مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری + شماره تلفن وکلا

راههای ارتباطی مختلفی برای ارتباط آنلاین با وکیل پایه یک دادگستری گروه وکلای آسایش گستران وجود دارد . در این کمیسیون پرونده های حقوقی با حضور وکیل خانوادهبرگزار می شود که خروجی این کمیسیون ها راهکار مناسب دفاعی برای پرونده مطروحه خواهد بود. وکیل پایه یک می تواند در همه پرونده های حقوقی و کیفری و خانواده بدون محدودیت وارد شود . بله ، کارآموز تحت نظارت وکیل سرپرست می تواند پرونده های حقوقی و کیفری دریافت و کسب درآمد نماید . طبق آیین نامه های مربوطه، هزینه وکالت به صورت توافقی بین وکیل و موکل تعیین می شود.

سایت های اینترنتی و سامانه‌های حقوقی مورد اعتماد نیز یکی از راه های انتخاب وکیل است که معمولا وکلای برجسته و با تجربه‌ای در سایت‌های معتبر مشغول فعالیت بوده و حوزه فعالیتی آنان نیز مشخص شده است. تحقیق و پرس و جو از افرادی که پرونده‌های مشابه پرونده شما داشته‌اند نیز می‌تواند در جستجوی وکیل پایه یک دادگستری تاثیر گذار باشد. افرادی که قصد انتخاب وکیل پایه یک دادگستری برای سپردن امور حقوقی خود به او را دارند، با استفاده از شاخصه‌هایی که در متن این مقاله ذکر شد می‌توانند اقدام به انتخاب وکیل نمایند. اما راهکارهای لازم برای جستجوی یک وکیل خوب برای قبول وکالت چیست؟ یکی از راه های مورد اعتماد برای انتخاب وکیل خوب انتخاب از راه پرس و جو است.

وکالت پرونده های حوادث کار

براساس ماده 8 لایحه استقلال کانون وکلا، وکیل پایه 2 کسی است که 5 سال سابقه خدمت قضایی داشته باشد و یا افسران بازنشسته نیروهای مسلح که حداقل 5 سال سابقه داشته باشند . پس می‌توان گفت در اغلب سامانه‌های حقوقی، یک مشاوره حقوقی لزوما یک وکیل پایه یک دادگستری نیست ولی تمامی وکلای پایه یک دادگستری را باید مشاور حقوقی محسوب کرد. مشاورانی که فاقد پروانه وکالت دادگستری هستند، معمولا از سوی بسیاری از سامانه‌های حقوقی برای ارائه مشاوره در موضوعات خاص یا تولید محتواهای حقوقی به کار گرفته می‌شوند و در صورتی که نیاز باشد وکیل دادگستری پرونده متقاضی را بررسی یا در صورت نیاز به عقد قرارداد وکالت باشد، هماهنگی لازم صورت خواهد گرفت. پس مشاوران حقوقی که پروانه وکالت ندارند، امکان حضور در محاکم دادگستری را به عنوان وکیل دادگستری نخواهند داشت.

وکیل طلاق

مشاوره با وکیل پایه یک دادگستری + شماره تلفن وکلا

وکلای طرفین نیز باید دارای شرایطی باشند که به موجب قانون راجع به وکالت در دادگاه ها برای آنان مقرر شده است. وكالتی است كه از طرف كانون وكلا در امور حقوقي، طبق قانون و با رعايت مقررات فصل دوم آيين‌نامه ‌ی قانون وكالت به وكلا ارجاع داده می ‌شود و همچنين تبصره‌ ی ماده‌ ی ۳۱ قانون وكالت در تعريف وكالت معاضدتی (انتخابی) تعريف مذكور را آورده است. مطابق ماده 24 این قانون ، کسانی که قدرت تأدیه هزینه های حق الوکاله را ندارند، می توانند از کانون وکلا تقاضای معاضدت و در نتیجه ی آن وکیل معاضدتی نمایند، مشروط به اینکه دعوا بر اساس و راجع به شخص تقاضاکننده باشد. در نهایت حدود اختیارات وکیل کارآموز وکالت محدود تر از وکیل پایه یک دادگستری است. حیطه وکالت و مشاور حقوقی دارای شباهت های زیادی هستند اما تفاوتی ‌که وکیل با مشاوره حقوقی دارد بسیار گسترده تر می‌باشد و نمی توانیم به سادگی بیان کنیم که وکالت با مشاور حقوقی در یک سطح هستند. مشورت کردن از مواردی است که افراد معمولا قبل از اقدام به هرگونه عمل حقوقی و قضایی و حل مشکلات حقوقی به آن بایستی توجه ویژه داشته باشند و سعی کنند تا با مشاوره ی حقوقی در خصوص مسئله خود آگاهی های لازم را بدست بیاورند.

املاک وداشتن وکیل پایه یک دادگستری با نفوذ

با حجم زیادی از پرونده های حقوقی در دادگاهها و افراد زیادی مواجه خواهیم شد . وکیل مهاجرتیقبل از مهاجرت بهتر است با وکیل مهاجرتی مشاوره داشته باشید تا بتوانید با آمادگی حقوقی مناسب قوانین آن کشور را تجزیه و تحلیل کنید و زندگی آینده خود را با قوانین کشور مقصد هماهنگ کنید . هرکشوری قوانین خاص خود را برای مهاجرت دارد که افراد می بایست به قوانین آن کشور احترام بگذارند .

یکی از راه های مورد اعتماد برای انتخاب وکیل خوب انتخاب از راه پرس و جو است. معمولا شهرت وکلا بی دلیل نخواهد بود و وکلایی که در پیروزی پرونده ها شهرت دارند حتما دارای مهارت و تجربه عالی هستند. برخی از وکلا در زمینه بخصوصی مشغول به فعالیت هستند و به وکلای موفقی در این حیطه تبدیل شده اند که به این موضوع شهرت پیدا کرده اند در نتیجه پرس و جو برای انتخاب وکیل راهی مناسب است. در ایران این امکان وجود ندارد تا وکلا به منظور خاص یا در حیطه مشخصی آموزش ببیند، و صرفا در آن حوزه وکالت نمایند. در کشورها زیادی امر وکالت کاملا تخصصی شده و وکلا در حیطه خاصی آموزش‌های لازم را اخذ می‌نمایند و در نهایت به عنوان وکیل خانواده متخصص در آن زمینه اقدام به فعالیت می‌کنند.

  • متعهد شدن یک دفترحقوقی با سابقه موفق ، میزان زیادی به شما در نتیجه موفقیت پرونده کمک می ‌کند.
  • همچنین بدون داشتنوکیلبه مراتب هزینه‌ی بیشتری صرف نتیجه گیری از دادگاه می‌شود و وقت و زمان زیادی را مجبوریم به این خاطر از دست بدهیم لیکن داشتنوکیلمی‌تواند با کمترین هزینه یا مناسب ترین هزینه و بهترین راه‌کارهای حقوقی روند و فرایند طولانی دادگاه را به حداقل برسانیم و همچنین در وقت خود صرفه جویی نماییم.
  • در این شرایط برای اخذ وکالت به شخصی وکالت خواهد داد تا او قرارداد وکالت دادگستری را با وکیل به امضا رساند.
  • هر وکیلی بعد از اتمام دوره تحصیل خود برای ورود به این حرفه باید در آزمون‌های این موسسه نمره قبولی بگیرد.
  • در اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران چنین آمده است که طرفین دعوا در همه دادگاه ها حق انتخاب وکیل دارند چنانچه توانایی انتخاب نداشته باشند لازم است تا امکانات لازم را برای انتخاب وکیل فراهم کرد.
  • کلیه اشخاص بدون حضور وکیل پایه یک دادگستری می‌توانند شکایات خود به مراجع قضایی ارائه داده و همچنین قادر به دفاع از حقوق خود در برابر تضییع آن است.

زمانی که حدود اختیارات وکیل در قرارداد وکالت تعیین شده است، در این صورت وکیل فقط در حدود مکتوب شده مختار بوده و در صورت فراتر رفتن از آن مسئول نخواهد بود. ماده 663 قانون مدنی در این خصوص بیان داشته است که وکیل نمی تواند عملی را که خارج از حدود وکالت است انجام دهد. کسب بهترین آرا و نتایج ممکن در پرونده ها ، با بیش از 2 دهه فعالیت و تجربه در زمینه وکالت و امور حقوقی و کیفری.

با این حال معمولا برخی از وکلای پایه یک دادگستری در یک یا چند حوزه دارای تخصص هستند و در آن زمینه تجربه و مهارت کافی را در گذر زمان کسب نموده اند. مثلا یک وکیل در حیطه دعاوی خانواده دارای تخصص و مهارت است و دیگر در حوزه چک و اسناد تجاری و برخی نیز در حیطه قرارداد‌ها یا شرکت‌ها دارای بیشترین تجربه و فعالیت هستند. در مجموع هیچ محدودیتی برای قبول وکالت از طرف وکلای پایه یک دادگستری در هیچ پرونده‌ای وجود ندارد، ولی شما برای انتخاب بهترین وکیل باید به دنبال وکیل پایه یکی باشید که در حیطه‌ای مشخص، دارای مهارت و تجربه و دانش بالاست. بدهی است که حدود اختیارات وکیل کارآموز وکالت محدود تر از وکیل پایه یک دادگستری است.

معمولا خانم‌ها به خصوص در پرونده های خانواده ترجیح می‌دهند که وکالت خود را به وکیل خانم بسپارند، در حالی که در پرونده های کیفری با توجه به ماهیت خشن خود، مردم عمدتاً آقایان را وکیل پایه یک دادگستری برمی‌گزینند. وکیل فردی است که به موجب یک سند اعم از یک نامه اداری، وکالتنامه اسناد رسمی یا وکالتنامه دادگستری و یا حتی سخن شفاهی (به شرط اثبات) از طرف فردی دیگر واجد اختیارات و وظایفی می‌گردد و در حدود تعیین شده در سند ذکر شده می‌تواند به جای موکل خود عملی را انجام دهد. به طور مثال در وکالت فروش، نماینده حقوقی از طرف موکل اجازه می‌یابد که مال مشخص شده در وکالتنامه را بفروشد و در صورت وجود اختیار ثمن معامله یا همان مبلغ مال فروخته شده را دریافت نماید و یا در وکالت طلاق، زن از طرف شوهر خود وکیل می‌گردد تا خود را مطلقه نماید. محل کار معمولا در دفتر کار یا دادگاه است اما در برخی موارد نیاز دارید که برای تهیه ی مدارک و شواهد و یا ملاقات با موکل به مسافرت بروید. امروزه وکالت شغلی تخصصی است و هر وکیلی در یک زمینه ی خاص کار میکند و در آن موفق است.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان