شرکت مهندسی سازه گستران فراگیر | dr-architecture

در امتداد اين تحول، قرن بيست و يک با انقلاب ديگري آغاز شد که انقلاب اطلاعاتي نام گرفت. انسان حتي يک گام فراتر گذاشت تا بخش تکراري و خسته کننده انديشيدن را نيز به ماشين هاي اطلاعاتي بسپارد! به اين ترتيب اگر روزگاري بهار چرخ دنده ها بود، اين سال ها را مي توان بهار نرم افزارها ناميد. در سال ۱۹۸۷یورگ و کورت شیفر نقطه عطفی در نتیجه تقریباً ده سال کار بر روی آنالیز بتن به روش مدل‌های خرپایی یا STM- یک ابزار برای طراحی سازه‌ها با ناپیوستگی‌هایی در گوشه‌ها و مفاصل- ایجاد کردند که یک ابزار قدرتمند دیگر برای تجزیه و تحلیل هندسه پیچیده بتنی بود. بتن پیش تنیده، توسط اوژن فریسینت در سال ۱۹۲۸ اختراع شد و یک رویکرد جدید در غلبه بر ضعف سازه‌های بتنی در تنش ارائه کرد.

معرفی شرکت

اهرام رایج‌ترین سازه‌های ساخته شده توسط تمدن‌های باستانی بودند، چرا که اهرام سازه‌هایی هستند که ذاتاً پایدارند و می‌توانند تقریباً به طور بی‌نهایت ادامه یابند (در تضاد با عمده اشکال سازه‌ای دیگر که ابعاد آن‌ها نمی‌توانند با افزایش بار به صورت خطی افزایش) شوند. هدف این شرکت تولید سالیانه تن و جذب حدود 400 نفر نیروی مستقیم می باشد. تیم تخصصی آب سازه در طراحی انواع سیستم های تصفیه و نیز انتخاب تجهیزات تخصصی در این زمینه، پیشتاز بوده و همواره در حال بروزرسانی دانش فنی خود جهت دست یابی به جدیدترین تکنولوژی ها می باشد.

بیمه آتش سوزی چیست؟ چرا منازل خود را بیمه آتش سوزی کنیم؟

مجموعه اعضای سازۀ یک ساختمان شامل سقف ، تیر، ستون و شالود ه می باشد. برای اجرای این سازه، پی و فونداسیون اجرا می‌شود؛ (همان‌طور که گفتیم، به سازه ای که برای تحمل بارهای سازه ای و توزیع بارها روی زمین ساخته می‌شود، پی می‌گویند.) سپس دیوارها نصب می‌شوند و بعد سقف اجرا شده و پوشش‌های داخلی و خارجی را با مصالح مختلف انجام می‌دهند. تأسیسات برقی و مکانیکی پس از اجرای پوشش‌ها، پیاده‌سازی می‌شود و در نهایت درب و پنجره نصب می‌شوند. درست مانند بدن انسان که استخوان‌بندی دارد و بقیه اعضا و جوارح بر رو و یا درون آن قرار دارند و این استخوان‌بندی از اعضای بدن حمایت می‌کند، در ساختمان‌سازی هم سازه همین نقش را ایفا می‌کند. اما سازه ساختمان چیست؟ سازه حکم اسکلت را دارد و بقیه مصالح ساختمانی سازه را در بر می‌گیرند و باعث تقویت آن می‌شوند.

در بخش‌های پیش‌تنیده با جا به جایی موقعیت کابل، مقدار و توزیع تنش فشاری قابل کنترل است. آن‌ها از پیشگامان ساخت سازه‌های بزرگ بنایی و بتنی که بسیاری از آن‌ها امروزه هنوز هم پابرجا هستند، بودند. این سازه‌ها عبارت‌اند از قنات‌ها، ستون‌ها، فانوس‌های دریایی، دیوارهای دفاعی و بندرها.

  • این مدل از سازه های جدید ساختمانی در ایران، تا حدودی در دسته‌ی انواع سازه های بتنی قرار می‌گیرد.
  • این تکنولوژی بعدها به فرهنگ‌های دیگری که با ایرانی‌ها در ارتباط بودند انتقال یافت.
  • این سازه برای هزاران سال بزرگ‌ترین سازه ساخته شده به دست انسان باقی ماند و تا قرن ۱۹میلادی یک شاهکار بی‌نظیر در معماری شناخته می‌شد.
  • اما فونداسیون های عمیق برای ساختمان های سنگین و بزرگ مانند بیمارستان ها، دانشگاه ها و مراکز خرید بزرگ مناسب هستند.

در این مدل از مجله خبری معماری های ساختمانی، از ورق‌های فولادی با ضخامت کم و پوشش گالوانیزه استفاده می‌شود که در برابر زلزله مقاوم بوده و از طرفی هم جزء انواع سازه سبک هستند. برای متصل کردن این سازه‌های فولادی، از پیچ و مهره و جوش استفاده می‌شود و دیوارها را می‌توان با مصالح مختلف و به صورت دلخواه پر کرد. مدل‌های پانلی هم از انواع سازه های سبک ساختمانی هستند که در ادامه به آنها می‌پردازیم. تصفیه فاضلاب کارخانجات و صنایع گوناگون با توجه به پساب خروجی و نوع فاضلاب در کنار دانش فنی نیاز به طیف وسیعی از تجهیزات دارد. آب سازه با سالها تجربه در زمینه طراحی و تولید تجهیزات تصفیه فاضلاب از جمله پکیج های تصفیه فاضلاب بهداشتی و صنعتی، انواع چربی گیر و آشغالگیر، انواع بلوئر و دیفیوزر هوادهی و… یکی از تولید کنندگان مطرح این تجهیزات در ایران می باشد. یکی از انواع سازه در ساختمان سازی، سازه ساختمانی آی سی اف که مخفف Insulating Concrete Formwork است، به عنوان قالب‌های عایق ماندگار شناخته می‌شود.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان