چشمی حرکتی با سیم و بیسیم ,مگنت,سنسور لرزشی ,آژیر بیسیم و باسیم,پدال و… همچنین یک دزدگیر سیمکارتی مدل A560 نیز بر روی این سیستم امنیتی قرار دارد. خانه هوشمند درواقع به خانه ای گفته می شود که تمامی لوازم برقی آن را بتوان حتی از راه دور کنترل کرد و به آن دسترسی داشت.

  • از مهم ترین و محبوب ترین مدل های دزدگیر موجود در بازار می توان بهدزدگیر اماکن اشاره نمود.
  • نصب این دزدگیرها برای پیشگیری از سرقت و تامین امنیت و آسایش خانه های امروزی بسیار ضروری می باشد.
  • سپس می توانید از طریق تلفن خود بررسی کنید تا متوجه شوید مشکل چیست.
در واقع مدیریت یک ساختمان بدون وجود حساسه های مختلف غیر ممکن خواهد بود . در زیر چند نوع از مرسوم ترین سنسورهای مورد استفاده در خانه هوشمند را مورد بررسی قرار می دهیم. فرستنده و گیرنده در مقابل یکدیگر قرار گرفته وهنگامی که پرتو مادون قرمز قطع شود سنسور به دستگاه دزدگیر اماکن اعلام میکند استفاده از چند پرتو یا کانال برای ایمنی هشدار کاذب از حیوانات خانگی و حیوان کوچک است. اما همیشه اینگونه نیست و سارقان راه‌های دیگری را انتخاب می‌کنند که وارد آن محیط شود و گاهی گمان می کنند شاید این علائم فقط جهت ترساندن آنها باشد و در اصل خبری از هیچگونه سیستم امنیتی حفاظتی نباشد، بنابراین شانس خود را امتحان می‌کند.

کلید لمسی هوشمند 8 پل

این دزدگیرها دارای تنوع در سنسورهای امنیتی بوده که با توجه به شرایط محیطی و نیاز پروژه مورد استفاده قرار می گیرند. اطمینان حاصل کنید که سارقان نمی توانند درهای شما را با ضربه باز کنند یا درهای کشویی را از مسیر خود بلند کنند. حسگرهای در و پنجره و حسگرهای شکستن شیشه به عنوان بخشی از سیستم امنیتی خانه، لایه های حفاظتی بیشتری را اضافه می کنند.استفاده از نور به صورت روزانه باعث می شود حتی در روزهایی که باید تا دیر وقت کار کنید، به نظر می رسد که در خانه هستید. اگر آنها از زور برای نفوذ استفاده کنند، این یک حمله به خانه در نظر گرفته می شود. سیستم های امنیتی خانه اصولاً برای جلوگیری از ورود غیرقانونی به یک فضای محافظت شده در نظر گرفته شده اند، اما ممکن است در برابر تهدیدهایی غیر از سرقت یا سرقت مانند آتش سوزی یا سیل نیز محافظت کنند.

پک دزدگیر بیسیم مکسرون MX5-MIPCCTV

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان