طراحی ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز ساختمان اداری با رویکرد معماری سبز آرکا | dr-architecture

نداشتن برنامه منجر به تاخیر در دستیابی به نتایج، کمبود بودجه و سایر مشکلات می‌شود. در ارتباط با این موضوع که چقدر طول می کشد تا بازسازی انجام گیرد نمی توان یک مدت مشخصی تعیین کرد. اما در کل برای تعیین مدت زمان لازم برای اجرای مراحل بازسازی مواردی چون سن سازه، شدت بازسازی و تغییرات دکوراسیون تاثیر گذار هستند. گاها پیش می آید که در پروسه بازسازی نیاز به تخریب بخش هایی از ساختمان باشد؛ مثلا دیوارهای آشپزخانه ها در برخی مواقع برداشته می شود یا حتی سقف، ستون و دیوار هم تخریب می کنند. گاها برای اجرای بازسازی به مجوز شهرداری هم نیاز پیدا خواهید کرد. بعد از دریافت مجوز گروه اجرای بازسازی منازل مصالح مورد نیاز را تهیه می کند.

وبلاگ / طرح های معماری / 10 ساختمان برتر اداری پایدار در جهان

همچنین، این ساختمان دارای سیستم آیرودینامیکی به صورت آتریوم می باشد که گازهای زباله ضمن عبور از آن توسط مبدل های حرارتی برای استفاده مجدد گرم شوند. علاوه بر این، ساختمان برای کاهش مصرف آب، دارای سیستم جمع آوری آب باران می باشد. علاوه بر این، طراحان این بنا با توجه به پیش بینی های آب و هوا در سال 2050، این ساختمان را برای تغییرات احتمالی آب و هوایی در آینده آماده کرده اند.

مزایای ساختمان اداری سبز

سایت فروشگاه تجهیزات مجله خبری معماریشگاهی و فروشگاه فروش میز، صندلی و کمد آرکا یکی از کامل ترین و مجهزترین سایت های فروشگاهی در این عرصه می باشند. به این دلیل هر یک تجربه ای نو را به همراه می آورد اما این اصول و تجربه ای که در یک ساختمان به دست می آید قابل استفاده در دیگری است. برای یک ساختمان با مساحت بیش از ۱۰۰۰۰ متر مربع، آسانسورهای مجزای کالا و مواد ضروری است. مراکز پرداخت کاغذ که شامل دستگاههای فتوکپی، چاپگرها و نمابرها می باشد.

http://e-games.ir

شاید برای شما سوال پیش بیاید که چرا بازسازی می تواند باعث افزایش طول عمر گردد؟ در واقع با گذشت زمان یک سازه رو به فرسودگی پیش می رود و این روال طبیعی یک سازه است. به شرطی که از نمای آن چشم پوشی نکنید و نمای شرکت چشم نواز را برای آن در نظر بگیرید. نمونه هایی از اتاق خواب های به سبک انتقالی که به زیبایی طراحی شده است.

ارزیابی محدوده آسایش حرارتی در اثر تهویه طبیعی در ساختمان‌های اداری بوشهر

از اولین مراحلی که باید به آن توجه کرد البته بعد از انتخاب یک شرکت مطمئن و معتبر برای انجام بازسازی اداری، تقسیم بندی کردن فضاها بر طبق نیاز و میل کارفرما می باشد. انجام لوله کشی های جدید، سیم کشی و نور پردازی های متفاوت، تعیین کف پوش ها مراحل بعدی می باشند. همچنین بازسازی مبلمان اداری با خرید مبلمان و صندلی های جدید متناسب با فضا از مواردی می باشد که در مراحل پایانی قابل انجام است. هیچ گاه طراحی نمای ساختمان اداری خود را فراموش نکنید و آن را به دست هر کسی نسپارید.

  • نمای ساختمان نیز یکی دیگر از مواردی است که در لحظه اول به چشم همکاران و مشتریان می‌آید.
  • رنگ‌ها در عملکرد و میانکنش‌های ما موثر اند؛ لذا رنگ‌های مشخص کف پوش برای بیزینس‌های گوناگون مناسب اند.
  • اما طراحی غیر اصولی یک ساختمان سبز نه تنها توان کاهش مصرف انرژی را در پی نداشته است.
  • پارتیشن ها با جنس های مختلف در بازار عرضه می شوند و میتوان با توجه به میزان نور ساختمان و طبق میل مشتری از هر کدام از آنها استفاده کرد.
  • طبقه­ که پشت بام این ساختمان نیز هست می­ بایست به واسطه دیواری با ارتفاع 2.5 متر و از لحاظ خط آسمان شهری باید با دیوار ساختمان مجاور هم سطح باشد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان