طراحی ساختمان اداری و تجاری فرمانیه توسط آقای علی دوست و همکاران | dr-architecture

بهره ببرند مثل اداره میراث فرهنگی، که به سادگی می توان این نمای سنتی را با آجر به تصویر کشید. جی اف ار سی به دلیل پوشش نانویی که دارد از آلودگی در امان بوده و استفاده از آن آسیبی به محیط زیست نمی زند. مشاوره با پشتیبانان سلام ساختمان که بعد از ثبت نام شما در سایت صورت می‌گیرد. بازسازی‌های کلی‌تر، نیاز به تخلیه ساحتمان دارن و طبیهتاً پروژه‌های زمان‌برتری هستن. و در نهایت، با چیدمان نهایی و تمیزکاری، بازسازی رو به پایان برسونین. در صورت نیاز، گچ‌کاری، تعمیر سقف و سایر تعمیرات اساسی در این مرحله انجام می‌شه.

چشم‌نوازمجله خبری معماری تزئینات نمای اداری هم با غروب آفتاب و تاریکی شب به چشم نمی‌آيد؛ مگر اینکه با نورپردازی صحیح و منطبق بر تکنیک‌های مدرن جلوه‌گر شود. در سبک مدرن از نورپردازی به شیوه مدرن برای نورپردازی نمای ساختمان استفاده می‌شود. نورپردازی بر روی نما با رقص نور و یا ایجاد بارقه‌های باریک و ملایمی از نور سفید یا رنگی ایجاد می‌شود.

  • در این طراحی نیز انحنای خط بیرونی نما ظاهری جذاب به ساختمان بخشیده است.
  • در موقعیت‌هایی، بنا به تصمیم مدیر شرکت، بخشی از فضا نیازمند تغییر کاربری هست.
  • درست است که پیش بردن یک پروژه به تنهایی می‌تواند راه خوبی برای ذخیره‌ی پول باشد، اما بهتر است بعضی چیزها را به متخصصین محول کرد.
  • تمامی حقوق برای شرکت نیکو شمیم سپاهان (املاک داران) محفوظ است.
از دلایل اهمیت ورودی ساختمان این است، افرادی که می خواهند با شما همکاری داشته باشند پیش از ورود به شرکت شما بایستی از درب ساختمان عبور کنند. شک نداشته باشید که آن ها پیش از هر چیز به کیفیت نمای ساختمان و تمیز بودن آن دقت خواهند داشت. اگر شرکت شما در یک ساختمان قدیمی با سنگ های شکسته و آجرهای شوره زده قرار گرفته باشد مطمئنا تاثیر اولیه ی بدی در ذهن مخاطب به جای خواهد گذاشت. آشپزخانه یک واحد اداری کوچک باید حداقل به اندازه یک یخچال فضای اضافه داشته باشد که کارمندان بتوانند از آن برای نگهداری مواد غذایی خود استفاده کنند. بنابراین در کنار کابینت هایی که در این فضا نصب می شوند باید به فکر فضایی برای یک یخچال استاندارد نیز بود.

http://e-games.irساختمان های اکوتک برای دستیابی به محیطی سازگار و پایدار به منظور هماهنگ سازی اکولوژی و تکنولوژی پا به عرصه ی ظهور گذاشته اند. طراحی دقیق معماری، انتخاب مصالح مناسب، استفاده از سیستم های پیشرفته ی الکترونیکی و فناوری های نوین در ساخت وساز از ویژگی های چنین ساختمان هایی است. بنابراین برای دستیابی به اهداف معماری پایدار می بایست از آنها بهره برد. انتخاب روشی سازگار با ذینفعان و مصالح و تکنولوژی قابل بازیافت اهمیت زیادی دارد. قابلیت ماندگاری و نحوه به کارگیری مصالح باید به گونه ای باشد که چنانچه در ساختمانی از آنها استفاده شد. پس از تخریب ساختمان، مصالح قابلیت به کارگیری مجدد در بنایی دیگر را داشته باشد و به عنوان زباله ساختمانی باقی نمانند.

نکاتی که برای طراحی نمای ساختمان اداری باید بدانید

پنجره ى قدى در جنوب ساختمان در طول روز نور را به تمامى نقاط فضا مى پراكند. اين نور براى استفاده كنندگان از فضا بسيار مطلوب است و افراد به واسطه ى اين نور به محض ورود به فضا با انرژى شروع به كار مى كنند. پرده هاى نيمه شفاف براى جلوگيرى از ورود نور مستقيم به فضاها است. نور کنترل شده پس از وارد شدن به فضا در برخورد با ستون های با مقطع منحنی محو می شود. نور کنترل شده و سایه های نرم و بدون شکست باعث ایجاد فضایی به هم پیوسته می شوند.

متریال مناسب برای نمای ساختمان اداری

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان