قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو

برای بازوبست کردنِ درب لولاییِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی می‌توان از قفل زیمنسی استفاده کرد. بدنه‌ی دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی در رنگ های متنوع به صورت رنگ کوره‌ای قابل پوشش است. برای فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی از دو نوع فریمِ ۳ و ۵ سانتی استفاده می‌شود. دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی را به صورت پیچ از رو و پیچ مخفی نصب می نمایند. عملیات اتصال این دریچه طوری انجام می‌گیرد که زایده خاصی بر روی درب دریچه بازدید فن کویل محسوس نباشد.

  • ابعاد چهار چوبه درب دریچه داکت اسپلیت بر اساس بر اساس ابعاد داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت استخراج می شود.البته با توجه به لولایی بودنِ درب دریچه داکت اسپلیت باید ضخامت لولا از ابعاد داخلیِ فریم کم شود تا درب دریچه داکت اسپلیت در زمان بازوبست به لبه های داخلی فریم گیر نکند.
  • اگر هم که قرار باشد دریچه داکت اسپلیت بصورت پیچ از تو یا پیچ مخفی تعبیه گردد باید این جای پیچ ها در ساختار داخلیِ فریم دریچه داکت اسپلیت ایجاد شوند.لازم به ذکر است این جای پیچ ها باید در مرحله ساخت فریم دریچه داکت اسپلیت و قبل از عملیات رنگ بر روی ساختار فریم دریچه داکت اسپلیت حک شود تا هیچگونه خط و خش یا آسیبی پس از رنگ به هیچ نقطه ی دریچه داکت اسپلیت وارد نیاید.
  • ساختار درونی دریچه شیارهایی در اندازه‌های ۹ و ۱۸ سانتی‌متری دارد و به صورت موازی و متوازن در کنار هم قرار دارند.
  • هنگامی که محفظه دستگاه داکت اسپلیت به هوای زیادی نیاز داشته باشد، از این مدل دریچه استفاده میشود.سوراخ های مشبک بر روی این دریچه، امکان تردد هوای بیشتری را فراهم میکند.درب این دریچه به وسیله لولا به فریم متصل میشود.
دریچه بازدید داکت اسپلیت در بخش پایانی سیستم داکت اسپلیت بوده و به عنوان پوشش خارجی وظیفه حفاظت در برابر برخورد اشیاء خارجی را نیز بر عهده دارد. در صورت علاقه‌مندی به آشنایی با دریچه داکت اسپلیت تا انتهای این مقاله همراه با سایت مجموعه تهویه سان باشید. با توجه به نیاز به کاربرد محصولاتی از جنس پلیمری در محیط های مختلف برای جلوگیری از امکان اکسیدشدن فلزات و یا طبله کردن چوب در برابر رطوبت موجود در محیط، کاربرد متریالی همچون پی وی سی از اهمیت شایانی برخوردار است.در واقع دریچه بازدید داکت اسپلیت پی وی سی در محیط های مرطوب و شرجی مورد استقبال کارفرمایان و مهندسین قرار گرفته است.مدل های مختلفی نیز برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت بنا به نیاز دستگاه توصیه می گردد که در ابعاد مختلف قابل تولید و عرضه می باشد. به طور کلی به نوعی کولر گازی که جهت مصارف مسکونی، تجاری و اداری مورد استفاده قرار می‌گیرد، داکت اسپلیت یا اسپلیت کانالی گفته می‌شود.

جهت ارتباط با واحد فروش با شماره تلفن … یا از طریق برنامه واتس‌آپ ارتباط برقرار نمایید. شرکت اطلس خار آماده ارائه خدمات در زمینه واردات و پخش انواع خارفنری( ) ,رینگی,خار نگهدارنده (ناخنی),خار سه گوش , خار چهارپهلو ,پین … بازیهای تور و طناب با گستردگی و تنوع برای همه سنین از کودک ، خردسال تا بزرگسال این امکان را به وجود می آورد که نیاز های حرکتی و هیجانی این افراد بر … سلام شرکت محک سیلیس ازندریان تولید کننده انواع مختلف مواد معدنی.آماده تامین وتولید هرنوع سفارش مشتریان عزیزباهرنوع خلوص وکیفیت میباشد … ضربه گیر لاستیکی ستون – ضربه گیر ستون – ضربه گیر ستون پارکینگ – قیمت محافظ ستون پارکینگ – محافظ ستون – محافظ ستون و ضربه گیر – استاپر پارکینگ – کار … محافظ ستون پارکینگ ها از جنس تمام لاستیک بوده که دارای مقاومت خمشی بالا،مقاوم در مقابل نوسانات دما (گرما و سرما )بوده که وظیفه اصلی آن حفاظت از بدنه …

قیمتهای انواع دریچه

کانال سازی اصلان خانی ✅ سازنده انواع کانال های تهویه ✅ تولید کننده انواع لوله های… دریچه تنظیم هوا ✅عامل فروش ورق گالوانیزه امیر کبیر کاشان « بازدید، مشاوره، کارشناسی رایگان» برای کسب اطلاعات بیشتر لطفأ از وب سایت ما بازدید فرمائید. دریچه های بازدید در انواع چفتی یا کابینتی، مدل بندانگشتی و با قفل زیمنسی و از جنس های آلومینیوم با زنگ کوره ای تولید می شود.

کانال کشی پلی اورتان

دریچه‌های ایرفویلی یا لنزی یک طرفه و دو طرفه، دریچه‌های خطی صفر، پانزده و سی درجه و دریچه‌های خطی اسلوت جز دریچه‌های دیواری به شمار می‌روند. بزرگترین تولید‌کننده ، عمده‌فروش و صادر‌کننده محصولات / خدمات سرمایشی و تهویه‌مطبوع ، با بهترین قیمت و کیفیت در ایران ، دارای بیش از 20 سال سابقه در این زمینه اماده خدمتگزاری به شما عزیزان می‌ باشد. کانال فلکسیبل مکنده جنس پی وی سی نرم تقویت شده قابل استفاده در صنایع بهداشتی و تخلیه یا هوارسانی به اتاق های تمیز می باشد. لوله خرطومی آی اف دی با ساختار یکپارچه و متوازن در طول یک شاخه در سیستم های تهویه در ساختمانهای اداری به وفور استفاده می گردد.

در نتیجه در مکان هایی مورد استفاده قرار می گیرد که از دیوارها فاصله لازم را دارد و از هر طرف هوای محیط را جذب خواهد کرد. دریچه بازدید داکت اسپلیت قابلیت ساخت با انواع ورق آلومینیوم، گالوانیزه و چوبی را دارد. در مواردی که از ورق گالوانیزه برای ساخت دریچه بازید فن کویل استفاده شود از رنگ کوره‌ای برای پوشش تمام سطوح دریچه بازدید داکت اسپلیت بهره گرفته می‌شود. اما اگر دریچه بازدید داکت اسپلیت از جنس چوبی یا ام دی اف باشد از پوشش پلی اورتان بهره می‌جوییم. این دریچه بازدید فن کویل هوای مورد نیاز برای مکش دستگاه فن کویل را از طریق شیارهای خطیِ کله قندی تامین می نماید.در واقع این دریچه بازدید فن کویل هم نقش درب را برای بازدید فن کویل و هم نقش هوارسان را برای دستگاه فن کویل ایفا می کند.برای ساخت این دریچه بازدید فن کویل احتیاج به فریم و یک درب می باشد.با توجه به جداشوندگیِ مدلِ دربِ این دریچه بازدید فن کویل،نوع فریم باید طوری انتخاب گردد که در حاشیه ی داخلیِ خود یک نشیمن گاه ایجاد نماید.

قیمت‌ها معمولا براساس مقدار مساحت سطح مقطع دریچه (هر اینچ مربع از مساحت) تعیین می‌گردد. بطور مثال، قیمت دریچه رفت ایرفویلی دو طرفه با ابعاد 20 در 8 اینچ حدودا برابر با 140،000 تومان می‌باشد. همچنین، هزینه نصب دریچه بازدید در ابعاد معمولی حدودا بین 50،000 تا 100،000 تومان می‌باشد. فریم این دریچه طراحی و برش داده شده و بعد از آن باید قطعات بهم مونتاژ و متصل شوند. تا اینجا با وظیفه، مزایا و انواع دریچه داکت اسپلیت آشنا شدید؛ اکنون در صورتی که قصد خرید داکت اسپلیت دارد و می‌ خواهید قبل از آن با یک کارشناس مشورت کنید، با با شرکت سهند هواساز تماس بگیرید تا تصمیم درستی در این باره بگیرید. قطعا تا به حال دریچه کولر های آبی را دیده اید؛ و می‌ دانید درست در مقابل خروجی کانال نصب می‌ شود؛ این دریچه ها هم دقیقا رو به روی کانال داکت اسپلیت نصب می‌ گردد؛ اما هدف از نصب آن کمی فرق دارد.

قیمت و انواع دریچه بازدید داکت اسپلیت تهویه نظری 09128722799 مجله خودرو بی درایو

نکته قابل توجه در مورد دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا این است که درب دریچه بازدید به جای اینکه به سمت بالا و داخل سقف کاذب باز گردد، به طور کامل به سمت پایین هدایت شده و از فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت جدا می‌شود، که البته این یکی از مزیت های منحصر به فرد این دریچه بازدید داکت اسپلیت به حساب می‌آید.همچنین در سوی دیگر درب دریچه بازدید داکت اسپلیت مشابه لولا از قفل زیمنس برای بستن و بازی کردن درب آن استفاده شده که این قفل ها نگهداری درد برروی فریم را تضمین می‌نماید. این دریچه بازدید داکت اسپلیت ساده آهنی ماهیتاً از ورق روغنی با پوشش رنگ کوره‌ای ساخته گردیده است، برای ساخت این دریچه بازدید داکت اسپلیت ابتدا باید فریم دریچه بازدید داکت اسپلیت را طراحی کرد و ساخت. با توجه به ورقی بودنِ ساختارِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت به راحتی می‌توان عرضِ فریمِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت را به صورت متغیر در سایزهای گوناگون طراحی و تولید کرد.البته سایز اصلیِ فریمِ این دریچه بازدید داکت اسپلیت دقیقا به ابعاد کلافِ زیرِکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت بر می‌گردد. یعنی ابعادِ قسمت فرورونده‌ی فریمِ دریچه بازدید داکت اسپلیت به میزانِ نیم سانت از هرطرف باید در قیاس با ابعاد خودِ کلاف زیرکار کوچکتر طراحی گردد تا پس از ساختِ دریچه بازدید داکت اسپلیت ،نصابِ دریچه بازدید داکت اسپلیت در زمان اجرا و نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت به سهولت بتواند مراحل نصب دریچه بازدید داکت اسپلیت را به انجام و پایان برساند. این دریچه بازدید داکت اسپلیت با شبکه های لانه زنبوری که بر روی دربِ خود دارد سیستم هوای تازه را به وفور در اختیار دستگاه قرار می‌دهد.برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز مراحلِ ساخت به صورت دو فرایند نسبت به ساخت فریم و درب، طی می‌گردد. در واقع در اولین گام برای ساخت دریچه بازدید داکت اسپلیت سایزینگِ کلاف یا قابِ زیرکارِ دریچه بازدید داکت اسپلیت است.

دریچه خطی که روی بدنه اصلی این مدل نصب می‌شود دارای منافذ موازی و ابعاد متناسب با بدنه دریچه داکت اسپلیت است. به همین دلیل این امکان را می‌دهد که هوای کافی جهت پشتیبانی هوای برگشته دستگاه به طور مستقیم توسط این دریچه داکت اسپلیت از محیط تامین شود. با تعبیه ی قفل های زیمنسی در سوراخ های مربوطه همزمان باید جای پیچ های نصبِ دریچه داکت اسپلیت بر روی بدنه فریم دریچه داکت اسپلیت انجام گیرد. مدلِ بعدیِ دریچه بازدید داکت اسپلیت مدل خطی است.این دریچه بازدید داکت اسپلیت ترکیبی از دریچه بازدید ساده با دریچه خطی زاویه دار است. ترکیب این دو دریچه در ساختار دریچه بازدید داکت اسپلیت نیز باعث افزایش قیمت آن نسبت به مدل های قبلی می‌شود.در مدل دریچه بازدید داکت اسپلیت مشبک نیز همین موضوع صادق است و زمان کاربری برای ساخت آن بیشتر از موارد قبلی است و همین امر موجب افزایش قیمت این نوع دریچه بازدید داکت اسپلیت نسبت به موارد قبلی می‌باشد.

ورقِ قسمت داخلیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی عمدتاً دارای ضخامتِ یک میلیمتر است اما درصورت بالا بودنِ سایز و ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت این ضخامت می تواند بیشتر شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی کله قندیِ لولایی بوسیله قفل زیمنسی باز و بسته می گردد. ورقِ قسمت داخلیِ درب دریچه بازدید داکت اسپلیت خطی عمدتاً دارای ضخامتِ یک میلیمتر می باشد اما درصورت بالا بودنِ سایز و ابعاد دریچه بازدید داکت اسپلیت این ضخامت می تواند بیشتر شود. درب دریچه بازدید داکت اسپلیت با گریل را می توان هم به صورت لولایی و هم به صورت وزنه ای تعبیه نمود، البته اگر فاصله ی زیر دستگاه داکت اسپلیت با افقِ سقفی که قرار است دریچه بازدید داکت اسپلیت در ان نصب گردد کم باشد امکانِ استفاده از دریچه وزنه ای وجود ندارد و الزاما باید از درب لولایی استفاده کرد که بازشوی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به بیرون باشد و هیچ محدودیتی برای باز کردن درب دریچه بازدید داکت اسپلیت وجود نداشته باشد. عرص گریل و تعداد گریل های روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت به قدرت مکشِ دستگاه داکت اسپلیت مربوط است، یعنی هرچه قدرت مکش دستگاه بالا باشد تعداد گریل های ایجاد شده در بدنه درب دریچه بازدید بیشتر می شود، گاهی اوقات این گریلها در یک ردیف و بعضی اوقات در دو ردیفِ موازی روی درب دریچه بازدید داکت اسپلیت ایجاد می شود که هوای لازم برای مکش دستگاه به وفور و میزان مورد نیاز در دسترس دستگاه قرار گیرد.

دریچه بازدید داکت اسپیلت آلومینیومی با درب مشبک لولایی:

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان