مشخصات و قیمت گوشی ردمی k50 پرو Xiaomi Redmi k50 pro گندم

مدل‌های ۸/۲۵۶ و ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هم به ترتیب ۵۲۰ و ۵۶۷ دلار قیمت دارند. همچنین کاربرانی که خواستار بهره‌گیری از مدل ۱۲/۲۵۶ گیگابایتی هستند باید ۶۳۰ دلار بپردازند. احتمالا این تلفن هوشمند در دو نسخه با ۸ گیگابایت رم/۱۲۸ گیگابایت فضای ذخیره سازی، و ۱۲ گیگابایت رم به همراه ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. از دیگر ویژگی های K50 Ultra می‌توان به برخورداری از Wi-Fi 6E و بلوتوث ۵.۲ اشاره کرد. بنابراین ممکن است مشخصات اصلی کی ۵۰ اولترا تا حدی با آنچه که فکر می‌کنیم متفاوت باشد.

که شما در مقابل نور خورشید هم دچار مشکل نخواهید شد، نرخ نوسازی تصویر های این صفحه نمایش 120 هرتزی می باشد که خیلی کاربردی است، اندازه آن هم 6.67 اینچ می باشد که با 107.4 میلی‌متر برابر است. نسخه پرچمدار شیائومی ردمی کی 50 – Xiaomi Redmi K50 با چیپست اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 در راه است. به زودی شیائومی از گوشی ردمی K50S Pro با یک ویژگی منحصر به فرد رونمایی می‌کند. البته قابلیت‌های صفحه نمایش ردمی k50 پرو پلاس به وضوح بالای تصویرش ختم نمی‌شود و رفرش ریت 120 هرتزی و پشتیبانی از قابلیت‌های روز دنیا مثل +HDR10، یک کیفیت واقعی را به کاربران هدیه می‌دهد. همچنین قابلیت فیلمبرداری 1080 با 30/60 فریم بر ثانیه روی دوربین سلفی وجود داره. پیکربندی حافظه در گوشی ردمی کی ۵۰ اولترا، ۸ گیگابایت و ۱۲ گیگابایت است.

به دلیل وجود تراشه داخلی Surge P1، این گوشی از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ واتی پشتیبانی ردمی کی ۵۰ گیمینگ می‌کند. ترکیبی که شیائومی برای دوربین ردمی K50 در نظر گرفته، ترکیب رایجی در خانواده ردمی K نیست. این گوشی به دوربین سه‌گانه 48، 8 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده که قبلا در گوشی ردمی K40S موجود در فروشگاه موبوتل تکرار شده بود. این سه سنسور در ماژولی مستطیلی در قاب پشتی تعبیه شده‌اند و شکل و شمایل جدیدی دارند.

  • اگر به دنبال خرید گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 اولتراهستید برای یافتن فروشندگان و مشاهده قیمت آن در بازار به بخش فروشندگان و قیمت گوشی موبایل شیائومی ردمی کی 50 اولترامراجعه نمائید.
  • سیستم باتری این گوشی از استاندارد Power Delivery 3.0 پشتیبانی می‌کند که نشان‌دهنده امنیت بیشتر آن است.
  • این گوشی به دوربین سه‌گانه 48، 8 و 2 مگاپیکسلی مجهز شده که قبلا در گوشی ردمی K40S موجود در فروشگاه موبوتل تکرار شده بود.
  • این گوشی دارای یک سیستم خنک کننده اتاق بخار هفت لایه برای کنترل حرارتی است.
  • سمت چپ گوشی دکمه کم و زیاد کردن صدا، میکروفون و خشاب سیم کارت قرار داره.
مشخصات و قیمت گوشی ردمی k50 پرو Xiaomi Redmi k50 pro گندم

اگرچه پرو دارای دوربین های چشمگیرتر، شارژ سریع تر و چیپست بهتر و همچنین تا 512 گیگابایت حافظه داخلی است. مدل ردمی کی ۵۰ گیمینگ دارای دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی است و از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده می‌کند. چنین اتفاقی در حالی رقم خواهد خورد که مدل کی ۵۰ پرو پلاس از دوربینی با وضوح تصویر ۱۰۸ مگاپیکسلی برخوردار شده که دوربینی با لنز پریسکوپ نیز آن را همراهی می‌کند. پشتیبانی از نسل جدید ارتباطات یعنی اینترنت 5G نیز از دیگر نقاط قوت این چیپست است. همچنین فناوری ساخت 4 نانومتری دایمنسیتی 9000 باعث دیرتر داغ شدن گوشی در استفاده‌های طولانی و همینطور مصرف بهینه باتری می‌شود که قطعاً برای گیمرها یک آپشن مهم است.

باید اشاره کرد که سری ردمی K40 نیز در همین بازه‌ی زمانی در سال گذشته معرفی شد. ردمی پس از مشخص کردن تاریخ معرفی ردمی K50، پوستری منتشر کرده که در آن به ظاهر این گوشی جدید اشاره شده است. تصویر منتشر شده از کی ۵۰ به ماژول دوربین و شکل قرار گرفتن دوربین‌ها و فلش LED دوگانه اشاره می‌کند. همچنین با نگاهی به این پوستر مشخص شد که دوربین اصلی گوشی کی 50 از حسگر ۱۰۸ مگاپیکسلی استفاده می‌کند. همان‌طور که گفتیم ردمی کی 50 اولترا ترکیبی از ردمی کی 50 و کی 50 گیمینگ است که البته از برخی جهات بهتر از آنهاست.

مشخصات گوشی گوشی ردمی K50

ردمی به این موضوع هم اشاره کرد که گوشی ردمی K50 در سه مدل راهی بازار می‌شوند. گندم فروشگاه اینترنتی نیست و تنها قیمت محصولات از فروشندگان اینترنتی را مقایسه می کند. گوشی شیائومی 12T پرو به عنوان نسخه جهانی Redmi K50 Ultra در پایگاه داده FCC دیده شده و از مهم‌ترین مشخصات فنی آن باخبر شده‌ایم. باتری 4700 میلی آمپر ساعتی را می توان با شارژر 120 واتی شیائومی در عرض چند دقیقه به طور کامل شارژ کرد.

گوشی موبایل شیائومی Redmi K50 Pro Plus ظرفیت 128 گیگابایت

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان