قیمت مانیتور صنعتی ویدئو وال 55 اینچ ال جی 55LV35A آی تی بازار | asilight

شرکت پارسی الکترونیک از سال ۱۳۸۵ با جمعی از نخبگان دانشگاه صنعتی شریف پا به عرصه تولید در زمینه تلویزیون های شهری و ویدیو وال نمود. و این افتخار را داشته ایم در تمام طول این سالیان با تولیدات انبوه و سرشکن کردن هزینه های تولید گامی مثبت و موثر برای مصرف کنندگان برداشته ایم. محصولاتی با گارانتی بیست و چهار ماهه واقعی و ده سال خدمات پس از فروش. و این افتخار را داشته ایم که در این عرصه اجرای سرشناس ترین پروژه های دولتی و بخش خصوصی را به عهده داشته ایم.

برخی از این نرم افزارها علاوه بر امکانات گفته شده دارای قابلیتهای پیشرفتهتری برای کنترل بهتر نمایش در سیستم ویدیو وال نیز ویدئو وال هستند. یکی از اصلی‌ترین تفاوت‌های ویدئو وال با تابلو روان در برد کنترل یا همان مادر برد آن‌هاست. مادر برد بکار رفته در ویدئو وال‌ها و تلویزیون‌های شهری از فناوری پیشرفته‌تری بهره برده‌اند و به همین دلیل کیفیت بالاتری دارند. بردهایی که در ساخت تلویزیون شهری بکار می‌رود معمولا توسط کمپانی‌های معروف دنیا با تکنولوژی روز تولید می‌شود. در کنار تفاوت در مادر برد، در نوع هاب هم این دو محصول با یکدیگر تفاوت دارند.

  • ویدئو وال همانطور که از نامش پیداست نوعی صفحه‌نمایش صنعتی است که به‌خاطر بی لبه بودن و ضخامت بسیار کمی که دارد، می‌توان تعداد زیادی از آن‌ها را همانند کاشی در کنار هم چید و یک نمایشگر دیجیتالی بزرگ ایجاد کرد.
  • این ویژگی باعث میشود تا کاربرانی که فضای محدودی را در اختیار دارند، استقبال بیشتری از این محصول داشته باشند.
  • نمایشگرهای ویدئو وال با توجه به ساختار صنعتی پنل ها، امکان استفاده و کارکرد طولانی مدت و بصورت ۲۴ ساعت روز و ۷ روز هفته (۷/۲۴) را دارا می باشند.
  • پیچ پیکسل یا دات پیچ از این نظر حائز اهمیت است که کیفیت و وضوح تصویر نمایش داده شده به طور مستقیم با آن مرتبط است.
  • ویدئو وال پلانار PLANAR Leyard DirectLight X DLX-0.7 با کنترلر Leyard Video Controller خارج از برد ..

این نوع نمایشگرها قابلیت استفاده بصورت ۲۴ ساعته را دارا میباشند، ولی به دلیل عمر نسبتا پایین لامپهای تصویر پروژکتور، هزینه نگهداری بالایی جهت تعویض لامپ های تصویر دارند. نقطه عطف این نمایشگرها قاب یا بزل بسیار نازک در حد صفر میلیمتر است، که بیشتر برای مکان هایی که خطوط بزل محدود کنند است مورد استفاده قرار میگیرند. از معایت دیگر این محصولات میتوان به آلودگی صوتی و حرارتی بسیار بالا اشاره نمود. امروزه کلیه مراکز اداری، تفریحی و اقتصادی (دولتی و خصوصی) برای ارائه خدمات بهتر و جلب رضایت مشتری در رقابتی روز افزون با یکدیگر می باشند.

ویدئو وال بنکیو مدل PL490

کنترلر ها مدل های مختلفی دارند که با توجه به نوع ماژول و رزولیشن کار انتخاب می شوند. مطالب زیر مختصری از آشنایی با انواع ویدیو وال ها است که در خرید و انتخاب می تواند شما را یاری کند. البته انتخاب یک ویدیو وال در بین این تعداد تنوع زیاد که هر یک دارای یک سری برنامه‌های خاصی می‌باشد، قطعاً مسئله را سخت‌تر می‌کند. درواقع منشأ این انتخاب‌های ویدیو وال باید با توجه به راهکارهایی که در سازمان‌ها و مجتمع‌های خاص ارائه می‌دهد، مورد توجه قرار گیرد. ویدئو وال‌ها با توجه به نوع استفاده و کارکرد آن‌ها تولید و در کشور ایران مورد استفاده قرار می‌گیرند.

مانیتور صنعتی سامسونگ PM55H-55inch

قیمت مانیتور صنعتی ویدئو وال 55 اینچ ال جی 55LV35A آی تی بازار | asilight خدمات ۷/۲۴ در حداقل زمان ممکن و همچنین نصب و راه اندازی تمامی محصولات بصورت رایگان در تهران ازجمله خدمات ویژه ایمن موج می‌باشد. سایت آی تی بازار هیچگونه مبلغی را به عنوان کمیسیون فروش از فروشگاه های معرفی شده دریافت نمی کند و تمامی خدمات آی تی بازار برای خریداران رایگان است. برای درک بهتر رزولوشن تصویر میتوایند مقاله رزولوشن تصویر را مطالعه کنید.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان