نمای ساختمان اداری جدیدترین و خاص ترین متریال نما جدیدترین نماهای ساختمان | dr-architecture

بیراه نیست که مدیران کسب و کارها ترجیح می دهند در ساختمان هایی با نمای شیک مستقر شوند. در ادامه با ما همراه شوید تا طراحی نمای ساختمان اداری را با هم مورد بررسی قرار دهیم. برای طراحی نمای اداری مدرن می‌تونید از متریال‌های سنگ، فلز و شیشه استفاده کنید.

  • که برای نما باید از آجر نسور که در رنگ های قرمز، بهی و ابلق یافت می شود استفاده کرد.
  • استفاده از پنجره های بزرگ و سرتاسری می تواند به نورانی تر کردن فضای یک دفتر کاری کمک کند.
  • بسیار مهم است که یک ساختمان اداری طوری نقشه کشی شود که برای کسب و کارهای مختلف کاربرد داشته باشد.
  • تازه اگر شانس با آن‌ها یار باشد و درب ساختمان‌شان به خاطر نمای اجرا شده بدون داشتن تاییدیه طراحی نما از شهرداری برای همیشه پلمپ نشود.
این مجله خبری معماری دارای ۳ کاربری متفاوت در ۳ سطح و با راه های ارتباطی مختلف با فضای شهری می­ باشد. اتاق های تاسیسات نیز از جمله فضاهایی است که در طراحی نقشه و جایگذاری آن در پلان، نوع ورودی آن و همچنین مصالح کفسازی و دیوار باید دقت زیادی شود. رعایت ضوابط و اصول طراحی مانند متراژ در طراحی این نوع فضا از اهیمت بالایی برخوردار است. اول اینکه حتما با تیم حرفه ای برای بازسازی در ارتباط باشید و قطعا اگر فرد متخصصی این کار را انجام ندهد نه تنها نمی توانید به سازه بازسازی شده اطمینان کنید، بلکه یک هزینه بیهوده پرداخت خواهید کرد. دوم اینکه به هر شرکت بازسازی هم اطمینان نکنید و حتما قبل از اینکه ساختمان را در اختیار آن ها قرار دهید در مورد تیم مورد نظر تحقیق کنید.

طراحی جالب فضای سبزدر پشت بام یک پارکینگ معمولی

در این صورت کارفرما هم می‌تونه تخمینی واقعی از هزینه‌های شما داشته باشه. اگر اتاقها نور گیر نباشند یا ساعات کاری شرکت شب باشد، حتماً به نورپردازی مصنوعی نیاز پیدا خواهید کرد. نمای ساختمان اداری مدرن یکی از دغدغه‌های اصلی سازندگان و مالکان ساختمان‌های اداری است. خب شاید شما هم تصور کنید که نمای ساختمان اداری مشابه نمای ساختمان مسکونی است و تنها تفاوت آن کاربری داخل واحدهای مسکونی است که به اداری تغییر پیدا می‌کند. این مقاله راه حل های کاربردی را در زمینه طراحی ساختمان اداری سبز ارائه می دهد. این راه حل ها با اندک تغییرات در مواردی همچون محل قرارگیری، سطح اشغال و جزئیات طراحی قابل تعمیم بر اقلیم های مختلف هستند.

در ادامه به معرفی انواع بخش های اداری و ظرفیت استاندارد آن ها پرداخته شده است. بنابراین طراحان باید بیش از همیشه در طراحی نمای ساختمان اداری خلاقیت به خرج دهند و بر اساس نوع کسب و کار و حرفه ای که در یک ساختمان اداری خاص برقرار است، نمای آن را طراحی کنند. به عنوان مثال اگر یک ساختمان اداری مربوط به کسب و کارهای حوزه ی معماری می شود بهتر است یک المان خاص که مرتبط با این حرفه می باشد در نما به نمایش درآید. از طراحی پلان ساختمان اداری گرفته تا اجرای آن و شروع کار ساخت و ساز، همیشه نکاتی وجود دارد که باید در هر مرحله به آن ها توجه شود. اصول معماری ساختمان اداری استانداردهایی را معرفی می کند که رعایت آن ها می تواند به کاربردی تر شدن یک ساختمان اداری کمک کند و تا حد زیادی نیاز کارکنان و شرکت های مختلفی که ممکن است در آن مشغول به کار شوند را برطرف کند.

طراحی ساختمان های اداری | طراحی داخلی | طراحی پلان | طراحی نما

نگرش و تحولاتی که در معماری جهان پس از معماری پایدار اتفاق افتاده است. رابطه انسان را با طبیعت و محیطی که در آن زندگی می کند بسیار نزدیک تر کرده است. این نگرش نه تنها در معماری تأثیر گذار بوده بلکه بر جنبه های مختلفی از زندگی اعم از اجتماعی، اقتصادی و روانشناسی مردم یک جامعه پایدار مؤثر بوده است. هسته بتنی فعال در فصل تابستان سودمند است به دلیل آن که جایگزین سیستم تهویه مطبوع می شود.

http://e-games.ir

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان