نکاتی که برای طراحی نمای ساختمان اداری باید بدانید + تصاویر معمارنو | dr-architecture

بنابراین انتخاب فضایی بعنوان اتاق IT باید با دقت انجام شود و از آنجایی که ممکن است عملکرد سرورها با سروصدا همراه باشد بهتر است این اتاق به دور از اتاق کارمندان باشد تا اختلالی در عملکرد آن ها ایجاد نکند. اصول طراحی ساختمان اداری کوچک خیلی متفاوت از یک ساختمان بزرگ نیست، با این تفاوت که فضاهای اختصاص یافته در یک واحد اداری کوچک محدودتر و کوچک تر از یک ساختمان اداری بزرگ است. ساختمان اداری شامل واحدهای مختلفی می شود که شرکت ها و بیزینس های مختلف در آن به فعالیت می پردازند. در ادامه به چند نکته درباره اصول طراحی پلان ساختمان اداری اشاره خواهیم کرد.

مهم ترین نکاتی که برای بازسازی ساختمان اداری قدیمی باید بدانید

با در مجله خبری معماری گرفتن تمام معیارهای فوق، یک نمای یکپارچه دو پوسته با پوسته متخلخل بیرونی که توسط قاب های فلزی آجری و گشتاور تشکیل شده است، ایجاد شد. ترکیب قاب های آجری و فلزی ماژول هایی را تشکیل می دهد که بازشوهای بزرگ تری را در نما ایجاد می کند. بر اساس این ایده، توده ای همگن شکل گرفت که بر اساس موقعیت مکانی و زاویه دید، ترکیبی از رنگ های آجری و فیروزه ای را برای بینندگان ایجاد می کند.

متریال مناسب برای نمای ساختمان اداری

نمای ساختمان اداری کوچک شما می‌تواند به صورتی طراحی و اجرا شود که در کنار ساختمان‌های بزرگ اداری بیشتر شناخته شود و به کسب و کارتان رونق دهد. نکته مهم این راست که هر کسی از پس طراحی نمای ساختمان اداری مدرن برنمی‌آید. اگر شما هم به عنوان مالک و سازنده یک ساختمان اداری به دنبال ضوابط طراحی نماساختمان اداری، قیمت اجرای نمای ساختمان اداری، متریال مناسب نمای ساختمان اداری و… هستید پیشنهاد می‌کنیم که تا انتهای صفحه با ما همراه باشید. تحقیقات نشان داده است که کارکنان در محیط های نوآورانه و مبتکرانه می توانند بهره وری بیشتری داشته باشند.

http://e-games.ir

فراموش نکنید نمای ساختمان اداری می تواند گویای شخصیت و هویت کسب و کارهایی باشد که در این ساختمان مستقر هستند بنابراین نمای ساختمان اداری را باید با دقتی بالا اجرا کرد تا شان و منزلت کسب و کارها نیز حفظ شود. تصور کنید در محیطی مشغول به کار هستید که نور خورشید به زحمت راه خود را از درون دالان های باریک و پنجره های کوچک به اتاق شما باز کرده است. حال اگر قرار باشد تعداد افراد زیادی نیز در این اتاق مشغول به کار باشند وضعیت وخیم تر هم خواهد شد.

این کار را با توجه به اندازه استاندارد میزهای کار، فضای استاندارد مورد نیاز برای هر فرد و راحتی تردد آن ها انجام دهید. به دنبال شیب موجود سایت، منطقه تجاری پروژه در سه سطح تشکیل شد. دو ورودی (شمال و جنوبی) به بخش اداری وجود دارد که هر دو به لابی اداری مجموعه متصل می شوند.

  • طبقه اول آن یک دفتر خصوصی و طبقه هم کف این پروژه یک خرده فروشی می­ باشد.
  • یکی از دغدغه های طراحی پروژه ایجاد تعادل بین نمای قسمت تجاری و اداری و همچنین توجه به بافت شهری و ماهیت متفاوت و سبز این منطقه از شهر تهران بود.
  • این ساختمان تا کنون گواهی Gold LEED که یک امتیاز پایین تر از پلاتین می باشد را دریافت کرده است.
  • فضایی مناسب برای خوردن، ملاقات و گفت و گو، استراحت و کارهای فردی می باشد.

توسط فرمانفرمائیان

فرمانفرمائیان