فصلنامه معماری و ساختمان ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد | dr-architecture

آن ها دریافتند که ساکنان این منطقه، اغلب بالکن های یکنواخت بلوک های جدید را با پانل های رنگارنگ شیشه یا سنگ تراشی پوشش می دهند و مکان های شخصی سازی شده ای را برای آویزان کردن لباس و نگهداری وسایل ایجاد می کنند. آن ها احساس می کنند که این مسئله باید از ابتدا در طراحی ها در نظر گرفته می شده است. اما معماران ایرانی این پروژه معتقدند نوع ملکی که برای این منطقه طراحی شده است نامناسب است.

  • فرم یکی از مقوله‌های اساسی در معماری است که به جنبه‌های صوری اشاره دارد.
  • این برج به چندین جاذبه لندن، از جمله بازار بورو، کلیسای جامع ساوتوارک، و موزه کلینک نزدیک است.معمار اصلی شارد لندن رنزو پیانو بود.
  • ما به واکنش‌های شما گوش می‌دهیم و مشاهده می‌کنیم، سپس ایده‌ها را با توجه به بازخورد شما اصلاح می‌کنیم تا زمانی که به یک طراحی توافق شده برسیم.
  • طراحی نمای یک برج یا یک خانه که به سبک کلاسیک تزئین شده است، همیشه مد خواهد بود.
  • سبک معماری رمانسک یا رومی وار یکی از سبک های قرون وسطی مربوط به دهه یازدهم و دوازدهم می باشد که مرکز آن ایتالیا بود.

در این سبک عملکرد تابع تغییر شکل می شود برعکس مدرنیسم که فرم تابع عملکرد است. معماران با استفاده از این سبک ساختمان ها را به گونه ای طراحی می کنند که انگار ساختمان در حال ذوب شدن می باشد. در طراحی موج دار ساختمان ها با سبک ساختار شکن محدودیت خاصی وجود ندارد. دیوارهایی که شیب دارند، سطوح کج و سایر المان های کج وشیب دار همگی از اجزای این سبک معماری به شمار می روند.

رنگ در معماری[ویرایش]

این چوب ها در پنجره ها و بالکن ها ادامه یافته و سایه و حریم خصوصی پخش نور و تهویه داخل آن را برای افراد فراهم می کند. طبق گفته معماران محلی، ایران “در آستانه دوره جدیدی معماری ” قرار دارد، زیرا تغییر در جمهوری اسلامی پس از برداشته شدن تحریم های اقتصادی فلج کننده صورت می گیرد. اکثر فضاهای نشیمن، در طبقه همکف قرار دارند، یک سالن در یک بخش و فضای ناهارخوری در طرف دیگر قرارگرفته اند. دیوارهای شیشه ای اجازه می دهد تا هردوی این فضاها به تراس بازشوند. هر پنج طبقه فوقانی توسط نمای چوبی پوشانده شده که این نما در پنجره ها نیز امتداد دارد و به آسانی از ورود آفتاب ظهر به داخل بنا جلوگیری می کند.

معماری رنسانس ( کلاسیک در ظاهری نو )

نام این مجله خبری معماری با گذراندن فیلتر های مختلفی مانند نه شرقی بودن و نه غربی بودن… فعالیت این سایت در زمینه مسابقات معماری و شهرسازی و همچنین پیگیری مسابقات برگزار شده است. وجود خلاقیت و نوآوری در هر زمینه ای موجب پیشرفت و ماندگاری می گردد. وجه تمایز تیم طراحی MMG OFFICE بواسطه همین طرحها و ارائه های خلاقانه می باشد. مورد دیگری که در طراحی ساختمان تاثیر دارد فرهنگ بومی آن منطقه می باشد. به عنوان مثال در برخی از مناطق چین، ساخت و ساز فقط با رعایت قوانین فنگ شویی امکانپذیر است.

هنگام مشخص کردن محل آسانسور و پله در طرح باید به فاکتورهای خیلی مهمی از قبیل پهنا و شکل زمین، تعداد پارکینگ، تعداد واحدهای هر طبقه، زیرزمین و… توجه کرد. تفاوت نمای کلاسیک و نمای مدرن کم و جزئی نیست و بسیار قابل بررسی… مجموعه خط و خاک از سال 1389 فعالیت خود را در زمینه طراحی و اجرای پروژه های ساختمانی در شهر مشهد آغاز کرد و هم اکنون با ارائه دقیق ترین نقشه های ساختمانی همراه با ضمانت اجرایی در خارج از شهر مشهد نیز فعالیت میکند. طراحی کابینت آشپزخانه بعنوان قلب خانه و یک عنصر مهم در طراحی معماری و طراحی داخلی منازل مسکونی به حساب می آید. آشپزخانه، در درجه اول و مهمتر از همه باید به عنوان فضایی برای آشپزی کار کند.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان