طراحی نمای ساختمان اداری چگونه است؟ دفتر طراحی معماری آریاز | dr-architecture

رویکرد ما به هر یک از پروژه هایمان به نوعی با این معیار مطابقت داشته است. در پروژه کهن سرام، ماموریت ما ایجاد حداقل مزاحمت رسمی برای شهر بود. در اینجا، عناصر رسمی در هر دو بخش کلی و مجزا مورد استفاده قرار گرفتند. دومین ساختمان دارای رتبه برتر BREEAM در جهان، در لندن واقع می باشد و انزژی آن از طریق سوخت زیستی و محلی که از روغن نباتی تصفیه شده تهیه می شود بدست می آید.

http://e-games.ir

در پاره ای از موارد مجله خبری معماریفرمایان توان پرداخت هزینه های بالا برای طراحی نما را ندارد و یا تمایلی به این موضوع ندارند. بنابراین بسیار مهم است که در نمای ساختمان اداری از متریالی استفاده شود که قابل شستشو بوده و دوام و ماندگاری بالایی داشته باشد. این متریال ها در برابر تابش نور آفتاب تغییر رنگ نمیدهند و در برابر ضربه و شکستگی نیز مقاوم می باشند. یکی از مهمترین نکات در مورد طراحی نمای ساختمان اداری این است که این نما قابلیت شستشو داشته باشد.

  • علاوه بر کتابها، مجلات، مقالات و لوح های فشرده و … در کتابخانه وجود دارند و گاهی این بخش نیز به اینترنت دسترسی دارد.
  • این ساختمان اداری درجه یک با متر مربع مساحت زیربنا، با استفاده از فن آوری هوشمند و با کسب بالاترین امتیاز BREEAM (امتیاز 98.36٪) که تاکنون دریافت شده است، موفق شده نقطه عطفی در جهان ساختمان های پایدار به دست آورد.
  • تحقیقات ناکافی منجر به شکست پروژه‌ی بازسازی فضای اداری می‌شود.
  • مطلبمون راجع به بازسازی ساختمان اداری رو در همین جا به پایان می‌رسونیم.

جمع آوری نظرات و ایده‌های کارمندان هم می‌تونه در تاثیرگذاری بیشتر بازسازی کمک کنه. تمامی حقوق مادی و معنوی این وبلاگ متعلق به عمران مدرن می باشد. تمامی حقوق برای شرکت نیکو شمیم سپاهان (املاک داران) محفوظ است. زمانی که هدف خود را مشخص کردید، لیست کاملی از خواسته ها و تغییرات مد نظرتان تهیه کنید و یک تصویر از طرح مورد نظرتان بکشید. شما می‌توانید از مشاوره جامع کارشناسان و مهندسین نما‌ دیزاین در قالب مکالمه تلفنی و بازدید‌های حضوری استفاده کنید. فراموش نکنید که بازسازی نما نیز از تخصص‌های اصلی نمادیزاین است.

اقتصاد پایداری و طراحی پایدار ساختمان اداری

بعد از مشاوره جهت بازسازی واحد های اداری شما پیش فاکتور خدمتتون ارسال خواهد شد. قطعا سازه های فرسوده و قدیمی امنیت پایینی دارند، در نتیجه با بازسازی ساختمان ها می توان امنیت سازه را بالا برد. توجه داشته باشید که بازسازی برخی از سازه ها مخصوصا سازه های قدیمی می تواند سخت پیش رود و در صورتی که توسط فرد حرفه ای انجام نشود، هم هزینه شما از بین می رود و هم سازه نیمه کار باقی می ماند. قطعا با کمک گرفتن از افراد حرفه ای ضرری نمی بینید و حتی نتیجه کار بهتر خواهد بود. شاید شما یک ساختمان کوچک اداری داشته باشید و تصور کنید که به دلیل متراژ کم ساختمان‌تان دیگر نیازی ندارید که برای طراحی و احرای ساختمان هزینه کنید.

اختصاص دادن یک فضا برای استراحت و غذا خوردن آن ها می تواند تا حد زیادی راندمان کاریشان را نیز بالاتر ببرد. این فضا باید طوری انتخاب شود که کارمندان را برای لحظاتی از محیط کاریشان دور کند تا بتوانند ذهنشان را آزاد و ریلکس کنند. انتخاب میز و صندلی های راحت و متفاوت از آنچه در طول روز با آن کار می کنند از جمله نکات مهم در طراحی داخلی است که در صورت مبله کردن فضای داخلی ساختمان اداری باید به آن توجه شود. یکی از جذاب ترین طراحی ساختمان های اداری ” شرکت دارویی سیناژن ” می باشد که توسط “گروه معماران مدام” طراحی و اجرا شده است و تمام جذابیت های یک فضای اداری را یک جا فراهم کرده است. همچنین این ساختمان چندی پیش رتبه دوم را در بخش طراحی گروه ساختمان های عمومی در دوازدهمین دوره جایزه معمار از آن خود کرده است، با چیدانه در بررسی این ساختمان اداری همراه باشید.

نمونه طرح نمای ساختمان اداری

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان