طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز آرکا | dr-architecture

برای انجام این یکی می توانید از تیم های بازسازی کمک بگیرید و یا با آنها مشورت کنید. چرا که افراد متخصص می توانند حداکثر هزینه را با توجه به قیمت مصالح، مواد و غیره تعیین کنند. در نتیجه با انجام این کار و بررسی هزینه کل با بودجه خود، اگر فکر کردید که از پس این هزینه ها بر می آیید می توانید به اجرای بازسازی بپردازید. طراحان نمادیزاین موظف هستند که نمایی اصولی و همراه باضوابط را با درنظر گرفتن سلیقه‌تان برای ساختمان اداری شما طراحی کنند. طراحان و مهندسان جوان نمادیزاین با تمام متریال‌های روز موجود در بازار آشنا هستند و می‌توانند باکیفیت‌ترین مصالح را با بهترین قیمت برای شما خریداری کنند و نمایی به صرفه و متناسب با جیب‌ شما را طراحی و اجرا کنند. یک ساختمان اداری دو طبقه با نمایی خاص و طراحی شده می‌تواند ارج و قرب شما را بیشتر کند.

شاخص های طراحی مانند هسته مرکزی و آتریوم، شیشه سراسری کف تا سقف، صفحات خورشیدی، سرمایش و گرمایش آبی و زمینی و سایه اندازهای کاهنده شدت تابش خورشید از راهکارهای طراحی ساختمان اداری سبز هستند. تضاد جذاب بین شفافیت و سختی این دو ماده، با شخصیت اداری ساختمان هماهنگی دارد. ما یک جعبه سیاه تشکیل دادیم که در ترکیب با لوورها، یک دیوار شفاف و یک چشمه آب، به فضایی منحصر به فرد تبدیل شد که دیگر کوچک به نظر نمی رسید. فضای داخلی واحدهای اداری نیز بسیار مینیمال، انعطاف پذیر و شفاف است. انتخاب شیشه دوجداره و عایق صدا می تواند تا حد زیادی به کاربردی بودن فضای یک شرکت کمک کند.

  • برای انتخاب متریال بازه گسترده ای از انتخاب ها و گزینه های گوناگون پیش روی ما قرار دارد.
  • ترکیب رنگ و مصالح و همچینن هماهنگی و همخوانی آن با نوع نورپردازی از جمله مواردی است که می توان آن را در نظر داشت.
  • قبل از اقدام به خرید کالا یا خدمات اطمینان کافی را حاصل نمایید.

یکی از ویژگی های آن استفاده از دیوار سبز می باشد که آب آن جهت صرفه جویی در مصرف آب، از طریق فلاش تانک های کم مصرف توالتها تامین می شود. همچنین، راه پله های مناسبی به جای آسانسور در آتریوم ساخته شده است و برای صرفه جویی بیشتر در انرژی مورد استفاده قرار می گیرد. این ساختمان 25 ساله توسط TP Bennett بازسازی شد و با امتیاز 31/96٪ درصد بالا ترین امتیاز را (قبل از ساختمانThe Edge که بالاترین امتیاز BREEAM ٪98.36 را در سال 2016 دریافت کرد) دارا بود. تولید آسان، قیمت مناسب، رنگ های طبیعی و غیرقابل تغییر در برابر نور خورشید، مقاومت دربرابر آتش سوزی و ضربه، و از همه مهم تر همخوانی داشتن با معماری سنتی ایران را می توان جز مزیت های این نما دانست. بازسازی ساختمان اداری مراحل مختلفی داره که باید به ترتیب و نظم خاصی انجام بشن.

هزینه بازسازی اداری و دفتر کار

هر گونه ذخیره سازی می تواند به صورت فردی، گروهی یا عمومی باشد که تعداد و نوع آن به واحد و بخش کاری مشخصی مربوط می شود. به طور کلی باید دسترسی به قفسه بندی، تجهیزات کوچک و فایل ها راحت و آسان باشد. توصیه می شود فضای فایل در قسمت مرکزی بوده و لوازم و تجهیزات گوناگون را در قفسه ها، کمدها یا کابینت ها با درهای کشویی یا گردان قرارداد. به طور کلی ساختمان های اداری دارای فضاهای اصلی، فضاهای پشتیبانی، خدمات و مسیرهای گردش میباشند. در حال حاضر، مقرراتی در خصوص ساختمان های اداری استاندارد وجود دارد.

http://e-games.irحجم اولیه مجله خبری معماری با جابجایی فضای خالی داخلی به سطح شکل گرفته است. این فضای خالی نه تنها ورودی اصلی را تشکیل می دهد، بلکه نور و دید واحدهای مرکزی را نیز فراهم می کند. این مورفولوژی جدید سطح ساختمان در تماس با شهر را افزایش می دهد و افراد را از طریق ورودی خوشایند ایجاد شده به منطقه اداری متصل می کند. معیارهای اصلی این پروژه، ارزیابی مجدد مورفولوژی یک ساختمان اداری معمولی برای بهبود کیفیت نور طبیعی و دید بدون تغییر مساحت ساخت بهینه ساختمان بود. آئین نامه استاندارد ساختمان های اداری در تهران حاکی از آن است که مساحت تصرف ساختمان نباید بیش از 60 درصد مساحت زمین + 2 متر باشد. طبق این قانون، معمولاً بخشی از زمین به عنوان چاه نور مرکزی برای تامین نور واحدهای مرکزی استفاده می شود.

طراحی ساختمان های اداری

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان