طراحی ساختمان اداری و تجاری فرمانیه توسط آقای علی دوست و همکاران | dr-architecture

فناوری اطلاعات و ارتباطات باعث تغییر شیوه انجام امور کاری و فرایندهای ساختمانی نسبت به گذشته شده است. صفحات عمودی جداکننده ، امکان ایجاد میزهای باریک را به وجود می آورد. فناوری بی سیم باعث تشویق مبلمان متحرک و طرح های راحت تر می شود. یک ساختمان اداری مخصوص طراحی نرم افزار که از یک سو خود را مرتبط با دانشگاه شریف نماید و از سوی دیگر بتواند یک ساختمان فناور محور را نمایندگی کند و در صورت الگو شدن، بتواند نیازهای آینده منطقه ای خود را پاسخ دهد. یک نمای خوب به گونه ای طراحی می شود که کاربری ساختمان را در خود نشان دهد، اگر ساختمان اداری است باید از دور قابل تشخیص باشد. عواملی مثل حجم بازسازی، میزان مصالح، نوع مصالح، مساحت ساختمان اداری و محله‌ای که ساختمان در اون قرار گرفته، در تعیین قیمت بازسازی موثر هستن.

سه نکته کلیدی در بازسازی اداری و دفتر کار

پیشنهاد ما به شما طراحان خبره و کاریلد نمادیزاین هستد که به طراحتی از پس تمامی نماهای ساختمانی برمی‌آیند. قطعا شما هم در اطراف خودتان ساختمان‌های زیادی دیده‌اید که طبقات اولیه آن‌ها کاربری تجاری و واحدهای طبقات بالایی آن کاربری اداری دارند. در غیر اینصورت یک ساختمان اداری یک طبقه کار شما را راه می‌اندازد. اما باید بدانید که مالک آن ساختمان اداری به زودی باید مبلغ زیادی را بابت جریمه به شهرداری بپردازد. ما همچنین آدرس ایمیل شما را دریافت می کنیم تا به طور خودکار در وب سایت خود یک حساب کاربری برای شما ایجاد کنیم.

  • برای جداکردن بخش فروشگاهی در پایین از بخش اداری در بالا از دیوار حائل، یا سطح بتنی استفاده شده است.
  • اتاق های مدیریتی می توانند فضای استراحت یا سرویس های جدا نیز داشته باشند.
  • برای کنترل گرمایش و سرمایش ساختمان، از نمای دو پوسته و مصالح بتن با جرم حرارتی بالا استفاده شده است.
  • رعایت ضوابط و اصول طراحی مانند متراژ در طراحی این نوع فضا از اهیمت بالایی برخوردار است.
ویترویوس معمار و نظریه پرداز سده های میانه استحکام، زیبایی و فایده را ویژگی های یک معماری خوب می دانست. ساختمانی با این خصوصیات می تواند پاسخگوی نیازهای روانی، کاربردی و اقتصادی جامعه باشد. تهران دیزاین سنتر مجموعه‌ای است در زمینه طراحی داخلی، معماری و نوآوری. در تفکر ما، انسان اهمیت فراوانی دارد و معتقدیم طراحی باید برای انسان انجام شود. اگر خودتان یک واحد فلت را پارتیشن بندی می کنید، باید به سایز فضاهایی که به واحدهای مختلف اختصاص می دهید توجه داشته باشید.

پرینت سه بعدی در معماری ؛ روایتی از کارگاه ساختمانی رنزو پیانو

توصیه می‌کنیم مطلب 6 روش برای طراحی یک ورودی جذاب برای خانه را مطالعه نمایید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله انواع سنگ نما ساختمان و ویژگی های آن را مطالعه فرمایید. پیشنهاد می‌کنیم مقاله معرفی انواع متریال در نمای ترکیبی را مطالعه فرمایید. معماری ماکت تاریخ است و بیانگر احوال انسان هایی که در آن زیست می کنند. امروزه معماری جهان در مسیر معمارانه خویش گام بر می دارد و در پی فردایی بهتر می تازد. گروه معماری راژه با درک این پیشتازی معماری و نقش بی بدیل هویتی اش گام در راهی نهاده که فردایی بس روشن در انتظار آن است .

فلز ظاهری مجله خبری معماری به نما می‌بخشد و نمادی از پایداری و استحکام است. البته استفاده از بتن نما و دیوار پیش ساخته بتنی در کنار عناصر و المان‌های فلزی در بسیاری از موارد طراحی شده نمای اداری قابل مشاهده است. ساختمان به عنوان یک عنصر واحد شهر تأثیری اجتناب ناپذیر بر محیط شهری آن دارد. در طول فرآیند طراحی، در نظر گرفتن این اثر متقابل برای ایجاد یک رابطه برد-برد بین ساختمان و شهر بسیار مهم است.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان