معرفی صرافی کوینکس مناسب ایرانی ها آکادمی مالی آتِس معرف صرافی های ارز دیجیتال

صرافی کوینکس تنها صرافی معتبر ارزهای دیجیتال است که دست به تحریم ایران نزده و ایرانیان را به رسمیت می شناسد. به همین علت، بسیاری از تریدرهای ایرانی پلتفرم این صرافی را برای ترید برگزیده اند. وبسایت دنیای ترید در حال تدوین مجموعه مقالات و فیلم های آموزشی صرافی کوینکس فارسی است. شما می توانید با کلیک روی لینک های زیر به مقالات و فیلم ها دسترسی پیدا کنید. این قسمت با آماده شدن محتوی بیشتر به روز رسانی می شود. سایت کوینکس در ایران فیلتر بوده و به همین جهت نیز باید از وی پی ان خارج از کشور برای ورود به سایت صرافی کوینکس استفاده کرد.

معرفی صرافی کوینکس مناسب ایرانی ها آکادمی مالی آتِس معرف صرافی های ارز دیجیتال

پس یادتان باشد اگر دارید با اهرم معامله می کنید به خاطر اینکه کال مارجین نشوید حداکثر با ۱۰ درصد از سرمایه خود وارد شوید. یعنی اگر اهرم شما به جای ۱ ؛ ۳ باشد شما می توانید سه برابر سرمایه خود در یک معامله وارد شوید. ممکن است به هر دلیلی شما پول لازم داشته باشید و بخواهید که از اینتر خارج شوید و پول خود را خارج کنید یادتان باشد حداقل زمان سرمایه گذاری در این طرح ۲۴ ساعت می باشد. روی گزینه add کلیک می کنید گزینه عدد در انتهای تصویر قابل مشاهده می باشد.

در صفحه اصلی از تب Assets گزینه Financial را انتخاب کنید.در این بخش به همه موارد میرسیم و تمام قسمت ها را توضیح میدهیم. ممکنه در یک روز ۱۵۰ درصد سود به شما بدهند در سال ممکنه سود سالیانه در یک روز ۶۴ درصد باشد همچنین دیده شده در برخی از ارز ها تا ۳۰۰۰ درصد سود سالیانه به شما تعلق خواهد گرفت که این مقدار در روز در حال تغییر میباشد. پس حتماً باید این احتمال ۱۰ درصد بدهیم پس با محافظه کاری در آن سایت به معامله گری بپردازید.

این گروه صرفا برای تحلیل های آموزشی و معرفی فرصت های معاملاتی ایجاد شده است و هیچ گونه مسولیتی در سود یا زیان شما ندارد. من می پذیرم که این گروه صرفا برای نشان دادن فرصت های خوب معاملاتی است و سود یا ضرر ناشی از معامله با تحلیل ها کاملا بر عهده خودم می باشد. شما هر بار که با دستگاه و آی پی جدیدی وارد صرافی بشید این پیغام براتون ارسال میشه. راه‌های مختلفی برای دریافت کد رفرال وجود دارد که در تصویر زیر مشاهده می‌کنید. در صفحه اصلی از تب Assets گزینه Financial را انتخاب کنید. در صفحه اصلی از تب Assets، گزینه Financial را انتخاب کنید.

ترید کردن در محدوده، در منطقه خرید، گزینه Limit را انتخاب کرده و قیمت و مقدار خود را وارد کنید. پس از تأیید اطلاعات، بر روی گزینه Buy CET کلیک کنید تا یک سفارش را کامل کنید. هنگامی که می خواهید BTC را از پلتفرم ارسال کننده خارج کنید، از ویژگی “اسکنِ کد QR” استفاده کنید، و کد QR ارائه شده توسط پلتفرم ارسال را اسکن نمایید تا بتوانید BTC را در صرافی کوینکس واریز کنید.

با توجه به اینکه پوزیشن شورت است پس از تعیین مقدار و Confirm کردن، پوزیشن در قسمت Stop Order قرار می گیرد. در زمانی که قیمت به عدد Stop برسد پوزیشن را روی قیمت مارکت به فروش می رساند. در حالتی که از Sop Limit استفاده کنیم کارمزد Maker برایمان منظور می گردد. اگر از نوشتن این مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ثبت نام در کوینکس لطفا از صفحه ما بخواهید.

آموزش گام به گام دریافت TXID یا هش تراکنش از صرافی ارز دیجیتال کوینکس

پس از ورود به سایت کوینکس و کلیک بر روی قسمت ثبت نام به قسمتی وارد میشین که فرم داره. در مهر ماه سال 1400 برخی کاربران با آی پی ایران نمیتونستن وارد این صرافی بشن و باید vpn روشن میکردن. اما این قضیه فقط در همینجا خاتمه نیافت و به مرور زمان تمام کاربران ایرانی با ای پی ایران نمیتونستن وارد این صرافی بشن. اما این تحریم از سوی ایران صورت گرفته بود و در بیانیه ای کوینکس اعلام کرد که با کاربران ایرانی هیچ مشکلی نداره و میتونید با استفاده از vpn به معامله در این صرافی بدون نگرانی ادامه بدین. پس مشکل coinex با ایرانی ها وجو نداره و فقط از طرف ایران این صرافی فیلتر شده.

شرط ورود به حساب کاربری Coinex

اگر کمتر از ۱۰۰۰۰ دلار در روز برداشت دارید نیازی نیست در این سایت احراز هویت کنید ولی در صورتی که قصد برداشت بیش از ۱۰۰۰۰ دلار در روز دارید، کافیه مدارک خود را برای این سایت ارسال کنید. البته برای خرید و فروش و همچنین میزان پولی که وارد این صرافی می‌کنید هیچ محدودیتی ندارید. به نظرم اگر بیشتر از ۱۰۰۰۰ دلار در این صرافی دارید، هر روز فقط ۱۰۰۰۰ دلار برداشت کنید و احراز هویت نکنید.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان