معرفی 4 مورد از بهترین محلول های لوله بازکن ایرانی و خارجی برای راحتی کار لوله بازکنی بهروز

این وسیله برای باز کردن تمام لوله های فاضلابی از قبیل سینک آشپزخانه، روشویی و توالت فرنگی کاربرد دارد. معمولاً قطر فنر لوله بازکنی بین 2 تا 20 میلی متر در برندهای مختلف و مدل دستی و برقی این وسیله متغیر است. تا لوله مرطوب شده و خود فشار آب به امر لوله بازکنی و کنده شدن چربی ها و مواد چسبیده به جداره لوله فاضلاب کمک کند. در ضمن توجه کنید که هیچ وقت نباید محلول های لوله بازکن را با هم مخلوط کرد. زیرا مخلوط کردن آنها باعث ایجاد ترکیب شیمیایی جدید شود و به شما آسیب می رساند.

بهترین محلول لوله بازکنی برای لوله بازکنی سریع و کم هزینه

محلول لوله بازکن را هم نباید زیاد استفاده کرد، چون گاز های داخل چاه با محلول لوله بازکن ترکیبی خطرناک را میسازد. برای استفاده از محلول لوله بازکن از ماسکی چند لایه و ضخیم استفاده کنید طوری که کاملا صورتتون ر بپوشاند، بخار ناشی از محلول لوله بازکن سمی است و تنفس آن ممکن است به سیستم تنفسی و مخاط چشم آسیب بزند. برای این گرفتگی ها نیز میتوانید از محلول لوله بازکن توالت استفاده نمایید.

این محصول با طول 10 متر، قطر فنر 2.5 میلی متر و بدون نیاز به دریل و ابزار جانبی دیگر یک انتخاب عالی برای مصارف خانگی محسوب می شود. اما شما می توانید نمونه های خانگی دستگاه تراکم هوا را برای مصارف سبک تر نیز به کار ببرید. هرچند اثرگذاری این مواد بسیار ضعیف است و برای گرفتگی های سطح کاربرد دارند، با این حال از آنجا که اصلاً خطری ندارند و از همه مهمتر از مواد در دسترس ساخته می شوند، طرفداران مختص به خود را دارند.

دستگاه لوله بازکن تراکم هوا

معرفی 4 مورد از بهترین محلول های لوله بازکن ایرانی و خارجی برای راحتی کار لوله بازکنی بهروز

رسوبات و چربی های مختلف درون لوله ها عامل ایجاد بوی بد در درون لوله های فاضلاب لوله بازکنی ارزان هستند. برای از بین بردن این عناصر باید یک برخورد موثر صورت گیرد تا بتوان برای از بین بردن یک مکانیزم مناسب انجام شود. قرمزی چشم و سطح پلک، ریزش اشک ،احساس درد در ناحیه چشم از علائم اسیب های ناشی از تماس چشم با محلول های شوینده و لوله بازکن است.

  • این محلول ها اگر ذره ای با پوست انسان در تماس باشند موجب سوختن شدید پوست خواهند شد.
  • علت هایی دیگر نیز هستند , که باعث بسته شدن مسیر لوله فاضلاب می شوند .
  • از طرفی بعضی از راهکارها مانند محلول های خانگی را معرفی کردیم، که بدون هیچ آسیبی می توانند گرفتگی سطحی لوله فاضلاب را رفع کنند.

چون این مواد از خود گازی تولید می کنند که در محیط بسته باقی می ماند و با تنفس آن احساس خفگی ایجاد می شود. اگر قصد استفاده از این مواد را دارید حتما تهویه را روشن کرده و از محیط دور شوید. ۳- سپس دستمال را به آرامی روی سوراخ ظرفشویی نگه داشته تا مانع از بالا آمدن محلول سرکه و جوش شیرین شود.

هرچند شما می توانید یک طرف آن را به دریل متصل کرده و با استفاده از حرکات چرخشی راست گرد و چپ گرد این فنر را در داخل لوله فاضلاب وارد کرده و به راحتی خارج کنید. اگر هوا در داخل لوله فاضلاب محبوس شود، احتمال پاشیده شدن مواد فاضلابی به داخل ساختمان وجود دارد. فنر لوله بازکن دستی مقداری فنر با قطر بین 1 تا 2 میلی متر و طول متغیر 5 الی 20 متر است، که برخی از آن ها دارای قسمت چرخنده نیز هستند، که اهرم آن با کمک دست چرخیده شده و فنر باز و بسته می شود.

وقتی چاه یا لوله ی شما باز شد و گرفتگی آن رفع گردید چند مورد را رعایت کنید تا کمتر نیاز به لوله بازکن داشته باشید. کلیه حقوق مادی و معنوی این وبسایت برای لوله بازکنی پرتقال محفوظ می باشد. حتما به یاد داشته باشید که این روش برای برطرف کردن گرفتگی های جزئی استفاده می شود و اگر گرفتگی لوله با این روش رفع نشد حتما با متخصصان ما تماس بگیرید.

کوبایاشی یکی از قوی ترین محلول های لوله بازکنی می باشد که ساختار فومی دارد و تمیز کننده بسیار عالی برای لوله های آشپزخانه و سرویس بهداشتی و توالت و حمام محسوب میشود. محلول لوله بازکن نانو نیپ به دلیل استفاده از فناوری نانو در روند تولید موفق شده است بسیاری از گرفتگی های لوله فاضلاب را در زمان کوتاه و بدون آسیب به لوله رفع کند. این محلول ها آنتی باکتریال بوده و در فرمولاسیون آنها از مواد محافظت کننده استفاده شده است.

نزدیکترین لوله بازکنی در سراسر تهران به شما:

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان