صرافی کوینکس در چهارمین سالگرد تاسیس خود، اعلامیه‌ای در خصوص تغییرات صورت گرفت پرشیا بلاکچین

حتما قبل از پرداختن به معاملات مارجین، ریسک‌های آن را با دقت بررسی کنید. برای انجام معامله مارجین، باید به منوی Exchange رفته و گزینه Margin Trading را انتخاب نمایید. همان‌طور که گفته شد، مردم تمام کشورهای جهان می‌توانند از صرافی کوینکس استفاده کنند.

در گام سوم، پسورد جدید انتخابی خود را در فیلد اول “Password” وارد کنید. سپس بر روی گزینه “Rest” موجود در مقابل عبارت “Password” کلیک کنید. پس از ورود به این صفحه بر روی تب “Security Settings” بروید. لازم است این کد از حداقل 4 و حداکثر 20 کاراکتر به صورت ترکیبی ازحروف بزرگ و کوچک انگلیسی و اعداد باشد. در مرحله بعدی یک Anti phishing code شخصی‌سازی شده انتخاب کنید. اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد اکسچینج کوکوین بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.

شما 100 usdt وارد بخش مارجین می‌کنید و جفت ارز btc/usdt را انتخاب می‌کنید. قیمت بیت کوین روی 20 هزار دلار است و شما پیشبینی می‌کنید که قرار است با 5% سود، بیت کوین به 21 هزار دلار برسد. مجددا به سراغ برنامه Google Authenticator در تلفن همراه خود رفته از منوی بالا سمت راست روی آیکون + کلیک کنید. حال می‌توانید با اسکن QR کد نرم‌افزار را به حساب کاربری خود متصل کنید.

نوع ارائه:

اگر کوینکس را از طریق سایت الکسا بررسی کنیم، رتبه 140 در بین سایت های داخلی کشورمان را دارد، یعنی ایرانی های زیادی از این سایت استفاده می کنند. صرافی در مواردی همچون ثبت نام، معاملات دوستانی که شما آنان را به صرافی معرفی کرده‌اید و به عنوان پاداش زیر مجموعه به شما توکن CET را هدیه می‌دهد. از زمان انتشار توکنCET ،از طریق مشوق های airdrop ،تخفیف در هزینه معامله، تبلیغات و باز کردن قفل تیم و غیره صادر و منتشر شده است. در همین حال، طبق برنامه های CoinEx هر روز CET را با 50٪ از درآمد حاصل از کارمزد خود خریداری می کند، و تمام خریدهای CET ماهانه در پایان هر ماه را می سوزاند، تا زمانی که کل عرضه CET به 3 میلیارد کاهش یابد. با انجام مراحل فوق به راحتی می‌توان واریز به حساب کاربری را انجام داد. در این بخش باید ابتدا ID Type تعیین شده و پس از آن ID Number مورد نظر وارد شود.

خرید بیت کوین در ایران

به این ترتیب صفحه جدیدی باز می‌شود که یکی از بخش‌های آن Security Settings است. از آنجایی که CoinEx نسبتا جدید است و تاکنون هیچ تلاشی برای هک صورت نگرفته است، تا کنون می‌توان آن را ایمن در نظر گرفت. حتی اگر صرافی هیچ ویژگی امنیتی پیشرفته‌ای (مانند نظارت IP) ارایه نمی دهد، گزینه استاندارد 2FA را برای محافظت از سرمایه مشتریان دارد.

  • با ایرانیکارت همراه باشید تا ببینیم صرافی coinex چیست و چه مزایایی دارد.
  • در نهایت با توجه به مبادله، CoinEx Chain به یک اکوسیستم کامل تبدیل خواهد شد.
  • روش آخر پنجم هم احراز هویت توسط خود شخص و با استفاده از مشخصات لازم جهت احراز هویت در کوینکس است.
  • جالب است بدانید که حتی کشورهای عراق، سومالی، یمن و دیگر کشورهایی که همیشه در لیست سیاه صرافی‌های بزرگ قرار دارند، در این صرافی تحریم نیستند.

صرافی کوینکس در چهارمین سالگرد تاسیس خود، اعلامیه‌ای در خصوص تغییرات صورت گرفت پرشیا بلاکچین

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان