قیمت و خرید قهوه لاته دکتر بیز وزن 450 گرم بیزکالا

قیمت و خرید قهوه لاته دکتر بیز وزن 450 گرم بیزکالا

اختلال برگشت اسید معده به مری و افزایش فشار معدوی که در بین مردم با نام عامیانه ترش‌کردن شناخته می‌شود، یکی از شایع‌ترین مشکلات گوارشی است که چیزی در حدود ۲۰ درصد از افراد جامعه ما آن رنج می‌برند. این بیماری ممکن است به خاطر علل متفاوتی مثل استرس، التهاب معده و یا و وجود مشکلاتی در دریافت پیام عصبی در حین گوارش، در افراد با سنین مختلف بروز کند. كافي است يك بسته از قهوه را داخل فنجان بريزيد كمي ابجوش يا شير به ان اضافه كنيد و مواد را بهم بزنيد و نوش جان كنيد .

به همین دلیل شرکت بازاریابان ایرانیان زمین برای اولین بار در خاورمیانه محصولاتی غنی‌شده با عصاره قارچ گانودرما را طراحی و تولید نموده است. لازم به ذکر است تولید اینگونه محصولات نیاز به تکنولوژی‌ها و دستگاه‌هایی منحصربه‌فرد دارد. مصرف قهوه گانودرما سطح انرژی را بالا می‌برد و به افزایش ایمنی بدن، رفع خستگی و تقویت حافظه کمک می‌کند. این قارچ جلوی فرآیند پیر شدن را می‌گیرد و گردش خون را بهبود می‌بخشد.

شیر گانودرما لاته فاقد لاکتوز بوده و کسانی که به لبنیات حساسیت دارند هم می توانند از آن استفاده نمایند . گانودرما لاته خواص جالب توجه بسیاری دارد؛ درمان رفلاکس معده ، زخم معده ، ورم روده و معده و لاغری از خواص لاته گانودرما هستند. حالا اگر باز هم برایتان سوال است که قهوه فوری لاته چه خاصیتی دارد یاقهوه فوری لاته برای چیستادامه این بخش را از دست ندهید.

خرما بار طبیعی دکتربیز

از آنجا که این قهوه با خامه غیر لبنی تهیه شده است، فاقد لاکتوز می‌باشد. بنابراین کربوهیدارت بسیار کمی دارد و یک نوشیدنی کاملاً رژیمی و کم کالری محسوب می‌شود. هر فنجان از نوشیدنی قهوه لاته گانودرما (در غلظت متوسط) چیزی در حدود ۱۰۰ کالری دارد. جالب است بدانيد مصرف قهوه لاته گانودرما قبل از دوران بارداری سبب افزايش شير خواهد شد . ترکیبات لاته گانودرماشامل قهوه عربیکا، شکر، خامه غیر لبنی و پودر گانودرما لوسیدوم می شود که پایه ثابت ترکیبات قهوه گانودرما است. مواد کلی تشکیل دهنده گانودرما لاته عبارت است از قارچ گانودرما فراوری شده , خامه غیر لبنی و قهوه عربیکا .

با توجه به روش مصرف افرادی که از خواص قهوه گانودرما بهره برده‌اند، بهترین زمان و تعداد مصرف، یک ساشه به صورت ناشتا و در اوایل صبح، یک ساشه هم در اواسط روز و نزدیک سایت آریو کالا به عصر می‌باشد. کافه لاته در لغت به معنای قهوه (کافه) و شیر (لاته) می‌باشد و برای تهیه آن قهوه اسپرسو را با شیر داغ یا جوشیده ترکیب کرده و روی آن را با کف شیر می‌پوشانند. کافه لاته را معمولا در فنجان یا لیوان شیشه‌ای بلند سرو می‌‌کنند.

  • شما نیز می توانید با مراجعه به لیست محصولات شرکت بیز در مورد محصولات و پکیج های گانودرما کافه لاته، از قیمت قهوه لاته گانودرما مطلع شده و با سایر محصولات دیگر شرکت ها مقایسه ای را داشته باشید.
  • قهوه تاریخچه ای چندصدساله داشته و اولین قهوه خانه در حدود 1645 در ایتالیا افتتاح شد.
  • اگر از مشکل اسیدی بودن معده خود رنج می‌برید بهتر است قهوه مصرف نکنید ولی اگر علاقه به قهوه شما را از این کار منع می‌کند ، قهوه را با کمی شیر میل کنید .
  • اگر روز خود را با خوردن يك فنجان قهوه لاته گانودرما شروع كنيد بدون شك روزی پر انرژی براي خود خواهيد ساخت .
با خرید قهوه لاته بیز همراه با پودر قارچ گانودرما می توانید سلامت و ایمنی بدن خود را تقویت کنید. یکی از مهمترین ویژگی‌های قهوه لاته ترکیبات منحصر به فرد انغ می باشد که موجب محبوبیت بیشتر این محصول شده است. به طوری که لازم است بدانید قهوه لاته گانودرما دکتر بیز از ترکیب اسپرسو و شیر بخار داده شده تهیه شده که نسبت قهوه به شیر در این نوشیدنی یک به سه می باشد. توجه داشته باشید قهوه لاته از دانه های قهوه عربیکا تهیه شده است که غنی ترین دانه قهوه در دنیا به حساب می ‌آید. همچنین در کنار این موارد قارچ گانودرما نیز در این محصول خوراکی استفاده شده که توانسته موجب دوچندان شدن فواید قهوه فوری لاته شود.

قهوه لاته دکتر بیز ورم بدن را کاهش می دهد و این گونه شما را به سمت لاغری سوق خواهد داد.قهوه فوری لاته دکتر بیز برای لاغریاز کافئین موجود در محتویاتش کمک می گیرد. حسن دیگر قهوه گانودرما برای لاغری این است که به شما انرژی لازم برای انجام فعالیت های ورزشی را می بخشد. گانودرما یک قارچ خاص است که آسیایی ها آن را با نام اکسیر جوانی می شناسند.

سایر فروشندگان این کالا

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان