شرکت کشتیرانی راهیان دریای سعادت شرکت حمل و نقل دریایی | transemartlogistics

شرکت کشتیرانی راهیان دریای سعادت شرکت حمل و نقل دریایی | transemartlogistics

خدمات حمل و نقل از عمق دریا به مفهوم حمل و نقل میان قاره ای با عبور از سطح اقیانوس ها و در واقع طی نمودن مسافت های طولانی می باشد. حمل دریایی عمیق بیشتر برای کالاهایی همچون سنگ، آهن، سیمان، روغن و کود به کار می رود که عموما کشتی ها بزرگ برای جابجایی این محصولات استفاده می شود. حتما نام چارتر را در هواپیمایی های مختلف نیز شنیده اید، چاتر به معنی اجاره می باشد. این برای زمانی است که حجم و وزن کالایی که باید انتقال یابد زیاد بوده و یا اینکه محموله بسته بندی ویژه ای ندارد و می تواند از کشتی چارتری استفاده کند.

  • همچنین اگر سوالی در زمینه حمل و نقل دریایی دارید، در قسمت نظرات آن را مطرح کنید تا بتوانیم در سریع‌ترین زمان ممکن، پاسخگوی شما عزیزان باشیم.
  • لذا به جرئت می توان گفت در حمل با کشتی می توان شاهد تأمین امنیت کالاها که در قدم اول بسته بندی فوق العاده و مناسب آن هاست، باشید.
  • البته در صورتی که برای رسیدن کالا به مقصد عجله دارید توصیه می کنیم از روش حمل با کشتی استفاده نکنید؛ زیرا این روش نسبت به سایر روش ها کمی کند است.
  • کشتی‌های دام‌بر کشتی‌هایی هستند که به‌طور انحصاری در حمل‌ونقل تعداد زیادی از حیوانات زنده همراه با الزامات موردنیاز برای جابجایی آن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرند.

چنین وسایل حملی می‌بایست با شرایط محیطی مسیر حمل و نوع بار مناسب باشد همچنین برای مقابله با دلایل تأخیر احتمالی مانند آب و هوای بد نیز مجهز باشند. در ادامه شما را با انواع وسایل حمل دریایی از لحاظ ساخت و کاربرد آشنا خواهیم کرد. 1) حمل دریایی نسبت به بقیه روش ها ارزانتر بوده و به همین دلیل صاحبان کالا و شرکت های تجاری ترجیح می دهند کالای خود را از طریق مسیرهای آبی حمل کنند.

گروه بین المللی نسیم اطلس

این نوع از کشتی برای حمل دانه، غلات و مواد معدنی که حساسیت زیادی ندارند، مناسب و کاربردی است و بیشتر در تجارت خشک به کار بسته می‌شود. برای پر و خالی کردن این کشتی‌ها از جرثقیل‌های شرکت ترنس مارت لجستیک قاشقی استفاده می‌گردد. برای حمل و نقل بارهای مختلف، کشتی‌های متفاوتی وجود دارد که شما برای یک انتخاب مناسب باید این موارد را به طور کامل بشناسید. این نوشته در مقالات باربری ارسال شده و با حمل و نقل دریایی برچسب گذاری شده است. شاید با واژه گروپاژ آشنا نباشید ولی این واژه به معنای خرده بار است.حمل اشتراکی یا گروپاژ در شرایطی است که میزان بار شما از حجم یک کانتینر کمتر است. در این صورت حمل بار دریایی به‌صورت اشتراکی و گروپاژ تا مقصد و بندرگاه مشخص صورت می‌گیرد.

اهمیت حمل و نقل دریایی

از سمت دیگر بارگیری و تخلیه بار در مبدا و مقصد هردو بسیار راحت و در کمترین زمان ممکن صورت میگیرد. برای اطلاع دقیق از حمل و نقل هوایی به مقاله ارسال بار هوایی مراجعه کنید. برای اطلاع از روش های مختلف حمل و نقل مقاله انواع حمل و نقل را مطالعه کنید. این امر نیز به دلیل تغیرات آب و هوایی که بر روی حرکت کشتی ها تاثیر می گذارد ربط دارد و بخشی دیگر از آن به برنامه حرکت کشتی و مسیری که کشتی ها برای انتقال کالا طی می کنند مربوط می شود.

هزینه این نوع حمل بسیار کمتر و نیز از نظر زمان جا به جایی بسیار کوتاه تر از شیوه حمل و نقل به روش غیر مستقیم است. با شرایط اقتصادی کنونی جامعه، هزینه های حمل با کشتی نیز مانند هر هزینه دیگری از اهمیت ویژه ای برخوردار است. به عنوان مثال نوع کالا و ماهیت محموله، کرایه حمل با کشتی و همچنین عوارض بندری در مبدأ و مقصد بر روی نرخ حمل با کشتی تأثیرگذار هستند.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان